10+ بهترین بسته وردپرس و سایت عضویت

10+ بهترین بسته وردپرس و سایت عضویت

به دنبال تم های مقرون به صرفه وردپرس هستید؟ وقتی به ایجاد وب‌سایت‌های وردپرس نزدیک می‌شوید، تلاش برای یافتن مضامین مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌تواند بسیار سخت باشد، به‌خصوص اگر اغلب اوقات سایت‌های جدیدی ایجاد می‌کنید. به هر حال، ممکن است بخواهید از تم های آماده به کار قدیمی که روی سایت به سایت تکیه می کنید، منشعب شوید و از آن استفاده کنید.

اما هر بار که به طراحی سایت نزدیک می‌شوید، انجام فرآیند جستجوی یک موضوع جدید می‌تواند زمان‌بر باشد. اغلب، توسعه دهندگان روی یک بسته تم وردپرس یا یک سایت عضویت سرمایه گذاری می کنند. این چندین تم ممتاز را همیشه در دسترس آنها قرار می دهد. این سایت‌های موضوعی دسترسی به مضامین را برای استفاده در بسیاری از سایت‌ها (یا حتی سایت‌های نامحدود) ارائه می‌دهند، که اگر یک توسعه‌دهنده پرکار هستید، می‌تواند یک اقدام فوق‌العاده برای صرفه‌جویی در هزینه باشد.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، امروز در اینجا بر روی آن تمرکز خواهیم کرد. ما بیش از ده نمونه مختلف از بسته نرم افزاری وردپرس یا سایت های عضویت وردپرس را ارائه می دهیم که می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه در جستجوی تم یا افزونه وردپرس عالی کمک کند. بیایید به آن برسیم!

1. عناصر Envato

از Envato Elements دیدن کنید →

اولین لیست ما Envato Elements است که بخشی از شبکه Envato Market از سایت‌هایی است که شامل ThemeForest، CodeCanyon و Placeit می‌شود. با این حال، Elements یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که دسترسی به هزاران دارایی از جمله تم های وردپرس، عکس ها، جلوه های صوتی، گرافیک ارائه، قالب های چاپی و موارد دیگر را فراهم می کند. هزینه اشتراک طرح انفرادی 16.50 دلار در ماه است و اگر تیم دارید، این سرویس اشتراک توسط عضو هزینه می شود. هرچه تعداد اعضای بیشتری داشته باشید، نرخ هر عضو کمتر است. به عنوان مثال، هزینه یک مجوز برای هر نفر 16.50 دلار در ماه است در حالی که یک تیم پنج نفره 10 دلار هزینه دارد. 75 برای هر نفر در ماه (با تخفیف مقیاس بندی بر اساس اندازه تیم).

2. Themify

از Themify دیدن کنید →< /p>

Themify یک توسعه‌دهنده پوسته وردپرس است که تم‌های شیک زیادی را برای انتخاب ارائه می‌دهد که می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کنید یا از طریق Master Club به آنها دسترسی پیدا کنید. این برنامه عضویت شامل دسترسی به تمام تم ها، پلاگین ها و افزونه های سازنده Themify (که در حال حاضر به ترتیب 42، 11 و 25 مورد وجود دارد) با 89 دلار در سال است. یا می توانید با یک بار 249 دلار رایگان به کلوپ مادام العمر آنها بروید. به علاوه شایان ذکر است که Themify فروش را اجرا می کند، بنابراین اگر زمان مناسبی داشته باشید می توانید تا 30% پس انداز کنید.

3. CSSIgniter

< /شکل>

از CSSIgniter →

یک گزینه عالی دیگر CSSIgniter است. این یکی دیگر از توسعه دهندگان تم است که تم های خود را به صورت جداگانه برای فروش ارائه می دهد، اما شما همچنین می توانید آنها را به عنوان بخشی از یک بسته خریداری کنید. برای دسترسی به تمام تم ها و پلاگین های CSSIgniter با یک سال پشتیبانی و به روز رسانی، هزینه عضویت 69 دلار است. باشگاه توسعه دهندگان دسترسی به همه موارد عضویت استاندارد به علاوه کیت های شروع Elementor را با قیمت 79 دلار ارائه می دهد. در نهایت، می‌توانید Lifetime Club را انتخاب کنید که مادام‌العمر به تم‌ها و افزونه‌ها با قیمت 249 دلار دسترسی دارد.

4. بسته پلاگین CM

از ذهن خلاق →

دیدن کنید

برخلاف سایر بسته‌های موجود در لیست ما، مجموعه افزونه‌های WordPress Pass رایگان Creative Minds 99+ صرفاً مجموعه‌ای از افزونه‌ها است – و در عین حال تعداد زیادی از آنها. چه به دنبال بهبود سئوی خود باشید، چه به دنبال ایجاد دایرکتوری تجاری، افزودن نکات ابزار و واژه نامه به سایت خود، اجازه دادن به پست های ارسالی توسط کاربر، محدود کردن محتوای خود به اعضا یا تقریباً هر چیز دیگری که در این بسته پلاگینی برای شما وجود دارد. شروع از 249 دلار در سال برای 2 مجوز سایت و پشتیبانی ممتاز (با گزینه هایی برای افزایش در صورت نیاز) این بسته مطمئناً تنوع ندارد.

5. MonsterOne

< /شکل>

از MonsterOne دیدن کنید →

بعدی MonsterOne است، که یک اشتراک دیجیتالی است که شامل دارایی های دیجیتال، قالب های ارائه، تم های وردپرس، پلاگین ها، و پشتیبانی کامل و به روز رسانی های گنجانده شده با هزینه 159 دلار در سال است. بخش بزرگ اینجا این است که می توانید از تمام تم ها و دارایی های موجود در پروژه های نامحدود استفاده کنید. و اگر قصد استفاده طولانی مدت از MonsterOne را دارید، مراقب قرارداد مادام العمر آنها باشید که هر از گاهی (معمولاً در حوالی جمعه سیاه) ظاهر می شود.

6. Anariel Design

< /شکل>

از طراحی Anariel دیدن کنید →< /p>

یا شاید بخواهید آنچه را که Anariel Design ارائه می دهد، انتخاب کنید، که مجموعه ای از تم های شیک وردپرس است که برای خیریه ها، وبلاگ نویسان و رستوران ها طراحی شده است، بنابراین اگر این قسمت ها محل تمرکز کار شما هستند، این تم ها ممکن است تمرین برای شما طرح عضویت استاندارد هزینه یکباره 299 دلاری دارد که شامل دسترسی به تمام تم ها، 10 مجوز سایت، به روز رسانی مادام العمر به اضافه 1 سال پشتیبانی می شود. علاوه بر بسته، می‌توانید مجوزهای تک تم را نیز خریداری کنید.

7. قالب

از Templatic دیدن کنید →< /p>

موضوع و افزونه و توسعه دهنده دیگر وردپرس Templatic است. البته می‌توانید تم‌ها و پلاگین‌های آن‌ها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید، اما همچنین می‌توانید به کلوپ تم‌های ممتاز آن‌ها بپیوندید، که به بیش از 90 تم وردپرس (و تم‌های کودک)، بیش از 20 افزونه و مجوز استفاده مادام‌العمر دسترسی می‌دهد. بسیاری از برنامه های افزودنی نیز گنجانده شده است. قیمت عضویت 130 دلار برای سال اول و 50 دلار تمدید هر سال پس از آن است. شما می توانید از این تم ها در دامنه های نامحدود استفاده کنید و از پشتیبانی کامل برای مدت زمان عضویت خود برخوردار هستید.

8. کلیسای مضامین

بازدید کنید کلیسای مضامین →

در فهرست ما ChurchThemes قرار دارد که یک حافظه پنهان کامل از تم‌ها را ارائه می‌کند که برای استفاده در وب‌سایت‌های کلیسا ایده‌آل هستند. تمام تم های ارائه شده در اینجا حول پلاگین محتوای کلیسا متمرکز شده اند، که روند انتشار موعظه ها و رویدادها را ساده می کند، اگرچه می توانید تم ها و افزونه ها را جداگانه خریداری کنید. با این حال، برای دسترسی به همه چیز، می توانید برنامه Starter را با قیمت 129 دلار خریداری کنید تا از آن در یک سایت استفاده کنید. طرح Pro همان ویژگی ها را با اضافه شدن پشتیبانی ممتاز به قیمت 199 دلار ارائه می دهد. در نهایت، طرح 299 دلاری را می توان در سه سایت استفاده کرد.

9. CyberChimps

< /شکل>

بازدید کنید CyberChimps →

یکی دیگر از گزینه های بسته تم که باید در نظر بگیرید CyberChimps است که بیش از 100 قالب مختلف وردپرس را برای همراهی با افزونه Responsive Pro خود ارائه می دهد. هر قالب را می‌توان به طور کامل در گوتنبرگ و المنتور ویرایش کرد و طرح‌ها طیف وسیعی از طاقچه‌ها را پوشش می‌دهند، بنابراین بدون توجه به موضوع وب‌سایت‌های شما، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که کار می‌کند. قیمت از 23.50 دلار در سال برای استفاده در یک سایت شروع می شود و سپس برای استفاده در سه سایت و 100 سایت به ترتیب تا 33.50 دلار و 48.50 دلار افزایش می یابد. یا می توانید برای یک عضویت مادام العمر ثبت نام کنید که از 139 دلار برای 1 سایت شروع می شود.

10. WPZoom

از WPZoom دیدن کنید →

گزینه دیگر WPZoom است که 32 تم مختلف وردپرس را ارائه می دهد که طیفی از موضوعات از غذا گرفته تا عکاسی و نمونه کارها را پوشش می دهد. اگرچه می توانید تم ها را به صورت جداگانه خریداری کنید، برنامه های مبتنی بر اشتراک مقرون به صرفه تر هستند، به خصوص اگر قصد دارید بیش از یک وب سایت بسازید. این برنامه ها از 99 دلار در سال برای طرح شخصی شروع می شود، که می توانید از آن در 1 تا 3 سایت استفاده کنید، 139 دلار در سال برای طرح تجاری، که می توانید در حداکثر 5 سایت از آن استفاده کنید، و 179 دلار در سال برای طرح آژانس، استفاده در سایت های نامحدود هر یک از این طرح‌ها شامل دسترسی به تمام تم‌های آینده، پشتیبانی کامل و به‌روزرسانی‌های طرح زمینه است.

11. StudioPress Genesis Pro

< /شکل>

بازدید کنید StudioPress →

در مرحله بعدی Genesis Pro است، که یک طرح مبتنی بر اشتراک است که دسترسی به Genesis Framework و همچنین 35 تم کودک StudioPress را ارائه می دهد. هزینه اشتراک 360 دلار در سال است و با آن شما همچنین از پشتیبانی کامل برخوردار می شوید. اگرچه متعلق به WP Engine است، اما برای استفاده از Genesis Pro مجبور نیستید وب سایت های خود را با WP Engine میزبانی کنید و می توانید از آن با هر سرویس میزبانی استفاده کنید.

اما، اگر می‌خواهید در هزینه‌های بیشتری صرفه‌جویی کنید، جنسیس و تم‌های اصلی StudioPress همگی به صورت رایگان با WPEngine. با توجه به اینکه برنامه های میزبانی آنها قبل از افزودن کد تخفیف از 20 دلار در ماه (بنابراین 240 دلار در سال) شروع می شود، اگر به دنبال استفاده از Genesis هستید، در واقع خرید میزبانی WP Engine بهتر است.

انتخاب بسته نرم افزاری یا عضویت مناسب وردپرس برای شما

امیدواریم که لیست بالا در جستجوی مضامین مناسب برای پروژه های بعدی وب سایت خود به شما کمک کند. به یاد داشته باشید: اگر قصد دارید بیش از یک سایت بسازید، عضویت می تواند هزینه ارزشمندی باشد. به‌علاوه، دسترسی به پشتیبانی کامل برای هر یک از تم‌ها یک چیز واقعاً ارزشمند است، مخصوصاً هنگام توسعه سایت‌ها برای مشتریان. پس از همه، شما به پاسخ های سریع نیاز دارید!

و با آن، امیدواریم در یکی از بسته‌ها یا عضویت‌های فهرست‌شده در اینجا، چیزی را بیابید که با شما کار کند. موفق باشید!

خروج از نسخه موبایل