بررسی دسترس‌پذیری توسط راهنمای دیجیتال Equalize

بررسی دسترس‌پذیری توسط راهنمای دیجیتال Equalize

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: به‌عنوان صاحب وب‌سایت، می‌خواهید تا جایی که می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید، موافق خواهید بود. به هر حال، ترافیک مایه حیات هر وب سایتی است. اما آیا وب سایت شما برای همه قابل دسترسی است؟ و به همین دلیل است که امروز نگاهی به بررسی کننده دسترسی خواهیم داشت. دیجیتال را برابر کنید.

اگر وب سایت وردپرس شما قابل دسترسی نباشد، میلیون ها کاربر دارای معلولیت یا دستگاه های مختلف محصولات و خدمات شما را از دست خواهند داد.

دسترسی به وب‌سایت همه چیز در مورد ایجاد یک بالا وب سایت با کیفیتی که همه می توانند از آن استفاده کنند. من در مورد نوع وب سایتی صحبت می کنم که دارای مشکلات ابتدایی است که وب سایت را برای گروه خاصی از افراد سخت می کند.

«قدرت وب در جهانی بودن آن است. دسترسی همه بدون در نظر گرفتن معلولیت یک جنبه ضروری است.» – تیم برنرز لی، مدیر W3C و مخترع شبکه جهانی وب.

دسترسی به وب همه ناتوانی هایی را که بر نحوه استفاده افراد از وب سایت تأثیر می گذارد، شامل می شود، از جمله:

  • شناختی
  • بصری
  • فیزیکی
  • شنیداری
  • عصبی
  • گفتار

توجه داشته باشید که دسترسی به وب فقط برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته نشده است. همچنین برای افرادی که از سخت افزار و نرم افزارهای مختلف برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند، سود می برد.

دسترسی به وب برای افرادی که از تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های با اندازه‌های صفحه نمایش متفاوت برای دسترسی به وب‌سایت شما استفاده می‌کنند، بسیار مهم است.

چرا دسترسی به وب مهم است؟

  • خب، برای شروع، وب سایت شما را برای افراد دارای معلولیت قابل استفاده می کند، که از دیدگاه انسان گرایانه مهم است.
  • ثانیاً، حذف مشکلات دسترسی به وب در سایت شما، قابلیت استفاده و تجربه کاربری را برای همه بهبود می‌بخشد.
  • ثالثاً، می‌توانید مخاطبان هدف خود را گسترش دهید، که به شما برتری نسبت به رقبایتان می‌دهد.

بهترین بخش این است که قابلیت دسترسی به راحتی در وب سایت وردپرس شما پیاده سازی می شود. شما به سادگی باید تمام مشکلاتی را که استفاده از وب سایت شما را برای افراد خاصی سخت می کند، حذف کنید.

و برای آن، به یک ابزار دسترسی نیاز دارید که به شما کمک می‌کند وب‌سایت خود را بدون عرق کردن اسکن کنید.

Accessibility Checker by Equalize Digital یکی از این ابزارها است. این یکی از ساده‌ترین اسکنرهای دسترس‌پذیری است که پیدا می‌کنید و به شما کمک می‌کند تا مشکلات دسترسی را شناسایی کنید که به طور بالقوه می‌توانند بخشی از بازدیدکنندگان شما را دور کنند.

در بررسی امروز، ما عمیق‌تر به آنچه که Accessibility Checker را به یکی از بهترین افزونه‌ها برای آزمایش و تنظیم دقیق دسترسی برای وردپرس. طبق معمول، ما آن را برای دیدن سحر و جادو در عمل انجام می دهیم. بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید به کار بپردازیم!

افزونه بررسی دسترس‌پذیری چیست؟

Accessibility Checker که توسط تیم در Equalize Digital توسعه یافته است، یک افزونه فوق العاده وردپرس است که به شما کمک می کند برای تست دسترسی در وب سایت خود. این ابزاری با کاربری آسان است که خطاها و هشدارهای دسترسی به وب را دقیقاً در صفحه ویرایش پست/صفحه به شما نشان می‌دهد.

وقتی پیش‌نویسی را ذخیره می‌کنید یا پست/صفحه‌تان را منتشر می‌کنید، افزونه محتوای شما را به‌طور خودکار اسکن می‌کند. به این ترتیب، مدت‌ها قبل از اینکه پست/صفحه خود را در جهان منتشر کنید، اطلاعات بی‌درنگ درباره دسترسی به پست/صفحه خود دریافت می‌کنید.

