از صفحات فرود فصلی وردپرس برای افزایش فروش استفاده کنید

از صفحات فرود فصلی وردپرس برای افزایش فروش استفاده کنید

فصل تعطیلات یک دوره فوق العاده سودآور برای خرده فروشان است.

این زمانی است که مصرف کنندگان دسته دسته برای خرید عزیزان (و خودشان) بیرون می آیند. مصرف‌کننده متوسط ​​تقریباً 997.79 دلار را خرج می‌کند. هدایا بر اساس داده های فدراسیون ملی خرده فروشی.

بسیاری از این خریدها به صورت آنلاین انجام خواهد شد. برای به دست آوردن فروش بیشتر در طول تعطیلات، ایجاد صفحات فرود فصلی به ویژه برای رویدادهایی مانند جمعه سیاه و کریسمس کاملاً به معنای واقعی کلمه مفید است.

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به اینکه صفحات فرود فصلی چیست و چرا اهمیت دارند. ما همچنین شما را از طریق مراحل ایجاد این صفحات و همچنین پوشش روش های اثبات شده برای افزایش تبدیل ها راهنمایی می کنیم.

صفحات فرود فصلی چیست و چرا مهم هستند؟

صفحه فرود صفحه‌ای است که بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی تبلیغ در کانال‌هایی مانند Google و Facebook وارد آن می‌شوند. این صفحات به طور خاص برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری طراحی شده اند.

در اینجا نمونه ای از صفحه فرود برای تم وردپرس Total آورده شده است:

در مقابل، صفحات فرود فصلی برای جذب ترافیک و فروش در فصول تعطیلات مانند روز ولنتاین، هالووین، جمعه سیاه، کریسمس و غیره طراحی شده‌اند.

در اینجا نمونه‌ای از صفحه فرود فصلی است که روز ولنتاین را هدف قرار می‌دهد:

1800Flowers صفحه فرود ولنتاین< /figcaption>

ایجاد صفحات فرود منحصر به فرد برای فصول مختلف به کار بیشتری نیاز دارد. اما چندین دلیل وجود دارد که ارزش تلاش بیشتر را دارد:

  • مشاهده جستجو را افزایش می دهد: مصرف کنندگان می دانند که تعطیلات زمانی است که می توانند پس انداز کنند. با بهینه سازی صفحه فرود خود برای عباراتی مانند «جمعه سیاه + [کلمه کلیدی] + معاملات»، می توانید دید آن کلمات کلیدی را افزایش دهید.
  • تبدیل بیشتری ایجاد می کند: صفحات فرود مانند صفحات معمولی سایت شما نیستند. آنها به طور خاص برای ایجاد تبدیل بیشتر طراحی شده اند. یک پیشنهاد ارزش قوی و دعوت به اقدام مناسب می تواند فروش را افزایش دهد.
  • بخش بندی بهتر: ایجاد صفحات فرود فصلی به شما امکان می دهد بخش های خاصی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید و پیام های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

بیایید به تمایز بین صفحات فرود فصلی و صفحات محصول معمولی نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

صفحات فرود فصلی در مقابل صفحات محصول

صفحات فرود فصلی به شما این امکان را می‌دهند که مشتریان را در تعطیلات هدف قرار دهید. در حالی که بسیار سودآور هستند، دارای یک بازه زمانی محدود نیز هستند. نمی‌توانید دقیقاً پیشنهادهای جمعه سیاه را در بهار تبلیغ کنید.

در مقابل، یک صفحه محصول معمولی همیشه سبز است – در تمام طول سال جذابیت بالایی دارد و قدیمی نمی‌شود.

در اینجا نمونه ای از صفحه محصول از WPVivid، یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس:

چه خریدار در کریسمس یا هر روزی از سال کلیک کند، این صفحه مرتبط باقی خواهد ماند. اما اگر بازدیدکننده‌ای وارد صفحه فرود فصلی شود که خارج از تعطیلات است، احتمالاً یک پیشنهاد قدیمی به او ارائه می‌شود.

اکنون بیایید نگاهی به نحوه ایجاد یک صفحه فرود فصلی بیاندازیم.

چگونه یک صفحه فرود فصلی ایجاد کنیم

صفحات فرود فصلی می توانند ابزار بازاریابی ضروری برای کسب و کار شما باشند. اما برای ایجاد یک صفحه موثر که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند، باید به چند نکته توجه داشت.

این مراحل را دنبال کنید تا صفحه فرود خود را برای رویداد فصلی بعدی آماده کنید.

1. به صفحه فرود خود ظاهری فصلی بدهید

ممکن است واضح به نظر برسد، اما قابل ذکر است. از رنگ‌ها و تصاویر فصلی مناسب در صفحات فرود خود استفاده کنید تا مشخص شود که در تعطیلات یک پیشنهاد ویژه را تبلیغ می‌کنید.

به عنوان مثال، اگر در روز ولنتاین پیشنهاد ویژه ای را تبلیغ می کنید، ممکن است رنگ هایی مانند قرمز و سفید با گل را در طراحی خود بگنجانید. به همین ترتیب، اگر تخفیف کریسمس دارید، ممکن است از ترکیب سبز و قرمز به همراه تزئینات کریسمس استفاده کنید.

2. تبلیغات تعطیلات خود را به صورت برجسته نشان دهید

مردم همیشه به دنبال بهترین معامله هستند. به حدی که تخمینی 88٪ از مصرف کنندگان از کوپن ها استفاده می کنند خرید.

می‌توانید با بیان واضح معاملات و پیشنهادهایی که در صفحه فرود فصلی شما دریافت می‌کنند، برای مصرف‌کنندگان آگاه از قیمت در تعطیلات جذابیت داشته باشید.

نمونه‌ای از صفحه فرود Envato از Cyber ​​Monday:

Envato تخفیف کلی را در صفحه فرود اصلی نمایش می‌دهد، و در هر محصول جداگانه، آن را محاسبه می‌کند. پس انداز هایی که مصرف کنندگان در صورت تصمیم به خرید می توانند انتظار داشته باشند.

3. ایجاد پیشنهادات با زمان محدود

ایجاد احساس فوریت در صفحات فرود فصلی شما می‌تواند بازدیدکنندگان شما را وادار کند تا زودتر اقدام کنند و کیف پول خود را بیرون بکشند.

شاید ساده ترین راه برای ایجاد یک پیشنهاد با زمان محدود استفاده از تایمر شمارش معکوس باشد. اگر بخشی از 35 درصدی هستید که یک وب‌سایت با وردپرس به عنوان پلتفرم اصلی ایجاد کرده‌اند، تعدادی افزونه وجود دارد که می‌توانید نصب کنید.

یکی از این افزونه ها HurryTimer است که می توانید از آن برای ایجاد تایمرهای شمارش معکوس منحصر به فرد برای صفحات فرود خود استفاده کنید:

این افزونه با WooCommerce نیز کار می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن برای نمایش پیشنهادات محدود تایمر در فروشگاه خود استفاده کنید. با تقویت آن با پیام‌هایی مانند «فقط امروز در دسترس است» و «فقط 24 ساعت باقی مانده است!» زمان خود را حتی موثرتر کنید.

اگر به دنبال افزونه های بیشتری مانند HurryTime هستید، حتما مجموعه ما را از افزونه های تایمر شمارش معکوس وردپرس بررسی کنید< /a> که می توانید استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر تصمیم به اجرای یک پیشنهاد با زمان محدود دارید، مهم است که معامله را در تاریخ موعود پایان دهید.

4. یک CTA قانع کننده بنویسید

برای ترغیب بازدیدکنندگان بیشتر به خرید، یک CTA قانع کننده یا فراخوان اقدام کنید — تصویر یا خطی از متن که بازدیدکنندگان را وادار می‌کند تا اقدامی انجام دهند.

نمونه‌هایی برای CTA مؤثر شامل ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان، خرید یا اشتراک در خبرنامه است.

در اینجا نمونه ای از CTA است که Shopify در صفحه اصلی خود استفاده می کند تا بازدیدکنندگان را به یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنید:

بیشتر کسب و کارها فقط دکمه «اکنون خرید» را می زنند به این امید که باعث افزایش فروش شود. اما این خیلی موثر نیست در عوض، یک فراخوان منحصر به فرد برای اقدام اضافه کنید که یک ارزش پیشنهادی واضح را برای افزایش تبدیل ها برجسته می کند.

5. منابع اضافی را ارائه دهید

یک راه برای متمایز کردن نام تجاری خود از دیگران، ارائه منابع اضافی است. اینها می‌توانند شامل راهنمای خرید دقیق، مجموعه‌های انتخاب‌شده و موارد دیگر باشند.

