نحوه مدیریت چندین تلاش برای ورود ناموفق در وردپرس

نحوه مدیریت چندین تلاش برای ورود ناموفق در وردپرس

راه اندازی یک وب سایت چشم نواز و کاربرپسند کار زیادی می طلبد، بنابراین دیدن آن به دست افراد نادرست به دلیل عدم ارائه صحیح آن می تواند مایوس کننده باشد. تمهیدات امنیتی. اولین علامت مشکل ممکن است زمانی باشد که چندین هشدار دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه شخصی سعی می‌کند با اعتبار نامعتبر به وب‌سایت وردپرس شما دسترسی پیدا کند.

بعضی از افراد متبحر در زمینه فناوری، زیاد نگران تلاش‌های ناموفق برای ورود نیستند. از این گذشته، هر سایتی هر از گاهی سهم خود را از حملات brute force یا ترافیک ربات دریافت می کند. اما امنیت وب بسیار مهم است، و شما باید تمام مراحل ممکن را برای ایمن سازی سایت وردپرس خود انجام دهید، به خصوص اگر خصوصی را ذخیره می کنید. اطلاعات مشتری.

اگر چندین تلاش برای ورود ناموفق در سایت وردپرس خود مشاهده می کنید، باید علل و راه حل های احتمالی را بررسی کنید. بیایید بررسی کنیم که چرا وب سایت شما ممکن است در چنین حملاتی مورد هدف قرار گیرد و چه کاری می توانید برای افزایش امنیت سیستم خود انجام دهید.

اهمیت تلاش های ناموفق برای ورود به سیستم چیست؟

تلاش‌های ورود ناموفق وردپرس معمولاً زمانی نمایش داده می‌شوند که یک کاربر خاص سعی می‌کند در یک بازه زمانی تعیین‌شده بارها وارد سیستم شود. پس از مشاهده پیغام خطای «تعداد بیش از حد ناموفق برای ورود به سیستم»، وردپرس این مشکل را ثبت کرده است. حتی اگر پس از آن اعتبار ورود صحیح را وارد کنید، وردپرس تا زمانی که زمان انتظار منقضی نشده باشد، اجازه ورود شما را نخواهد داد. این ویژگی امنیتی به طور خاص برای جلوگیری از دسترسی غیرقانونی هکرها به وب‌سایت طراحی شده است. با حملات brute force.

یک تلاش ناموفق گاه به گاه برای ورود به سایت شما بر عملکرد آن تأثیری نخواهد داشت. اما حملات brute force هدفمند مقدار زیادی از پهنای باند را مصرف می‌کنند که می‌تواند منجر به انکار سرویس توزیع‌شده (DDoS) شود و کل سایت شما را خراب کند.

اکثر تلاش‌ها برای حمله به طور خاص وب‌سایت شما را هدف قرار نمی‌دهند. در عوض، ربات‌های خودکار راه‌اندازی شده‌اند تا سعی کنند تا حد امکان رمز عبور را حدس بزنند. این ربات‌ها در وب می‌خزند و به‌طور تصادفی سعی می‌کنند سایت‌هایی را که دارای اعتبارنامه‌های ضعیف و سیستم‌های آسیب‌پذیر هستند تصاحب کنند.

این حملات لزوماً برای سایت‌های شخصی یا تجاری کوچک رایج نیستند، و ارائه‌دهندگان وب باید تدابیر امنیتی برای جلوگیری از DDoS ارائه دهند. حملات. با این حال، کسانی که پلاگین گزارش فعالیت را برای سایت وردپرس خود دانلود می‌کنند، گاهی از تعداد تلاش‌های ناموفق برای ورود به سایت‌شان متعجب می‌شوند.

برای درک تفاوت بین ورودهای ناموفق تصادفی و حملات هدفمند کمی زمان بگذارید و اقداماتی را برای محافظت از خود در برابر بازیگران بد انجام دهید.

نحوه مدیریت چندین تلاش برای ورود ناموفق

امنیت وب سایت وردپرس لزوماً به دانش فنی پیشرفته نیاز ندارد. در اینجا چند راه برای محافظت از سایت خود با استفاده از روش ها و ابزارهای امنیتی آسان برای یادگیری وجود دارد.

وب سایت خود را به روز نگه دارید

سیستم مدیریت محتوای وردپرس (CMS) به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مکرر را برای بهبود عملکرد سایت از جمله حریم خصوصی و امنیت آن منتشر می‌کند. این می تواند به کاربران کمک کند تا مطمئن شوند که سایت های خود را در برابر تهدیدات مخرب ایمن نگه می دارند. بنابراین، به روز رسانی وب سایت شما یکی از اساسی ترین اقدامات امنیتی است که به وردپرس اجازه می دهد از شما محافظت کند.

در کمال تعجب، کمتر از نیمی از کاربران آخرین نسخه وردپرس را اجرا می کنند. اگر وب‌سایت شما از نسخه قدیمی‌تری استفاده می‌کند، شما را در معرض خطر بیشتر نقض و کاربران غیرمجاز قرار می‌دهد، بنابراین تا حد امکان به‌روز باشید.

محدود کردن تلاش برای ورود

یک استراتژی موثر دیگر محدود کردن تعداد تلاش‌های ورود به سیستم (مانند سه) است که کاربر می‌تواند برای شروع انجام دهد. وردپرس به طور پیش فرض تعداد نامحدودی تلاش برای ورود به سیستم را امکان پذیر می کند، اما شما می توانید آن را تغییر دهید. دو راه اصلی برای انجام این کار وجود دارد.

اولین مورد از طریق یک افزونه است، مانند Limit Login Attempts Reloaded. این سایت وردپرس شما را به گونه ای تغییر می دهد که یک نام کاربری یا یک آدرس IP را از تلاش برای ورود بیشتر به محض انجام تعدادی تلاش مسدود کند (تعداد تلاش برای ورود به سیستم می تواند توسط شما تنظیم شود). این امر تلاش یک هکر برای دسترسی به سایت شما از طریق یک حمله brute force را بسیار دشوار می کند.

استراتژی دوم از طریق یک میزبان وردپرس مانند WP Engine که به شما امکان می دهد تلاش برای ورود به سیستم را نیز محدود کنید. این شش سال پیش به‌روزرسانی شد، زمانی که WP Engine افزونه Limit Login Attempts را با ویژگی امنیتی اختصاصی خود جایگزین کرد.

امنیت میزبان وب را در نظر بگیرید

مشکل در نهایت این نیست که وردپرس ذاتاً ناامن است، بلکه بیشتر صاحبان وب سایت از مؤثرترین اقدامات پیشگیرانه موجود برای ایمن نگه داشتن سایت خود در برابر ورود غیرمجاز آگاه نیستند. هنگامی که اقداماتی را برای ایمن سازی اعتبار خود انجام دادید، باید امنیت ارائه دهنده هاست خود را نیز در نظر بگیرید. ارائه دهنده خدمات میزبانی وب نقش مهمی در کمک به شما در حفظ امنیت سرور خود ایفا می کند.

اگر ارائه‌دهنده میزبانی وب فعلی شما قابل اعتماد نیست، انتقال وب‌سایت وردپرس به یک وب‌سایت جدید ضروری است. یک ارائه دهنده میزبانی وب قابل اعتماد به طور دوره ای شبکه خود را برای هرگونه به روز رسانی و فعالیت مشکوک با سخت افزار و نرم افزار سرور خود اندازه گیری می کند.

داشتن یک تیم پشتیبانی قوی 24/7 با تخصص فنی کافی می‌تواند همچنین به شما در محافظت از اطلاعاتتان کمک کند و هر گونه مسائل ایمنی و فنی که ممکن است رخ دهد مقابله کنید. برخی از پلتفرم‌های میزبانی از اسناد و پشتیبانی جامعه بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند، بنابراین هنگام انتخاب این را در نظر داشته باشید.

اعتبارنامه ورود ایمن را افزایش دهید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از کاربران مرتکب می‌شوند استفاده از نام‌های کاربری/گذرواژه‌های رایج مانند «administrator»، «test» و «admin» است. این امر وب سایت شما را در معرض خطر حملات بی رحمانه قرار می دهد، به همین دلیل است که تعیین جزئیات ورود و اعتبار منحصر به فرد ضروری است. سعی کنید از حروف کوچک و بزرگ، نویسه‌های خاص و اعداد استفاده کنید تا حدس زدن رمز عبورتان سخت‌تر شود.

همچنین بهتر است پس از چندین بار تلاش ناموفق برای ورود به سیستم، شناسه‌های کاربران در WordPress را مسدود کنید. با انجام این کار، شانس مهاجم را برای حدس زدن رمزهای عبور شما به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

به طور مشابه، می توانید با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای برای محافظت از سایت وردپرس خود، امنیت ورود را تقویت کنید. این تکنیک احراز هویت به عنوان یک لایه امنیتی اضافی عمل می کند، زیرا از کاربران می خواهد علاوه بر نام کاربری و رمز عبور، یک کد منحصر به فرد (اغلب به تلفن همراهشان ارسال می شود) وارد کنند. افزودن این افزونه با کمک یک افزونه امنیتی وردپرس، یا یک افزونه خاص تر مانند <، آسان است. a href="https://wordpress.org/plugins/wp-2fa/" target="_blank" rel="noopener">WP 2FA.

مواظب امنیت شبکه باشید

اعتبارنامه ورود تنها آسیب پذیری یک وب سایت نیست. عملکردهای Backend مانند سرورها و برنامه هایی که سایت شما را در حال اجرا نگه می دارند نیز راهی هستند که هکرها می توانند به وب سایت شما نفوذ کنند. شما باید از پلتفرم‌های امنیتی انعطاف‌پذیر مانند کیت‌های توسعه نرم‌افزار امنیت سایبری و APIها استفاده کنید تا سیستم خود را زیر نظر بگیرید و باگ‌های امنیتی را زودتر شناسایی کنید، قبل از اینکه تأثیرات منفی داشته باشند.

علاوه بر این، قبل از ورود به یک وب سایت وردپرس با امنیت کافی، حواستان به شبکه ای باشد که از آن استفاده می کنید. شبکه های عمومی مانند کتابخانه ها، کافی شاپ ها و غیره ممکن است به خوبی محافظت نشوند.

طبق گفته لودویک رامبرت کارشناس امنیت سایبری از Privacy Canada، استفاده از شبکه خصوصی مجازی (VPN) موثرترین استراتژی برای قبل از آنلاین شدن در یک مکان عمومی، از اعتبارنامه ورود به سیستم خود محافظت کنید. این به شما امکان می دهد در یک کانال رمزگذاری شده به جای وب عمومی کار کنید.

رامبرت می‌گوید: «شبکه خصوصی مجازی اولین خط دفاعی شما هنگام کار از خانه، و به‌ویژه زمانی که به Wifi عمومی متصل هستید، است. VPN سرویسی است که یک تونل مجازی از داده های رمزگذاری شده ایجاد می کند که بین کاربر (این شما هستید) و سرور (این اینترنت) جریان دارد. نکته اصلی این است که یک VPN اطلاعات شما را از جاسوسان، هکرها، جاسوسان و هر کس دیگری که ممکن است بخواهد اطلاعات شما را بدزدد و کسب درآمد کند، پنهان می کند.”

از آنجایی که سایت وردپرس شما در خلأ کار نمی کند، باید سایر برنامه ها و پایگاه های داده مورد استفاده در سیستم خود را نیز به عنوان بخشی از امنیت خارج از سایت. اگر به طور خاص از برنامه های مبتنی بر ابر استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها به طور ایمن یکپارچه شده اند، زیرا امنیت مبتنی بر ابر با سیستم عامل های سنتی متفاوت است.


WordPress یک سازنده وب سایت با استفاده آسان است، اما این بدان معنا نیست که شما باید در یک احساس امنیت کاذب غرق شوید. صرف نظر از پلتفرم، داشتن امنیت خودکار و ابزارهای پشتیبان گیری برای جلوگیری از حملات brute force و سایر هک ها برای محافظت از وب سایت شما ضروری است.

در بدترین سناریوها، می‌توانید از این موارد برای بازیابی یک سایت در معرض خطر و محافظت از داده‌های خود استفاده کنید. برای وردپرس، مسدود کردن چندین تلاش ناموفق و استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای می‌تواند به حفظ امنیت سایت شما علاوه بر سایر لایه‌های امنیتی شبکه که پیاده‌سازی می‌کنید، کمک کند.

خروج از نسخه موبایل