این ابزار همچنین دسترسی و انطباق مداوم را تضمین می‌کند، زیرا مشارکت‌کنندگان محتوا می‌توانند تأیید کنند که محتوا را به شکلی در دسترس وارد کرده‌اند.

Accessibility Checker by Equalize Digital دقیقاً ابزاری است که برای دسترسی و سازگار کردن وب‌سایت خود با دستورالعمل‌های دسترسی به محتوای وب (WCAG).

افزونه پایه 100٪ رایگان برای دانلود و استفاده در WordPress.org است، اما یک نسخه PRO با ویژگی های بسیار بیشتری مانند اسکن کامل دسترسی به سایت، امکان اسکن انواع پست های اضافی، محدودیت های کاربر و موارد دیگر وجود دارد. بیشتر.

چه به صورت دستی بررسی های دسترسی را انجام دهید یا نه، افزونه Accessibility Checker بهترین ابزار برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ است.

مهم نیست نوع وب‌سایتی را که می‌خواهید اسکن کنید، چه یک فروشگاه تجارت الکترونیک بزرگ با هزاران محصول، یک وب‌سایت نمونه کار کوچک یا یک شبکه چند سایتی باشد، «دسترسی‌سنجی» همانطور که تبلیغ می‌شود کار می‌کند.

راه‌اندازی و استفاده از آن فوق‌العاده ساده است که باید در کمتر از پنج دقیقه راه‌اندازی و اجرا کنید. به علاوه گزارش‌های دسترسی را بدون دستکاری دکمه‌ها و تنظیمات دریافت می‌کنید.

برنامه‌هایی برای افزودن ویژگی‌های بیشتری در آینده وجود دارد، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید افزونه Accessibility Checker WordPress به توسعه خود ادامه دهد.

اکنون که می‌دانید با چه چیزی کار می‌کنیم، اجازه دهید ویژگی‌هایی را که می‌توانید انتظار داشته باشید پوشش دهیم.

ویژگی های جستجوگر دسترسی

Accessibility Checker مجموعه کاملی از ویژگی ها را برای بررسی و رفع مشکلات دسترسی در وب سایت وردپرس خود به شما ارائه می دهد. این افزونه همراه با ویژگی bloat نیست.

در اینجا برخی از ویژگی هایی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید:

  • اسکن نامحدود، چه از نسخه رایگان یا PRO استفاده کنید
  • هیچ API شخص ثالثی وجود ندارد که وب سایت شما را با اسکن خارجی کند کند
  • وب سایت های محافظت شده با رمز عبور مانند سایت های مرحله بندی را اسکن کنید
  • بدون هزینه برای هر صفحه
  • صفحات، پست‌ها و انواع پست سفارشی را اسکن کنید
  • اسکن کامل سایت شامل آرشیوها و طبقه بندی ها
  • از افزونه های مورد علاقه شما مانند WooCommerce، Beaver Builder، Elementor و Advanced Custom Fields پشتیبانی می کند
  • به طور انتخابی خطاها و هشدارها را نادیده بگیرید
  • محدود کردن کاربرانی که مجاز به نادیده گرفتن خطاها و هشدارهای دسترسی هستند
  • اسکن‌های خوانایی سطح کلاس Flesch-Kincaid
  • خلاصه های ساده شده برای انطباق با WCAG 2.1 AAA
  • مستندات تفصیلی
  • پشتیبانی ایمیل، تلفن و زوم
  • و بیشتر

افزونه Accessibility Checker با تمام ویژگی‌هایی که برای بررسی اینکه آیا وب‌سایت شما در دسترس است یا خیر، پر شده است. این افزونه به شما کمک می‌کند ببینید محتوای شما چگونه در برابر بیش از 40 بررسی دسترس‌پذیری قرار می‌گیرد.

اما افزونه Accessibility Checker WordPress چقدر هزینه دارد؟

قیمت بررسی کننده دسترسی

همانطور که قبلاً در بررسی ذکر کردیم، یک نسخه رایگان از دسترسی وجود دارد افزونه جستجوگر در WordPress.org. اگر می خواهید قبل از خرید افزونه را امتحان کنید، این نسخه عالی است. همچنین اگر می‌خواهید از آن به عنوان ابزار نظارتی برای وب‌سایتی که قبلاً در دسترس است استفاده کنید، عالی است.

اگر به قدرت کامل نیاز دارید (یا فقط می خواهید مطمئن شوید که سایت شما تا حد امکان در دسترس است)، بهتر است به Accessibility Checker PRO.

Equalize Digital چهار بسته قیمتی را به شما ارائه می دهد:

  • Single Site Plan که هزینه آن 74.50 دلار برای هر مجوز در سال است (معمولاً 149 دلار برای هر مجوز در سال بدون 50٪ تخفیفی که در زمان نوشتن ارائه می دهند)
  • 5 Pack Plan با 299.50 دلار در سال برای پنج مجوز سایت (معمولاً 599 دلار در سال). این معادل 59.90 دلار برای هر مجوز در سال است.
  • 10 Pack Plan، که برای 10 مجوز سایت (معمولاً 1049 دلار) 524.50 دلار برای شما تعیین می کند. این حدود 52.45 دلار برای هر مجوز در سال است.
  • طرح سازمانی با قیمت گذاری سفارشی برای بیش از 10 مجوز سایت. برای یک نقل قول سفارشی با Equalize Digital تماس بگیرید.

طبق معمول، همیشه به دنبال یک طرح قیمت گذاری باشید که برای نیازها و بودجه کسب و کار شما مناسب باشد. در غیر این صورت، اجازه دهید نسخه رایگان Accessibility Checker و همچنین نسخه PRO را نصب کنیم و آنچه را که داریم بررسی کنیم.

نحوه تنظیم افزونه جستجوگر دسترسی

تنظیم افزونه وردپرس Accessibility Checker کار دانش آموزان کلاس چهارم است. آنقدر ساده است که نیازی به تخصص فنی ندارید.

از آنجایی که نسخه رایگان در مخزن رسمی افزونه وردپرس موجود است، می‌توانیم آن را مستقیماً از داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنیم. همچنین توجه داشته باشید که ابتدا باید نسخه رایگان را قبل از نصب نسخه PRO نصب کنید وگرنه دومی کار نخواهد کرد. گفت، اجازه دهید شروع کنیم.

همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم،

به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید.

بعد، «بررسی کننده دسترسی» را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و پس از یافتن افزونه، دکمه اکنون نصب کنید را فشار دهید (مطمئن شوید که توسط Equalize Digital است)، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

>

پس از آن، روی دکمه فعال کردن کلیک کنید تا توپ در حال چرخاندن باشد، همانطور که در تصویر زیر برجسته می‌کنیم.

پس از آن، روی دکمه اجازه و ادامه کلیک کنید تا در به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌ها شرکت کنید:

با انجام این کار به صفحه خوش‌آمدگویی بررسی‌کننده دسترس‌پذیری هدایت می‌شوید که به نظر می‌رسد:

صفحه خوش آمد گویی بالا دارای اطلاعات زیادی است که به شما کمک می کند تا در حال اجرا باشید. یک راهنمای شروع سریع وجود دارد، و همان ویدیویی که قبلاً در بررسی به اشتراک گذاشتیم. بیشتر به پایین بروید و پیوندهایی به اسناد رسمی و انجمن پشتیبانی جستجوگر دسترسی دارید.

قبل از اینکه برگه تنظیمات را بررسی کنیم، اجازه دهید نسخه Accessibility Checker PRO را نصب کنیم. پس از خرید، یک فایل ZIP فشرده و اطلاعات مجوز دریافت خواهید کرد.

نصب نسخه Accessibility Checker PRO کار آسانی است. همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید.

پس از آن، روی دکمه افزونه آپلود کلیک کنید زیرا در حال نصب نسخه PRO از دستگاه خود هستید و نه WordPress.org:

فایل ZIP Checker Accessibility را از سیستم خود انتخاب کنید و مانند شکل زیر روی Install Now کلیک کنید.

پس از آن، افزونه را فعال کنید:

کار شما خوب است، تا اینجا، خیلی خوب است 🙂

تنظیمات

پس از فعال‌سازی، افزونه Accessibility Checker از شما می‌خواهد مجوز خود را فعال کنید. همچنین، می‌توانید مجوز PRO خود را با رفتن به Accessibility Checker > Settings فعال کنید:

بعد، روی برگه مجوز کلیک کنید، کلید مجوز خود را وارد کنید، روی دکمه فعال کردن مجوز و سپس ذخیره تغییرات کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اکنون شما آماده شروع اسکن پست، صفحات، انواع پست سفارشی و کل وب سایت خود برای مشکلات دسترسی هستید. اما قبل از آن، اجازه دهید بررسی کنیم که صفحه تنظیمات چه گزینه های دیگری را ارائه می دهد.