با بیش از 2 میلیارد کاربر در YouTube، حتی می‌توانید ویدیوها را ایجاد کرده و در کانال خود آپلود کنید تا به خریداران بیشتری در تعطیلات دسترسی پیدا کنید.

با انجام این مراحل، از قبل بسیار جلوتر از رقابت خواهید بود. اما هنوز کار زیادی باقی مانده است.

3 روش برای افزایش فروش و تبدیل

اکنون که می دانید چگونه یک صفحه فرود فصلی ایجاد کنید، بیایید ببینیم چه کاری می توانید انجام دهید تا فروش بیشتری داشته باشید.

1. تبدیل را آسان و ایمن کنید

هدف صفحات فرود شما تبدیل بازدیدکنندگان است. اما اگر خرید را برای بازدیدکنندگان سخت کنید، بعید است که این اتفاق بیفتد.

فرآیند تسویه حساب خود را تا حد امکان ساده نگه دارید و فقط فیلدهایی را که کاملا ضروری هستند را شامل شود. حتماً به بازدیدکنندگان نیز این امکان را بدهید که به عنوان مهمان چک کنند.

علاوه بر این، امنیت همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. یک مطالعه نشان داد که 17٪ از خریداران، سبد خرید خود را رها کردند، زیرا به سایتی با کارت اعتباری خود اعتماد نداشتند. اطلاعات.

نشان‌های اعتماد را اضافه کنید تا به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که خریدهایشان امن و مطمئن است. برای فعال کردن یک اتصال رمزگذاری شده در طول فرآیند پرداخت، یک گواهی SSL نصب کنید.

حتماً این نمادهای اعتماد را در مکانی قرار دهید که به طور برجسته نمایش داده شوند.

2. از اثبات اجتماعی

استفاده کنید

اثبات اجتماعی مفهومی است که در آن رفتارهای ما تحت تأثیر دیگران است.

اگر محصولی را مشاهده کردید که نظرات مثبت زیادی دارد، نسبت به خرید خود اطمینان خواهید داشت. اما اگر نقدهای بسیار منفی می بینید، احتمالاً دو بار فکر می کنید.

در اینجا مثالی از نحوه استفاده Basecamp از اثبات اجتماعی در صفحه اصلی خود برای ایجاد اعتبار نزد مخاطبان خود آورده شده است:

< /شکل>

چند راه وجود دارد که می‌توانید اثبات اجتماعی را به صفحات فرود خود اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید توصیفات کاربر، اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، آرم‌های رسانه، و موارد دیگر را اضافه کنید.

3. تجربه خرید را شخصی کنید

عیب خرید حضوری این است که تجربه خرید از فردی به فرد دیگر یکسان است. شخصی‌سازی وب‌سایت روشی منحصر به فرد برای ارائه یک تجربه خرید شخصی‌تر به بازدیدکنندگان بر اساس سابقه خرید آنها ارائه می‌دهد.

یکی از راه‌های شخصی‌سازی تجربه خرید برای بازدیدکنندگان این است که محصولاتی را بر اساس سابقه مرور بازدیدکنندگان توصیه کنید — چیزی که آمازون به آن معروف است.

با شخصی‌سازی تجربه خرید، به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهید تا محصولات دیگری را که ارائه می‌دهید مشاهده کنند. نمایش این گزینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

اگر از WooCommerce استفاده می‌کنید، می‌توانید از افزونه‌ای مانند توصیه‌های محصول استفاده کنید< /a> برای توصیه محصولات بر اساس سابقه مرور بازدیدکنندگان یا محتوای موجود در سبد خرید آنها.

با اجرای این تکنیک‌ها، می‌توانید تبدیل‌ها را برای صفحات فرود فصلی خود بسیار افزایش دهید.

یک نکته نهایی استفاده از افزونه ای مانند MonsterInsights برای Google Analytics. این به شما امکان می دهد ترافیک سایت و سایر معیارهای مربوطه را برای فصول تعطیلات و روزهای عادی مقایسه کنید. هر بینشی که به دست می آورید به ویژه برای سال بعد ارزشمند خواهد بود.


فصول تعطیلات یکی از سودآورترین دوره ها است.

برای وارد شدن به اکشن و گرفتن یک قطعه بزرگتر از کیک، باید صفحات فرود فصلی اختصاصی ایجاد کنید. نکات ذکر شده در اینجا را اجرا کنید تا به کسب و کار خود مزیت رقابتی بزرگی برای هر فصل تعطیلات بدهید.

خروج از نسخه موبایل