10 بهترین افزونه فایرفاکس برای بهره وری وردپرس

10 بهترین افزونه فایرفاکس برای بهره وری وردپرس

چه وب‌سایت‌های وردپرسی را توسعه دهید یا با استفاده از وردپرس محتوا ایجاد کنید، یک اشتراک قوی بین هر دو وجود دارد: شما باید از CMS به صورت روزانه استفاده کنید. و اگرچه اجتناب ناپذیر است که میانبرها و راه‌هایی برای صرفه‌جویی در زمان با تجربه پیدا کنید، این نیز درست است که ممکن است در حال حاضر کارها را به روشی ناکارآمد انجام دهید.

افزونه‌های مرورگر یک راه آزمایش شده و واقعی برای ساده‌سازی گردش کار در چندین صنعت و پلتفرم بوده است. به دلیل این واقعیت، ما فکر کردیم که مناسب است فهرستی از برخی از بهترین افزونه های فایرفاکس برای ساده سازی بهره وری وردپرس در جنبه های مختلف از جمله توسعه، طراحی، ایجاد محتوا، بازاریابی و بهره وری عمومی ارائه دهیم.

بیایید مستقیماً به لیست برویم.

1. توسعه دهنده وب

برنامه‌نویس وب را دریافت کنید →

اولین در لیست ما توسعه دهنده وب، یک برنامه افزودنی فایرفاکس است که مجموعه کاملی از ابزارهای توسعه دهنده وب را مستقیماً به مرورگر وب شما اضافه می کند. نسخه‌هایی از این افزونه برای مرورگرهای دیگر نیز موجود است که باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از توسعه‌دهندگان به آن دسترسی داشته باشند.

چند ویژگی قابل توجه این برنامه افزودنی شامل توانایی پاک کردن کوکی‌های جلسه، نمایش اطلاعات عناصر، نمایش اندازه فایل تصویر، ویرایش CSS و نمایش اطلاعات توپوگرافی است. این یک رویکرد برنامه افزودنی جامع و همه‌جانبه برای قرار دادن ابزارهای توسعه‌دهنده رایج در دسترس توسعه‌دهندگان وردپرس است.

2. حافظه پنهان

را پاک کنید

Clear حافظه پنهان →

گزینه دیگر Clear Cache است که همانطور که انتظار دارید به شما امکان می دهد حافظه پنهان مرورگر خود را با یک کلیک یا به سادگی با فشار دادن F9 پاک کنید. این ابزار ارزشمندی است که باید در دسترس باشد زیرا توسعه دهندگان همیشه مجبورند حافظه پنهان وب سایت خود را پاک کنند تا مطمئن شوند تغییراتی که ایجاد می کنند همانطور که در نظر گرفته شده است.

خیلی ساده‌تر از این نمی‌شود، اما اهمیت آن را کم نمی‌کند. به تمام زمان‌هایی که در تنظیمات برای پاک کردن حافظه پنهان مرورگر خود جستجو کرده‌اید، فکر کنید، اکنون به این فکر کنید که آن زمان را با فشار دادن یک دکمه ترجمه کنید. اگر از ما بخواهید، افزودنی ارزشمند به هر مرورگری.

3. ColorZilla

دریافت ColorZilla →

بعدی در لیست ما ColorZilla است، یکی دیگر از برنامه های افزودنی مفید فایرفاکس که انتخاب رنگ را به بخش بسیار شهودی طراحی و توسعه تبدیل می کند. یعنی می‌توانید در حال مرور وب‌سایت‌ها باشید و وقتی رنگی را که می‌خواهید استفاده کنید پیدا کردید، این افزونه به شما اجازه می‌دهد آن را بگیرید و برای استفاده بعدی ذخیره کنید. این برنامه افزودنی شامل یک ابزار قطره چکان، یک ابزار انتخابگر رنگ و مولد گرادیان است.

سایر ابزارهای موجود در اینجا یک تحلیلگر رنگ، یک نمایشگر پالت، پشتیبانی از میانبر صفحه کلید و یک سابقه رنگ هستند تا بتوانید رنگ‌های اخیراً ذخیره شده را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشید.

4. فونت یاب

فونت یاب →

را دریافت کنید

یکی دیگر از ابزارهای واقعا مفید برای توسعه دهندگان وردپرس، پسوند Font Finder Firefox است که یک بازرس فونت را به مرورگر شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد سبک های CSS هر عنصری را که انتخاب می کنید مشاهده کنید. بنابراین، اگر در حین مرور آنلاین با فونتی که دوست دارید مواجه شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن نقطه را در صفحه انتخاب کنید و از بازرس فونت برای مشاهده فونت آن و همچنین سایر سبک های CSS اعمال شده روی آن استفاده کنید.< /p>

این می تواند زمانی مفید باشد که در حال تنظیم یک طرح طراحی برای وب سایت خود هستید و در مرحله جمع آوری منابع هستید. یا، شاید شما فقط روی فونتی که دوست دارید اتفاق می افتد و می خواهید آن را برای آینده یادداشت کنید. این برنامه افزودنی شما را به هر صورت تحت پوشش قرار می دهد.

5. یافتن و جایگزینی برای ویرایش متن

دریافت یافتن و جایگزینی →

هنگام ایجاد محتوا در وردپرس، ممکن است افزونه Find & Replace for Text Editing را ابزار خوبی در اختیار داشته باشید. این افزونه ابزار جستجو و جایگزینی را در فیلدهای ورودی و فیلدهای متنی در مرورگر شما اضافه می کند. این باعث می‌شود که بدون نیاز به اسکن و پیمایش در بسیاری از محتواها، دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید، پیدا کنید.

در تاریخچه جستجو، موارد دلخواه، موارد برجسته و در هر قسمت نوشتاری دیگر کار می کند. این در هنگام نوشتن پست‌های وبلاگ یا محتوای وب‌سایت بسیار مفید است زیرا می‌توانید آثار، عبارات یا بخش‌های کامل را پیدا کرده و جایگزین کنید، بدون اینکه نیازی به اسکن کردن یک دسته از متن برای پیدا کردن آنچه به دنبال آن هستید، بپردازید.

6. Ahrefs SEO Toolbar

Ahrefs SEO Toolbar →

را دریافت کنید

برای کسانی که به بازاریابی فکر می کنند، نوار ابزار SEO Ahrefs مناسب است. این افزونه فایرفاکس مملو از ابزارها و منابعی است که برای تکمیل استراتژی بهینه سازی موتور جستجو در صفحه و مستقیماً در وردپرس است. این شامل یک گزارش SEO در صفحه است که به شما اطلاعاتی از عملکرد سایت شما تا کنون ارائه می دهد.

شما به راحتی می توانید از آن در ارتباط با داشبورد وردپرس استفاده کنید و از جستجوگر پیوند شکسته، ردیاب تغییر مسیر و همچنین تغییر دهنده کشور آن استفاده کنید. اگر یک حساب Ahrefs.com فعال داشته باشید، که به متریک کلمات کلیدی، صفحه و ویژگی های دامنه نیز اضافه می کند، می توانید از این برنامه افزودنی بیشتر بهره ببرید. اگر سئو به شما علاقه مند است (و اگر وب سایت دارید، باید)، این افزونه یک چیز مطمئن برای افزودن به جعبه ابزار شما است.

7. مسدود کننده ضربه

Impulse Blocker →

را دریافت کنید

اگر فکر می‌کنید که تمرکز روی یک کار دشوار است، Impulse Blocker یکی دیگر از افزونه‌های فایرفاکس عالی است که باید در نظر بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از وب‌سایت‌هایی را اضافه کنید که می‌خواهید برنامه افزودنی آن‌ها را مسدود کند و از پیمایش شما به این سایت‌ها برای مدت زمان معینی جلوگیری می‌کند.

می‌توانید از این برنامه افزودنی برای قرار دادن برخی وب‌سایت‌ها در «مکث» استفاده کنید، یا می‌توانید آن‌ها را برای همیشه مسدود کنید – این به شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید پیش‌نویس یک پست وبلاگ را در وردپرس تهیه کنید، اما صدای آژیر رسانه‌های اجتماعی مدام شما را از خود دور می‌کند، این کار مفید خواهد بود. استفاده از Impulse Blocker برای جلوگیری از این حواس‌پرتی و وسوسه می‌تواند به شما کمک کند تا از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید.

8. تشخیص تم وردپرس

تشخیص تم را دریافت کنید →

یک افزونه دیگر که باید بررسی کنید، تشخیص تم وردپرس است که به شما می‌گوید یک وب‌سایت هنگام مرور از چه تم وردپرسی استفاده می‌کند. به وب‌سایت ThemeDetect.com متصل می‌شود و وقتی از برنامه افزودنی استفاده می‌کنید، همه چیز را در مورد موضوعی که در وب‌سایت فعلی که در حال مشاهده آن هستید استفاده می‌شود، به شما می‌گوید.

بنابراین، اگر به دنبال الهام گرفتن از موضوع هستید و می‌خواهید بدانید که چگونه یک توسعه‌دهنده به ظاهر خاصی دست یافته است، این برنامه افزودنی می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به جستجو، به پاسخ‌های مورد نظر خود برسید.

9. تعویض کننده و مدیر عامل کاربر

Switcher-Agent User-Agent را دریافت کنید →

اگر توسعه‌دهنده وردپرس هستید، ابزار مفید دیگری است که می‌توانید در زرادخانه خود داشته باشید. پسوند User-Agent Switcher and Manager به شما امکان می دهد رشته عامل کاربر مرورگر خود را تغییر دهید تا به نظر برسد که از یک مرورگر یا دستگاه دیگری از یک وب سایت بازدید می کنید. اگر می‌خواهید ببینید سایتی که روی آن کار می‌کنید در شرایط مختلف مرورگر و دستگاه چه شکلی است، بسیار عالی است.

اگر بخواهید به سادگی از دسکتاپ خود به یک سایت تلفن همراه دسترسی داشته باشید، بدون نیاز به پرش از حلقه ها نیز عالی است.

10. اعتبار سنجی HTML

HTML Validator →

را دریافت کنید

آخرین لیست ما در اینجا افزونه HTML Validator Firefox است که مشاهده و دسترسی آسان به اعتبارسنجی HTML را مستقیماً در فایرفاکس اضافه می کند. تعداد خطاهای صفحه HTML را به عنوان یک نماد روی صفحه نمایش می دهد تا بتوانید در یک نگاه ببینید آیا چیزی خراب است یا خیر. این یک راه بسیار سریع برای عیب‌یابی است، و اگرچه به شما نمی‌گوید که به طور خاص چه خطاهایی وجود دارد، اما به شما می‌گوید مشکلی وجود دارد تا بتوانید بلافاصله عیب‌یابی را شروع کنید.

اگر از پیش‌نویس به پیش‌نمایش در وردپرس تغییر می‌دهید و می‌خواهید قبل از حرکت به جلو مطمئن شوید همه چیز کار می‌کند، مفید است.

افزایش بهره وری وردپرس اکنون آغاز می شود

همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید گردش کار خود را در آن ساده کنید. به همین دلیل است که استفاده از افزونه های فایرفاکس ایده بسیار هوشمندانه ای است. آنها مستقیماً در تجربه مرور معمولی شما گنجانده می شوند و ابزارهای حیاتی را بلافاصله در دسترس قرار می دهند. هنگامی که ابزارها مستقیماً در وب سایت وردپرس شما اعمال می شوند، لازم نیست از یک وب سایت شخص ثالث بازدید کنید. این صرفه جویی در زمان و عملی است، که به نوعی تمام ابزارهای بهره وری است، فکر نمی کنید؟

امیدواریم که این برنامه‌های افزودنی به خوبی به شما خدمت کنند. آیا افزونه دیگری برای فایرفاکس وجود دارد که با وردپرس کار می کند؟ با خیال راحت آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل