8 ویژگی یک وب سایت نمونه کار بزرگ

8 ویژگی یک وب سایت نمونه کار بزرگ

اگر یک طراح یا توسعه دهنده وردپرس آزاد هستید، احتمالاً می دانید که داشتن یک نمونه کار خوب چقدر مهم است. این می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش قدرتمند عمل کند و در صورت ایجاد درست آن، شانس استخدام شما را افزایش دهد. به همین دلیل است که امروز می‌خواهم ۸ نکته در مورد اینکه چگونه می‌توانید یک وب‌سایت نمونه کار خوب ایجاد کنید یا یک وب‌سایت موجود را بهبود بخشید، با شما به اشتراک بگذارم.

اما ابتدا اجازه دهید به شما بگویم چرا داشتن یک وب سایت نمونه کار مهم است.

اهمیت داشتن یک نمونه کار خوب

داشتن یک وب سایت نمونه کار خوب به شما کمک می کند تا از رقبای خود در صنعت متمایز شوید. طبق آمار صنعت، 94٪ از خریداران آنلاین قبل از خرید در مقطعی از تحقیقات آنلاین استفاده کرده اند. این بدان معناست که مشتریان بالقوه شما احتمالاً قبل از خرید از شما درباره شما تحقیق خواهند کرد. و چه راهی بهتر از وب‌سایت نمونه کار خود برای معرفی آنلاین خود وجود دارد (انبوهی از تم‌های وردپرس نمونه کار< /a> برای کمک به شروع کار) که کنترل کامل روی آن دارید.

نه تنها این، شما همچنین می توانید از وب سایت خود برای درایو ترافیک استفاده کنید و با بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی سرنخ ایجاد کنید. برخی از موفق ترین فریلنسرها دقیقاً از این استراتژی برای رشد تجارت خود استفاده می کنند.

اکنون اجازه دهید در مورد 8 ویژگی یک وب سایت نمونه کار بزرگ به شما بگویم.

یک پیشنهاد واضح داشته باشید

یک سایت نمونه کارها باید روشن و حول مشتری ایده آل شما متمرکز باشد. شما باید درک کنید که مشتریان شما چه اهداف و نقاط دردناکی دارند و پیشنهادی ایجاد کنید که به آنها در حل این مشکلات کمک کند. اکثر توسعه دهندگان و طراحان آزاد همین اشتباه را مرتکب می شوند که بیش از حد عمومی هستند و بیش از حد در مورد خود صحبت می کنند. غیر معمول نیست که یک وب سایت نمونه کارها را ببینید که فقط در مورد صاحب سایت صحبت می کند و به خوبی آنها می بالد، اما در مورد مشکلاتی که شما حل می کنید و مزایایی که ارائه می کنید صحبت نمی کند.

گفتن “من می توانم به شما در طراحی یک وب سایت جدید کمک کنم” یک پیشنهاد خوب نیست. به اندازه کافی عمیق بر مشکل مشتری تمرکز نمی کند. بله، مشتری شما ممکن است بخواهد یک وب سایت جدید داشته باشد، اما این دلیل واقعی نیست که آنها فکر می کنند به یک وب سایت نیاز دارند. گاهی اوقات آنها به یک وب سایت جدید نیاز دارند زیرا وب سایت فعلی آنها به اندازه کافی بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل نمی کند. در مواقع دیگر ممکن است به یک وب سایت جدید نیاز داشته باشند زیرا مدیریت وب سایت فعلی بسیار دشوار است و زمان زیادی را روی آن تلف می کنند. هر چه که باشد، این مسئولیت شماست که بفهمید مشتری ایده آل شما به چه چیزی نیاز دارد و آن را در سایت خود بیان کنید.

با در نظر گرفتن 2 سناریو شرح داده شده در بالا، پیشنهاد جدید شما در وب سایت ممکن است موارد زیر را بیان کند:

  • من به شما کمک می‌کنم تا با ایجاد یک وب‌سایت با قابلیت تبدیل، دو برابر مشتریان بیشتری داشته باشید.
    یا
  • من برای صاحبان مشاغل پرمشغله وب سایت هایی می سازم که مدیریت و نگهداری آن ها بسیار آسان است.

اگرچه این پیشنهادات هنوز هم قابل بهبود هستند، خیلی بهتر از این است که فقط به بازدیدکنندگان خود قول بدهید که برای آنها یک وب سایت بسازید. داشتن یک پیشنهاد واضح مانند این به شما کمک می کند متمایز شوید و خود را از دیگران متمایز کنید و در نهایت منجر به برنده شدن در پروژه های بیشتری می شود.

افزودن لمس شخصی

اعتماد یکی از عوامل تعیین کننده ای است که تعیین می کند آیا یک مشتری احتمالی شما را استخدام می کند یا خیر. ایجاد اعتماد با یک بازدید کننده از وب سایت شما زمانی که اولین بار است که به شما معرفی می شود بسیار دشوار است. شما در بهترین حالت فقط چند دقیقه فرصت دارید تا کاربر ترک کند و به وب سایت رقیب شما برود.

بنابراین چگونه اعتماد ایجاد می کنید در عرض چند دقیقه؟ با خود بودن تعداد زیادی از توسعه دهندگان و طراحان وب در اینترنت وجود دارند که تصویری از خود در وب سایت خود ندارند. از یک طرف، این برای آنها بد است زیرا مشتریان بالقوه آنها هیچ ایده ای از ظاهر آنها ندارند و از آنها چه انتظاری دارند. از طرفی می تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد. اگر یک تصویر حرفه ای از خود در وب سایت خود اضافه کنید، به شما کمک می کند تا خیلی سریع از رقبای خود متمایز شوید.

داشتن یک عکس بسیار واضح و حرفه ای باعث ایجاد حس ارتباط شخصی می شود. مشتریان فقط به دنبال یک فریلنسر با کار خوب نیستند. آنها کسی را می خواهند که بتواند بهترین تجربه کلی را به آنها بدهد. به عنوان مثال، اگر به وب‌سایت توسعه‌دهنده وردپرس شخصی من نگاهی بیندازید، می‌بینید که من از آن استفاده کرده‌ام. مراقبت ویژه برای حفظ و تعادل تماس شخصی و حرفه ای در مجموعه من. و راستش تا الان برای من عالی کار کرده است.  شما می توانید از این به عنوان مثالی استفاده کنید که چگونه یک تصویر واضح در یک سایت نمونه کارها ضروری است. اگر مردم بتوانند در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند و اگر به شما اعتماد داشته باشند، خرج کردن پول با شما آسان تر است. یک شخصیت واضح می تواند شانس تبدیل را افزایش دهد.

مشتری ایده آل خود را بشناسید

درک نیازهای مشتری بسیار مهم است. ارتباط شخصی با آنها ایجاد می کند. جدا از الزامات اولیه پروژه، هر مشتری نیازهای خاص خود را در رابطه با پروژه دارد. اگر متوجه شده باشید که مشتری چه چیزی را ترجیح می دهد و به این موضوع اشاره کردید که در مکالمه، 50٪ از کار قبلا کرک شده است.

صحبت کردن به زبان مشتریانتان نیز بسیار مهم است. اگر مشتریان شما از آنها استفاده نمی کنند و آنها را درک نمی کنند، سعی نکنید کاملاً فانتزی به نظر برسید و از اصطلاحات فنی در وب سایت خود استفاده کنید. به شانس شما برای استخدام آسیب می رساند. هر چه بیشتر بتوانید از زبانی که مشتریانتان استفاده می کنند استفاده کنید، بهتر است. آنها آن را بهتر درک خواهند کرد و هماهنگی و ارتباط با شما آسان تر خواهد بود. و به یاد داشته باشید، اگر بتوانید مشکلات و اهداف شخصی را بهتر از او توصیف کنید، او تصور می کند که شما راه حلی دارید.

کپی خوب

این رفتار زمانی مهم است که شخصی خود را به صورت آنلاین معرفی می کند. در حالی که این وب سایت نمونه کار شما است و ممکن است وسوسه شوید که درباره خودتان زیاد صحبت کنید، از شما می خواهم که در این کار زیاده روی نکنید. اگر در حال نوشتن یک نسخه برای صفحات فروش خود هستید (صفحه اصلی یا صفحات فرود جداگانه برای خدمات خاص)، تمرکز خود را از نوشتن در مورد خود تغییر دهید و در مورد مشکلات، اهداف مشتریان خود بنویسید و اینکه چگونه خدمات شما می تواند به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند.

از جملات طولانی و پیچیده یا تکه‌های متن و صدا مانند ربات استفاده نکنید. در عوض، همانطور که صحبت می کنید بنویسید. از جملات کوتاه استفاده کنید، کپی خود را به پاراگراف ها و بخش ها تقسیم کنید تا خواناتر شوند. وردپرس افزونه هایی مانند Yoast SEO را ارائه می دهد که می تواند برای بررسی امتیاز خوانایی

و در آخر، از گرافیک‌هایی مانند نمادها و تصاویر برای نشان دادن نکات خود استفاده کنید. برای افراد بسیار ساده تر است که اطلاعات را به صورت تصویری مصرف کنند و فقط آن را بخوانند.

فرآیند کاری خود را به اشتراک بگذارید

یکی از چیزهایی که می‌تواند به شما کمک کند در بین سایر فریلنسرها متمایز شوید، داشتن یک فرآیند واضح است که به طور مداوم نتایج را ارائه می‌کند. در حالی که اکثر توسعه دهندگان و طراحان نوعی فرآیند کاری دارند، بسیاری یا نمی توانند آن را بیان کنند یا آن را در وب سایت خود نشان نمی دهند.

به نظر من، این یک اشتباه بزرگ است. بخشی از دلیلی که مشتریان شما را استخدام می کنند این است که فرآیندی دارید که کار می کند. بسیاری از آنها حتی به سال‌ها تجربه یا فناوری‌هایی که استفاده می‌کنید اهمیتی نمی‌دهند. آنها می خواهند مطمئن باشند که شما می توانید نتایج را به آنها ارائه دهید. و داشتن یک فرآیند خوب که نشان داده کار می کند، مزیت بزرگی را نسبت به دیگر توسعه دهندگان و طراحان به شما می دهد.

نه تنها این، بلکه مشتری باید روند کاری شما را درک کند. این به آنها کمک می کند مشتری بهتری شوند و زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

کار خود را به نمایش بگذارید

یک سایت نمونه کارها بدون نمونه کارهای گذشته یک سایت نمونه کار نخواهد بود. مهمترین چیزی که مشتری بالقوه دوست دارد ببیند نمونه هایی از کارهای گذشته است که نشان دهنده سطح مهارت شما است. اگر در گذشته با شرکت‌های بزرگ کار کرده‌اید، حتی بهتر است زیرا به مشتریان بالقوه شما کمک می‌کند متوجه شوند که شما ارزان نیستید، اما ارزشش را دارید.

با این گفته، لازم نیست تمام پروژه های گذشته خود را در سایت خود نشان دهید. معمولاً اگر بین 3 تا 6 مطالعه موردی خوب دارید، باید کافی باشد. اگر می خواهید موارد بیشتری را نشان دهید، پیشنهاد می کنم یک صفحه جداگانه برای آنها داشته باشید و همه آنها را در صفحه اصلی یا صفحات خدمات خود نشان ندهید.

شاهدات

دریافت نظرات از مشتری قبلی و افزودن آنها به وب سایت بسیار مهم است. این توصیه‌ها به ایجاد اعتماد کمک می‌کند و باعث می‌شود شما در نظر مشتریانتان متخصص به نظر برسید. این گواهی اجتماعی است که افراد روی کار شما سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بازخورد خوب به این معنی است که کار ارائه‌شده انتظارات آنها را برآورده کرده است.

همچنین به این سوال پاسخ می دهد که آیا درخواست مشتری توسط شما ارائه شده است یا خیر. همه چیز در وب‌سایت به‌جز گواهی‌نامه‌ها توسط شما نوشته می‌شود و از این رو داشتن گواهی‌نامه به این معنی است که یک فرد خارجی به مهارت‌های شما بینشی می‌دهد و داشتن نظرات خوب به این معنی است که از اخلاق کاری خوب پیروی می‌کنید و چندین مشتری راضی وجود دارد.

اگر سایت وردپرسی دارید، افزونه های وردپرس گواهی زیادی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید از شاهدات قوی رایگان برای افزودن گواهی‌نامه‌ها استفاده کنید. انتشار توصیفات را بسیار آسان می کند و در هنگام اضافه کردن توصیفات، انعطاف پذیری بالایی را به همراه خواهد داشت. نظرات را از Google و بسیاری از پلتفرم های دیگر به صورت خودکار در وب سایت شما وارد می کند.

Call to Action را پاک کنید

سوال مهمی که هنگام ساختن یک وب سایت نمونه کارها باید بپرسید این است که اقدام اصلی که می خواهید بازدیدکنندگان شما پس از بازدید از یک صفحه خاص انجام دهند چیست. در بیشتر موارد، می‌خواهید افراد را مجبور کنید درباره پروژه‌شان با شما تماس بگیرند. برای اینکه این کار را به طور موثر انجام دهید و حواس بازدیدکنندگان خود را پرت نکنید، باید یک فراخوان برای اقدام واضح در سایت خود داشته باشید که در سراسر صفحه تکرار شود. اگر بیش از یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید، به راحتی می‌تواند بازدیدکنندگان شما را گیج کند و درک آنچه را که برای شروع پروژه خود باید انجام دهند، برایشان دشوار می‌کند.

پیشنهاد می‌کنم دکمه‌ای را در سایت خود داشته باشید که روی آن «تماس با من» یا «بیایید صحبت کنیم». پس از کلیک روی آن دکمه، بازدیدکننده به فرم تماس هدایت می‌شود که در آن می‌تواند جزئیات پروژه خود را پر کند.
پیشنهاد می‌کنم فیلدهای زیر را در فرم داشته باشید:

  1. نام
  2. ایمیل
  3. اندازه شرکت
  4. بودجه
  5. مهلت ترجیحی
  6. شرح پروژه

فیلدهای نام، ایمیل و توضیحات پروژه نیازی به توضیح زیادی ندارند. آنها آنجا هستند تا بدانید آن شخص کیست، چگونه با او ارتباط برقرار کنید و درک کاملی از پروژه او به دست آورید.

و به همین دلیل است که به فیلدهای دیگر نیاز خواهید داشت. اندازه شرکت به شما کمک می کند تا بفهمید شرکتی که با آن کار می کنید چقدر بزرگ است. درک آن بسیار مهم است، زیرا معمولاً هر چه شرکت بزرگتر باشد – بودجه بیشتری که می توانند به پروژه اختصاص دهند.

فیلد بودجه برای شما وجود دارد تا درک کنید که آنها ممکن است مایل به خرج کردن در پروژه باشند. این به شما کمک می کند تا مشتری بالقوه را واجد شرایط کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که اگر از نظر بودجه خیلی از هم فاصله دارید، وقت مشتری و وقت خود را برای بحث در مورد پروژه تلف کنید. اگر آنها توانایی استخدام شما را نداشته باشند، نمی توانید آنها را ببندید. پس چرا وقت همه را تلف کنید.

فیلد مهلت ترجیحی به شما می گوید که چه زمانی می خواهند پروژه به پایان برسد. به شما اطلاع می دهد که پروژه آنها چقدر فوری است و آیا می توانید آن را در تقویم خود جای دهید.

برای ایجاد فرمی مانند این در وب سایت خود، می توانید از افزونه ای مانند فرم های جاذبه. استفاده از آن آسان و بسیار انعطاف پذیر است.


برای ایجاد یک وب سایت نمونه کار خوب، اساساً به 3 عنصر نیاز دارید: یک پیشنهاد واضح که مستقیماً با مشتری ایده آل شما صحبت می کند، شواهد کافی مبنی بر اینکه کار خوبی انجام می دهید (توصیه ها، مطالعات موردی) و یک فراخوان واضح برای اقدام دارید. .

اگر از اصولی که در این مقاله توضیح داده‌ام استفاده کنید، مطمئن هستم که می‌توانید از دیگر افراد متمایز شوید و پروژه‌های بیشتری را به ارمغان بیاورید.

خروج از نسخه موبایل