به بررسی کننده دسترسی > تنظیمات بروید:

با انجام این کار به برگه عمومی  هدایت می‌شوید:

برگه عمومی تنظیمات مختلفی را برای پیکربندی بیشتر افزونه بررسی دسترس‌پذیری به شما ارائه می‌دهد. آنها عبارتند از:

  • گزینه ای برای انتخاب نوع پست برای اسکن
  • فیلدهایی برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در صورت تمایل به اسکن یک سایت محافظت شده با رمز عبور
  • برای حذف همه داده‌های بررسی دسترس‌پذیری هنگام حذف نصب افزونه، کادر را علامت بزنید
  • نقش های کاربری را انتخاب کنید که مجوز نادیده گرفتن مشکلات را دارند
  • تنظیمات خلاصه های ساده شده شما
  • قابلیت افزودن بیانیه دسترسی به پاورقی که به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد وب‌سایت شما در دسترس است و با WCAG سازگار است

بعد از برگه عمومی، برگه اسکن را دارید:

در برگه اسکن، می‌توانید:

  • برنامه ریزی هفتگی یا ماهانه اسکن پس زمینه
  • بررسی کامل دسترسی به سایت را اجرا کنید
  • و خلاصه ای از نتایج را بخوانید

در آخر، ما برگه اطلاعات سیستم را داریم که دقیقاً آن را به شما نشان می دهد – اطلاعات سیستم:

اکنون، اجازه دهید یک صفحه یا پست نمونه را باز کنیم، تا بتوانیم جستجوگر قابلیت دسترسی را درست در داخل ویرایشگر صفحه/پست ببینیم.

به صفحات > همه صفحات بروید:

همانطور که از اسکرین شات بالا می بینید، بررسی دسترس پذیری در حال حاضر برخی از نتایج دسترس پذیری را مدت ها قبل از باز کردن هر صفحه/پست در ویرایشگر به شما نشان می دهد.

هر صفحه/پستی را باز کنید و به پایین بروید، جایی که کادر متا بررسی دسترس‌پذیری را خواهید دید:

ابتدا، شما برگه خلاصه را دارید که یک نمای کلی از قابلیت دسترسی آن صفحه را به شما ارائه می دهد. آزمون‌های گذرانده شده، خطاها، سطح خواندن و هشدارها در برگه خلاصه مشخص شده‌اند.

در کنار آن، برگه جزئیات را دارید که اطلاعات بیشتری درباره آزمایش‌های گذرانده شده، خطاها و هشدارها ارائه می‌دهد:

در اینجا، می‌توانید کد آسیب‌دیده و نحوه رفع هر خطا یا هشدار را ببینید. شما همچنین این شانس را دارید که هر موضوعی را که می خواهید نادیده بگیرید.

و در آخر، برگه قابلیت خواندن را داریم:

برگه خوانایی به شما نشان می دهد که آیا خواندن مطالب شما دشوار است یا خیر. اگر سطح خواندن بالاتر از پایه نهم باشد، از شما خواسته می شود که یک خلاصه ساده اضافه کنید. می دانید، چیزی شبیه به این:

گزینه های دیگر

دسترس‌پذیری گزینه‌های دیگری را در منوی اصلی به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک عکس فوری از تمام مشکلات دسترسی در وب‌سایت خود داشته باشید، به Accessibility Checker > Open Issues بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

برای مشاهده همه مشکلاتی که شما یا هر کاربر دیگری نادیده گرفته‌اید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، به بررسی‌کننده دسترسی > نادیده گرفتن گزارش بروید.

و این تمام چیزی است که وجود دارد! استفاده از Accessibility Checker فوق العاده آسان است.


دسترسی به وب همه چیز در مورد ایجاد تجربه های وب با کیفیت بالا است که برای همه و افراد مختلف قابل دسترسی است. همه چیز در مورد قابل استفاده کردن وب برای همه است. مهم است که وب سایت خود را برای مشکلات دسترسی اسکن کنید تا مطمئن شوید افراد خاصی را از محصولات و خدمات خود حذف نمی کنید.

با افزونه ای مانند Accessibility Checker، اکنون می توانید در عرض چند دقیقه دسترسی کل وب سایت خود را بررسی کنید. وقتی خطاها و هشدارهایی را پیدا کردید، برای رفع مشکلات وقت بگذارید تا بتوانیم یک وب در دسترس برای همه ما ایجاد کنیم.

نظر شما چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل