Sucuri در مقابل Wordfence – کدام افزونه برای امنیت؟

Sucuri در مقابل Wordfence – کدام افزونه برای امنیت؟

آیا به دنبال کشف بهترین افزونه های امنیتی وردپرس هستید؟ خوب برای مرتب کردن تمام سوالات شما، مقاله ای برای شما آورده ایم که عناصر کلیدی دو مورد از معروف ترین افزونه های امنیتی WP را که می توانند خدمات عالی را در زمینه امنیت وب و مدیریت ارائه دهند برجسته می کند

Sucuri و Wordfence دو افزونه امنیتی هستند که هویت معتبری در دنیای شبکه های اجتماعی/اینترنت به دست آورده اند و همچنین در انتقال ویژگی های امنیتی ضروری به یک وب سایت به طور کلی بسیار تأثیرگذار شده اند. وقتی نوبت به نصب بهترین گزینه موجود برای مدیریت تنظیمات امنیتی سایت شما می رسد، می توانیم سردرگمی شدید یک مدیر وب سایت را درک کنیم. خوب، در این مورد، این مقایسه بین Sucuri و Wordfence به شما کمک می کند تا بهترین افزونه را انتخاب کنید و تمام تنش ها و استرس های امنیتی خود را کاهش دهید.

چرا افزونه های امنیتی برای وب سایت های وردپرس ضروری هستند؟

دنیای اینترنت به روی بسیاری از بدافزارها و فعالیت‌های مخرب باز است که اغلب باعث از کار افتادن وب‌سایت می‌شوند و شبکه اجتماعی خود را به صورت رایگان بسازید دچار خرابی و مشکلات مکرر می شود. اینترنت اغلب یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری زمین رایگان با داده‌های احتمالی است و اطلاعات اغلب از طریق حملات نقض داده‌ها و تلاش‌های هک انجام می‌شود که می‌تواند باعث از بین رفتن وب‌سایت و نشت داده‌های معتبر شود.

این نشت داده‌ها یکی از خطرناک‌ترین اشکال هک است که در آن داده‌های ذخیره‌شده در یک وب‌سایت می‌توانند به بیرون درز کنند، که از طریق آن هکرها می‌توانند اطلاعات کاربر مربوط به حساب‌های بانکی و آدرس‌ها را ردیابی کنند که بعداً می‌توانند بسیار دست و پا گیر شوند. این همچنین می‌تواند تصویر کلی یک وب‌سایت را تهدید کند و اعتمادی را که وب‌سایت در تمام این مدت کسب کرده بود، به خطر بیندازد.

افزونه‌های امنیتی مانند Wordfence و Sucuri ضروری هستند زیرا پوشش امنیتی را در همه این وب‌سایت‌ها ارائه می‌کنند (زمانی که نصب شده) و وب سایت را در برابر هر گونه اشکالات مخرب و فعالیت های بدافزار تقویت کنید. آنها همچنین اسکن‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها را به طور منظم انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که سیستم‌ها صاف هستند و در برابر هرگونه نقض قریب‌الوقوع داده‌ها محافظت می‌شوند.

Sucuri برای وردپرس

Sucuri یکی از ابزارهای امنیتی با رتبه برتر با عملکردهای مختلف است که آن را به یکی از بهترین ابزارهای امنیتی تا کنون تبدیل کرده است. این شرکت در سال 2010 توسط دانیل سید تاسیس شد که باعث شد Sucuri به اعماق موفقیت و پیروزی بزرگ در حوزه امنیت وب غلبه کند.

بعداً، Sucuri توسط GoDaddy خریداری شد که موفقیت آن را بیشتر تسریع کرد و باعث شد Sucuri با نظرات و بازخوردهای باورنکردنی به آرشیوهای جهانی وردپرس برسد.

Sucuri توانسته است تجزیه و تحلیل عمیق خود را مدیریت کند و خود را به عنوان یک نام تجاری تثبیت کند که در آن افراد می توانند در ارتباط با ارتباطات امنیتی تقویت شده وب اعتماد و ایمان داشته باشند. جنبه‌های تحت پوشش Sucuri بسیار هستند و به ترفندهای ایجاد شده در کانال‌های امنیتی وب، به‌روزرسانی گزارش‌های هک، انجام بررسی‌های امنیتی و اسکن فعالیت‌های بدافزار مربوط می‌شوند.

افزونه امنیتی Wordfence

Wordfence یکی دیگر از افزونه های امنیتی است که دارای ویژگی های عالی است و عملکردهای فایروال را برای کاهش ناهنجاری های وب سایت منتشر می کند. رتبه بندی این افزونه در وردپرس قابل ستایش است و در مورد محدود کردن فعالیت های مخرب در پورتال وب سایت، خدماتی را ارائه می دهد.

Wordfence پشتیبانی مضاعف در برابر ترافیک بیش از حد سایت و محافظت در برابر قاچاقچیان جعلی ارائه می دهد که می تواند باعث خرابی وب سایت شود و اغلب منجر به سندرم داون وب سایت شود. برای به حداقل رساندن اثرات نامطلوب آن، Wordfence از وب سایت با یک فایروال فعال در برابر هر گونه حملات غرق شده محافظت می کند و وب سایت را امن و سالم نگه می دارد

اجازه دهید هنگام توضیح و مقایسه پنج ویژگی کلیدی افزونه های Wordfence و Sucuri WordPress از جمله:

با جزئیات شروع کنیم.

  • اسکنر نمونه
  • دیوار آتش
  • نظارت
  • سخت شدن
  • قیمت

بیایید شروع کنیم!

1. اسکنر نمونه

در این ویژگی، ما اسکنرهای نمونه Sucuri و Wordfence را مقایسه خواهیم کرد. این به طور کلی به عنوان یک ویژگی است که توسط افزونه های امنیتی برای اسکن سیستم و رد هر گونه خطای مربوط به بدافزار و ویروس ها، اشکالات سیستم و خطاهای وب سایت استفاده می شود.

تنظیمات Sucuri

اسکنر نمونه Sucuri به کاربران این امکان را می دهد که اسکن کاملی را در برابر هر گونه اشکال، خطای سیستم، بدافزار یا ویروسی که می تواند آسیب بیشتری به وب سایت وارد کند، انجام دهند. جدای از آن، sucuri ویژگی‌های بهینه‌سازی شده‌ای مانند:

را ارائه می‌دهد

سفارشی‌سازی تنظیمات امنیتی: در این ویژگی، کاربران می‌توانند اعلان‌های امنیتی خود را سفارشی کنند و همچنین می‌توانند اسکن‌های بدافزار دوره‌ای خود را بر اساس اولویت‌ها و الزامات خود برنامه‌ریزی کنند.

بررسی سایت و اسکن یکپارچگیr: Sucuri یک اسکنر بررسی و یکپارچگی سایت را ارائه می دهد که از طریق آن کاربر می تواند کدهای مخربی را که به کد منبع خارجی علاقه مند هستند را ردیابی کند که بعداً می تواند عملکرد وب سایت شما را مختل کند. . Sucuri همچنین یک اسکنر یکپارچگی برای شناسایی و رفع مشکلات و خطاهای یکپارچگی فایل اصلی ارائه می دهد.

اقدامات هک پست: افزونه Sucuri با مکانیزم اندازه گیری هک پست ارائه می شود که در آن افزونه نکات و ترفندهایی را در مورد چگونگی احیای وب سایت شما در صورتی که سایت به دلیل هرگونه تهدید خارجی یا هک در معرض خطر قرار گرفته باشد ارائه می دهد. تلاش کنید.

گزینه های اسکنر Wordfence

در Wordfence، هنگامی که نوبت به مدیریت تنظیمات اسکنر نمونه می‌رسد، این افزونه به کاربران امکان می‌دهد وضعیت اسکن خود را بررسی کنند، اسکن‌هایی را انجام دهند که تحت استاندارد، حق بیمه و بررسی شهرت تفکیک شده‌اند.

وضعیت اسکن: Wordfence به کاربران اجازه می‌دهد تا اسکن‌های جداگانه را بر اساس بررسی‌های امنیتی مختلف انجام دهند، کاربران می‌توانند از بین سه گزینه استاندارد، حق بیمه و بررسی شهرت برای بهبود نرخ تشخیص انتخاب کنند. چک های حق بیمه و اعتبار با نسخه پولی موجود است.

سطوح شدت اسکن: Wordfence تهدیدها را در چهار سطح مهم مانند کم، متوسط، زیاد و بحرانی دسته‌بندی می‌کند. پس از انجام یک اسکن با Wordfence، کاربران می توانند وب سایت خود را تحت دسته بندی های مشخص شده به روز کنند که از طریق آن کاربران می توانند ایده ای از میزان قرار گرفتن در معرض بدافزار و ویروسی که یک وب سایت در حال حاضر در معرض آن قرار دارد به دست آورند.

نوع اسکن: Wordfence انواع مختلفی از اسکن‌ها را ارائه می‌کند که عمدتاً تحت اسکن‌های محدود، استاندارد و با حساسیت بالا دسته‌بندی می‌شوند. کاربران می توانند نوع اسکنی را که می خواهند اجرا کنند انتخاب کرده و گزارش وضعیت مورد نظر را دریافت کنند.

مراحل اسکن: Wordfence سپس اسکن را به چند مرحله تقسیم می‌کند که از طریق آن کاربر می‌تواند پیشرفت و عملکرد وب‌سایت خود را بررسی کند. اسکن بخش‌های مشکل‌دار مربوط به ارسال هرزنامه، بررسی فهرست مسدود کردن، وضعیت سرور و تغییرات فایل را برجسته می‌کند.

2. فایروال

یک ویژگی فایروال یک سپر محافظ است که توسط افزونه های امنیتی وردپرس برای فعال کردن اقدامات ایمن وب سایت استفاده می شود و خطر قرار گرفتن سیستم در معرض هر گونه بدافزار، ویروس یا اشکالی را که می تواند بر بهره وری کلی سیستم تأثیر بگذارد، کاهش می دهد. نرم افزار. ما مکانیسم‌های مهم فایروال و ویژگی‌های هر دو افزونه را با هم مقایسه می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کدام یک امنیت و حفاظت برتر را ارائه می‌دهد.

محافظت Sucuri

حفاظت فایروال Sucuri (فقط در نسخه پریمیوم افزونه موجود است) به وب‌سایت‌های وردپرس در برابر حملات خارجی محافظت کامل می‌کند. این ویژگی ها شامل یک فایروال برنامه وب بی عیب و نقص (WAF) است که از وب سایت در برابر هر گونه بدافزار خارجی و حملات ویروس محافظت می کند.

محافظت از بهره‌برداری روز صفر: Sucuri می‌تواند تهدیدات هک جدید را کاهش دهد و آسیب‌پذیری‌های سایت موجود را برای ایمن کردن وب‌سایت شما تعمیر کند. از آنجایی که حملات روز صفر آسیب‌پذیری شناخته شده‌ای هستند، Sucuri از ترکیبی از پروفایل‌های رفتار مخرب، لیست‌های بلوک خودکار، وصله‌های مجازی و موارد دیگر استفاده می‌کند.

کاهش حمله DDoS: Sucuri با کاهش حملات DDoS، زمان خرابی وب‌سایت را بهینه می‌کند و همچنین در برابر حملات با کیفیت لایه‌های 3،7 و 8 محافظت می‌کند. این کار سایت شما را از ترافیک جعلی ایمن نگه می دارد.

حملات Brute Force: افزونه Sucuri همچنین از حملات Brute Force جلوگیری می‌کند که ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک هکر در هر زمان معینی سعی در حمله به یک وب‌سایت دارد. چنین حملات بی رحمانه ای می تواند اطلاعات حساس یک وب سایت را به خطر بیندازد. اما فایروال Sucuri با بهینه سازی وب سایت برای مقاومت در برابر چنین حملاتی با ویژگی هایی مانند 2FA، محدودیت تلاش برای ورود به سیستم، مسدود کردن ربات، مسدود کردن جغرافیایی و موارد دیگر، تهدید را از بین می برد.

Wordfence Firewall

فایروال Wordfence به مالکان وب سایت وردپرس در برابر حملات وب ادعایی محافظت می کند و از چندین تهدید قریب الوقوع از جمله تزریق SQL، اسکریپت بین سایتی، آپلود فایل مخرب، گنجاندن فایل محلی، پیمایش دایرکتوری، و گسترش موجودیت خارجی محافظت می کند.

وضعیت فایروال: Wordfence حفاظتی را ارائه می‌کند که می‌توان آن را در درجه یا میزان محافظت یک وب‌سایت برای بهبود مقاومت در برابر تهدید توضیح داد. از این رو Wordfence دایره های وضعیت فایروال را ارائه می دهد که دارای کد رنگی هستند، رنگ خاکستری به این معنی است که وب سایت هنوز در حالت یادگیری است در حالی که برای به دست آوردن فاکتور 100% از نظر تنظیمات بهینه فایروال، کاربر باید مجموعه دسترسی مانند فایروال را فعال کند. قوانین، بهینه سازی تنظیمات فایروال و همچنین فعال کردن محافظت ایمن در برابر حملات brute force و لیست بلوک IP.

بهینه سازی فایروال: کاربران همیشه می توانند فایروال Wordfence خود را بهینه کنند و سطح حفاظتی را که می خواهند از وب سایت خود محافظت کنند انتخاب کنند. Wordfence در حال حاضر یک سطح اساسی و گسترده از محافظت را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران همیشه می توانند یک بررسی منظم و کامل بر اساس ترجیحات و در دسترس بودن خود انجام دهند.

3. نظارت

مانیتورینگ ویژگی‌ای است که گزارش‌های مسیر و به‌روزرسانی‌های پیشرفت/عملکرد تولید شده توسط افزونه‌های امنیتی را برجسته می‌کند تا کاربر را در مورد استفاده عمومی خود از نظر زمان به‌روزرسانی وب‌سایت و تغییرات DNS مطلع کند. همچنین برای اطمینان از اینکه کدام افزونه بهترین نظارت را برای وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه می‌کند، ارتباط برقرار می‌کنیم.

نظارت امنیت Sucuri

Sucuri نظارت بر تقاضا را ارائه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند پیشرفت و عملکرد وب‌سایت خود را با استفاده از هشدارها و اعلان‌هایی که به آن‌ها در مورد گزارش‌های مسیرشان اطلاع می‌دهد، پیگیری کنند. امنیت وب سایت Sucuri تمام جنبه های اساسی مربوط به:

را پوشش می دهد

  • اسکن بدافزار وب سایت، اسکن IOC
  • اسکن هرزنامه وب سایت (SEO)
  • ردیاب لیست سیاه و اسکن سمت سرور
  • نظارت در زمان به‌روزرسانی وب‌سایت
  • اسکن DNS و SSL

Sucuri همچنین گزارش های ایمیلی را ارائه می دهد. اینها را می‌توان از حساب شما فعال کرد تا گزارش‌های هفتگی یا ماهانه همراه با نتایج اسکن‌های فهرست‌شده در بالا را برای شما ارسال کنند.

اعلان‌های Wordfence

در مقایسه با Sucuri، Wordfence بررسی های نظارتی در برابر تهدیدات مربوط به هرزنامه های SEO و مشکلات URL را ارائه می دهد. این نظارت شامل اعلان‌ها و هشدارهای مربوط به آدرس‌های اینترنتی آسیب‌دیده، محتوای مشکوک، و هرگونه تهدید ناشی از تزریق کد نامربوط و بدافزار است. Plus Wordfence امکان اعلان‌های ایمیل را بر اساس شدت می‌دهد (برای مثال می‌توانید افزونه را طوری تنظیم کنید که فقط برای هشدارهای مهم به شما اطلاع دهد).

4. سخت شدن

سخت کردن امنیتی را می توان به عنوان مسدود کردن اجرای فایل های PHP در دایرکتوری های حساس تعریف کرد. این ویژگی به وب‌سایت امکان می‌دهد تا لایه‌هایی از محافظت اضافی برای ایمن کردن وب‌سایت در برابر هر گونه بدافزار خارجی، حمله باگ داشته باشد. از این رو، Wordfence و Sucuri برای اطمینان از بهترین ویژگی سخت‌افزاری امنیتی که در وب‌سایت وردپرس به‌روزرسانی می‌شود، مقایسه می‌شوند.

ویژگی های اضافی Sucuri

تسهیلات سخت‌سازی افزونه Sucuri به کاربران اجازه می‌دهد تا اجرای فایل PHP را در فهرست‌های حساس در وردپرس مسدود کنند. فعال کردن این ویژگی به وب سایت اجازه می دهد تا یک لایه حفاظتی اضافی در برابر تهدیدات خارجی و حملات باگ به دست آورد. Sucuri سخت شدن را در موارد زیر ارائه می دهد:

  • تأیید گزینه وردپرس: Sucuri برای محافظت از وب سایت در برابر هرگونه حمله ای که قرار است دامنه وردپرس شما را خراب کند، فایل ها را تحت این دسته بندی سخت می کند.
  • حذف نسخه وردپرس: در این دسته، ایمن وب سایت را سخت می کند تا از نشت نسخه وردپرس در عموم از طریق متا تگ HTML جلوگیری کند.
  • تأیید نسخه PHP: Sucuri برای محافظت از PHP یک وب‌سایت وردپرس خاص در برابر مهاجمان و هکرها، وب سایت را سخت‌سازی می‌کند.
  • نشت اطلاعات و پلاگین/ویرایشگر تم: سخت‌سازی انجام شده توسط Sucuri همچنین با محافظت از فایل‌های readme از وب‌سایت در برابر هرگونه درز اطلاعاتی که به شخص ثالث داده می‌شود محافظت می‌کند و با غیرفعال کردن هرگونه تغییر، سایت شما را بیشتر ایمن می‌کند. به فایل های پلاگین و تم این به ویژه برای سایت‌هایی مفید است که تعداد زیادی از کاربران به پشتیبان دسترسی دارند، مانند بازار اجتماعی وردپرس .

حفاظت های اضافه شده Wordfence

در مقایسه با Sucuri، Wordfence احراز هویت دو مرحله‌ای را برای همه ورودهای خاص وب‌سایت ارائه می‌کند تا مطمئن شود که وب‌سایت در برابر هرگونه تلاش وحشیانه ایمن و محافظت می‌شود. همچنین از وب سایت در برابر پر کردن رمز عبور ساخته شده توسط هکرها برای خراب کردن یکپارچگی وب سایت محافظت می کند.

Wordfence علاوه بر این شامل یک ویژگی به نام محافظت از رمز عبور فاش شده است که به کاربران امکان می دهد رمز عبور وب سایت خود را که به طور تصادفی لو رفته یا عمداً از طریق هک و قرار گرفتن در معرض خارجی در معرض خطر قرار گرفته است محافظت کنند.

علاوه بر این، این افزونه سیستم‌های بلوک دستی و کشوری را ارائه می‌کند تا وب‌سایت را سرپا نگه دارد و در برابر شبکه‌های مخرب و فعالیت ربات محافظت شود.

5. قیمت گذاری

آخرین ویژگی مهمی که هنگام مقایسه Wordfence و Sucuri باید در نظر گرفت، قیمت است. برای اکثر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها، بودجه ثابت است، بنابراین اطمینان از اینکه یک افزونه امنیتی متناسب با قیمت شما باشد، ضروری است.

Sucuri

یکی از مهمترین عناصر مقایسه، بیان قیمت افزونه های مورد بحث است. Sucuri طرح هایی را با شروع از 199.99 دلار در سال ارائه می دهد. با استفاده از این طرح، کاربران می توانند مقادیر نامحدودی از اسکن بدافزار و گزارش های بررسی وضعیت را جستجو کنند. با این قیمت بهینه، Sucuri همه ویژگی‌های خود را از اسکن‌های بی‌شمار و تنظیمات فایروال گرفته تا اعلان‌های سخت‌سازی و بررسی امنیتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یک نسخه رایگان Sucuri نیز وجود دارد که فایل را ارائه می‌کند نظارت، اسکن بدافزار، سخت‌سازی امنیتی و اعلان‌ها – با این حال ویژگی‌های کلی در مقایسه با Premium محدود هستند. به طور خاص، نسخه رایگان شامل ویژگی‌های ممتاز مانند فایروال، پاکسازی هک، CDN، اسکن‌های پیشرفته، پشتیبانی بلیط و موارد دیگر نمی‌شود.

Wordfence

Wordfence طرح هایی را ارائه می دهد که از 99 دلار در سال شروع می شوند. اگرچه یک نسخه رایگان برای استفاده از Wordfence برای دانلود در آرشیو وردپرس موجود است. ، نسخه پریمیوم افزونه قابل خرید است. این شامل پشتیبانی اختصاصی، بهبود حفاظت از داده‌ها و پردازش سرور اولویت‌دار است.

کدام افزونه را باید انتخاب کنید؟

هر دو افزونه دارای ویژگی ها و رفتارهای عالی هستند که به کنترل مدیریت امنیتی وب سایت به شیوه ای کارآمد کمک می کند. از نظر کاربرد و کاربرد، انتخاب بهترین افزونه موجود می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم نظر یک متخصص را جویا شوید تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. یکی دیگر از موارد ضروری قیمت گذاری است که باید قبل از خرید افزونه ای که به شما در وب سایت شما کمک می کند در نظر گرفته شود.

اما اگر باید مقایسه انجام شود، اجازه دهید واضح باشد که هر دو افزونه خدمات عالی ارائه می دهند. وقتی صحبت از استفاده آسان و رابط کاربری بهبود یافته می‌شود، Sucuri در این منطقه بسیار بهتر عمل می‌کند و پاسخ پیمایشی نرمی ارائه می‌دهد. Sucuri همچنین در ارائه سخت‌سازی امنیتی مفید بسیار خوب عمل می‌کند، زیرا دارای تعداد بیشتری از ویژگی‌ها است و همچنین به خوبی با محافظت در برابر هکرها از طریق نصب از راه دور ترکیب می‌شود.

از طرف دیگر،

Wordfence در جلوی داشبورد به خوبی عمل می‌کند، جایی که تمام تنظیمات اصلی را می‌توان با سهولت و سادگی آنالیز کرد. ویژگی فایروال وب یک حفاظت پایه عالی است که راهی بی عیب و نقص برای محافظت از وب سایت شما در برابر انواع حملات مجازی ایجاد می کند. همچنین این گزینه مقرون به صرفه تر از این دو است.


هر دو افزونه دارای ویژگی‌ها و مکانیسم‌های عالی هستند که می‌توانند یک وب‌سایت وردپرس را به خوبی کار کنند و حداکثر حفاظت را در برابر هرگونه حمله قریب‌الوقوع ارائه دهند. اگر این مقاله به شما کمک کرد تا انتخاب خود را محکم کنید و بهترین افزونه را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید، به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل