Quill Forms: عصر جدیدی از فرم ها و نظرسنجی های وردپرس

Quill Forms: عصر جدیدی از فرم ها و نظرسنجی های وردپرس

شما یک وب سایت وردپرس درخشان دارید. شما قبلاً محصولات یا خدمات خود را فهرست کرده اید و همه چیز بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. اکنون فقط به بازدیدکنندگان وب سایت نیاز دارید تا به طرفداران وفادار و مشتریان آماده پرداخت تبدیل شوند. اما آیا فرم های شما شما را ناامید می کند؟

فرم‌ها روشی عالی برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر درباره مشتریان شما هستند. می‌توانید از فرم‌هایی برای تولید سرنخ‌های بیشتر یا ارائه نظرسنجی‌هایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند درباره مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. با داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید محصولات یا خدمات خود را بهبود بخشید و در پایان نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

انبوهی از افزونه های فرم وردپرس وجود دارد که انتخاب مناسب برای نیازهای شما را تقریبا غیرممکن می کند. خوب، در بررسی امروز، Quill Forms را پوشش می دهیم، یک افزونه فرم زیبا و قدرتمند که ایجاد فرم های دوستانه و تعاملی را آسان می کند.

در بخش‌های آینده، درباره افزونه Quill Forms و سایر جنبه‌های مهم مانند ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری و پشتیبانی بیشتر می‌آموزیم. ما همچنین درایو این افزونه را آزمایش می کنیم تا دقیقاً بدانید که چه انتظاری دارید. یا می‌توانید جلو بروید و خودتان آن را آزمایش کنید!

نمایش زنده Quill Forms

اما بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید در این مورد بگردیم.

Quill Forms چیست؟

اول از همه، این حیوانی که به آن Quill Forms می گوییم چیست و چه کاری انجام می دهد؟ Quill Forms یک افزونه فرم وردپرس فوق العاده است که به شما کمک می کند تا فرم های تعاملی و مکالمه ای ایجاد کنید که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد. همانطور که قبلاً می دانید، فرم های خسته کننده و طاقت فرسا می توانند مشتریان شما را دور کنند.

بیشتر به من بگویید…

افزونه Quill Forms WordPress که توسط QuillForms و Mohamed Magdy به شما ارائه شده است به شما امکان می دهد فرم های تماس و نظرسنجی هایی ایجاد کنید که به عنوان ماشین های تولید سرنخ عمل می کنند و شکاف بین مخاطبان و محصولات شما را پر می کنند. به عبارت دیگر، این افزونه به شما کمک می‌کند تا فرم‌هایی را ایجاد کنید که به نظر یک مکالمه معمولی به نظر می‌رسند به جای یک فرم خسته‌کننده 20 سؤالی که مردم نمی‌خواهند آن‌ها را پر کنند.

من خودم به عنوان کاربر وردپرس، چندین افزونه های فرم تماس را در گذشته امتحان کرده ام، اما افزونه Quill Forms وردپرس از همه متمایز است. و من تنها نیستم:

این افزونه فوق‌العاده است و رابط کاربری آن بسیار مرتب است. آن را خارج از جعبه کار کرد. من توانستم در عرض چند دقیقه یک فرم زیبا و تعاملی ایجاد کنم. Quill Forms قطعا بهترین جایگزین Typeform رایگان موجود است. کار عالی، بچه ها! – محمود سعید، مدیر عامل شرکت Infinue

بلوک نقل قول>

اگر به دنبال افزونه‌ای برای فرم‌سازی هستید که ذهن شما را متحیر کند، Quill Forms ناامید نمی‌شود. دارای مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها است که به هر کسی اجازه می دهد بدون تجربه کدنویسی فرم های شگفت انگیز ایجاد کند. این افزونه نحوه ایجاد فرم‌ها را تغییر می‌دهد، همانطور که در بخش ویژگی زیر خواهید آموخت.

توسعه دهندگان به اندازه کافی سخاوتمند هستند که نسخه رایگان Quill Forms را که در وردپرس موجود است، به شما ارائه دهند. .org. اگر می‌خواهید قدرت کامل Quill Forms را در اختیار داشته باشید، نسخه پریمیوم موجود در Quillforms رسمی را دوست خواهید داشت. com وب سایت.

در اینجا یک ویدیوی سریع وجود دارد که نحوه عملکرد Quill Forms را توضیح می‌دهد. لذت ببرید:

بنابراین، اجازه دهید اکنون کشف کنیم که افزونه Quill Forms WordPress از نظر ویژگی‌ها چه چیزی ارائه می‌دهد.

ویژگی های Quill Forms

در حالی که Quill Forms بسیار قدرتمند است، شما ویژگی bloat را دریافت نمی کنید. توسعه دهندگان موفق به ایجاد یک افزونه فرم خارق العاده بدون ویژگی های اضافی که سر راه شما قرار می گیرد، شده اند. علاوه بر این، استفاده از این افزونه بسیار آسان است، که دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. در اینجا یک ویژگی برجسته از ویژگی های قابل انتظار است.

Quill Forms ویژگی های برجسته

  • یک طراحی جذاب و متمرکز بر تبدیل – Quill Forms فرم‌های تعاملی را به شما ارائه می‌دهد که پر کردن آنها آسان‌تر است. به جای اینکه بازدیدکنندگان خود را با فهرستی طولانی از سؤالات محاصره کنید، می توانید آنها را از یک سؤال به سؤال دیگر هدایت کنید، که به شما کمک می کند نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.
  • بلوک های چند فرم – ساخت بلوک های مکالمه با Quill Forms فوق العاده آسان است. برای ایجاد یک فرم جدید، به سادگی بلوک ها را در جایی که به آن ها نیاز دارید روی فرم بکشید و رها کنید. بلوک‌های موجود عبارتند از صفحه خوش آمدگویی، صفحه تشکر، متن کوتاه، متن طولانی، ایمیل، نام، شماره، فهرست کشویی، تاریخ، وب‌سایت، بیانیه و پرونده (که به شما کمک می‌کند کاربران برای آپلود یک فایل). بلوک Opinion که برای نظرسنجی عالی است، فقط در نسخه حرفه ای موجود است.
  • زمینه‌های فرم قابل تنظیم – می‌توانید با یک موضوع شروع کنید، یک طرح زمینه جدید ایجاد کنید یا یک تم موجود را برای مطابقت با نام تجاری خود سفارشی کنید. می توانید رنگ ها، فونت ها و پس زمینه ها را به صورت رایگان تغییر دهید. به‌علاوه، همه چیز آسان است – به سادگی اشاره کنید و کلیک کنید و کار شما تمام شد.
  • اعلان‌های ایمیل – افزونه فرم وردپرس Quill Forms به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها را به هر آدرس ایمیلی که می‌خواهید ارسال کنید. این بدان معناست که هر زمان که کاربر فرمی را ارسال کند، به هر آدرس ایمیلی که بخواهید، اعلان دریافت خواهید کرد.

و موارد بیشتری وجود دارد…

  • منطق پرش (نسخه حرفه ای) – به لطف منطق شرطی، Quill Forms به شما امکان می دهد افراد را بسته به پاسخ هایشان به مسیرهای مختلفی بفرستید. این یک راه عالی برای تقسیم بندی مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل شما است.
  • ویژگی لوله کشی پاسخ ها – می توانید با استفاده از «@» در ویرایشگر برچسب سؤال یا ویرایشگر توضیحات، از پاسخ فیلد قبلی در فیلد دیگر استفاده کنید.
  • ماشین حساب (نسخه حرفه ای) – این ویژگی به شما امکان می دهد آزمون ها، فرم های تخمین هزینه و استفاده از متغیرهای ماشین حساب را با ویژگی لوله کشی پاسخ ها ایجاد کنید.
  • در همه جا به اشتراک بگذارید – Quill Forms پیوندی را به شما ارائه می دهد تا هر زمان که بخواهید فرم های خود را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، شما یک کد جاسازی iFrame دارید که اشتراک گذاری فرم خود را در همه جا به آسانی A، B، C می کند.

و بیشتر…

  • ادغام‌های چندگانه (نسخه حرفه‌ای) – در عصر حاضر، استفاده از یک افزونه فرم وردپرس که با ابزارهای مورد علاقه شما ادغام نمی‌شود، شرم‌آور است. خب، Quill Forms هیچ کدام از اینها را ندارد. این افزونه به طور یکپارچه با ابزارهایی مانند MailChimp، Constant Contact، GetResponse، HubSpot، Google Sheets و Zapier ادغام می شود.
  • ورودی‌های فرم خود را مدیریت کنید – Quill Forms دارای داشبورد گزارش‌هایی است که به شما امکان دسترسی به همه فرم‌های ارسالی شما را می‌دهد. هنگامی که هر کاربر فرم شما را ارسال کرد، می توانید هر یک از آنها را نمایش داده و حذف کنید. شما می توانید ارسال را بر اساس تاریخ، حروف الفبا یا عددی مرتب کنید. علاوه بر این، می‌توانید ورودی‌های فرم را در قالب CSV در نسخه حرفه‌ای صادر کنید.
  • داشبورد مدیریت بصری – Quill Forms یک داشبورد بصری و منظم را به شما ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد فرم‌های خود را سریع پیمایش و مدیریت کنید.
  • پشتیبانی شگفت‌انگیز – تیم پشتیبان Quill Forms پشتیبانی فوق‌العاده‌ای را از طریق وب‌سایت، چت زنده، وردپرس، Github و کانال های رسانه های اجتماعی.

و اگر به دنبال کسب درآمد از فرم های خود هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید پشتیبانی از پردازنده های پرداخت چندگانه و تنظیمات (PayPal، Stripe، تکرارشونده، و غیره) به زودی ارائه می شود!< /p>

اگر به دنبال یک افزونه فرم وردپرس قدرتمند و در عین حال کاربردی آسان هستید، Quill Forms یک انتخاب فوق العاده است. علاوه بر این، با توجه به اینکه افزونه در حال توسعه فعال است، می توانید انتظار ویژگی های بیشتری را در آینده داشته باشید. با وجود فهرست ویژگی‌ها، اجازه دهید یاد بگیریم که Quill Forms چقدر هزینه دارد.

قیمت گذاری فرم های Quill

Quill Forms در مقایسه با رقبا، برنامه های قیمت گذاری منصفانه ای را به شما ارائه می دهد. آنها در زمان نوشتن سه برنامه سالانه دارند:

  • پایه – این طرح برای یک سایت تنها ۹۹ دلار در سال (معمولاً ۱۳۹ دلار در سال) هزینه دارد. برای مبتدیان، فریلنسرها، شرکت های کوچک و هر کس دیگری که روی یک وب سایت کار می کند عالی است. این طرح شامل ادغام Zapier و HubSpot نیست.
  • به علاوه – این طرح برای سه سایت سالیانه ۱۹۹ دلار (معمولاً ۲۳۹ دلار) به شما بازمی‌گرداند. این طرح برای شرکت ها و سازمان های متوسط ​​مناسب است. شما ادغام Zapier را در کنار سایر ویژگی‌های موجود در طرح Basic و ادغام‌های پرداخت با Paypal و Stripe دارید.
  • شرکت – برای آژانس‌ها، شرکت‌های بزرگ‌تر و ساخت‌های چند سایتی، این طرح برای سایت‌های نامحدود ۳۹۹ دلار (معمولاً ۴۹۹ دلار) در سال هزینه دارد. طیف کاملی از ویژگی‌ها از جمله پشتیبانی اولویت‌دار، Zapier، ادغام HubSpot و پرداخت با Paypal و Stripe را در اختیار دارید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک نسخه رایگان در WordPress.org وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از انجام تعهد، آب را آزمایش کنید. و طبق معمول، همیشه طرحی را انتخاب کنید که برای نیازهای تجاری شما مناسب باشد.

اکنون که می دانیم Quill Forms چیست، ویژگی ها و هزینه افزونه فرم وردپرس چقدر است، اجازه دهید کل کار را آزمایش کنیم.

چگونه افزونه فرم وردپرس Quill Forms را تنظیم کنیم

قبل از نصب نسخه پریمیوم، باید نسخه رایگان را نصب کنید. از آنجایی که این افزونه در مخزن رسمی افزونه وردپرس موجود است، می توانیم آن را در داشبورد مدیریت وردپرس شما نصب کنیم. این چیزی است که باید انجام دهید.

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به Plugins > Add New بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

پس از آن، “Quill Forms” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

بعد، افزونه را فعال کنید:

اکنون Quill Forms آماده استفاده است. برای شروع ایجاد یک فرم جدید، مطابق شکل زیر، روی آیتم منوی Quill Forms در منوی مدیریت وردپرس خود کلیک کنید.

بعد، به سادگی روی برگه افزودن جدید کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در پنجره بازشوی ظاهر شده، عنوان فرم خود را وارد کرده و روی دکمه  ایجاد کلیک کنید:

بعد، فرم خود را همانطور که می خواهید ایجاد کنید (نمونه ویدیوی ما را در زیر ببینید).

ایجاد فرم در Quill Forms ساده است. من انتظار ندارم که شما با مشکلی مواجه شوید، در این صورت شما تیم پشتیبانی را در اختیار دارید. هنگامی که فرم خود را ایجاد کردید، روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید:

برای دریافت طیف کاملی از ویژگی‌ها، به نسخه پریمیوم نیاز دارید که در وب‌سایت رسمی آنها برای QuillForms.

نتیجه گیری

استفاده از فرم‌ها راهی عالی برای ایجاد سرنخ و کسب اطلاعات بیشتر درباره مخاطبانتان است. اما فرم‌های سنتی معمولاً مشتریان بالقوه را دور می‌کنند، به‌خصوص اگر خسته‌کننده، طولانی و طاقت‌فرسا باشند. خوشبختانه برای شما، ابزاری مانند Quill Forms به شما کمک می‌کند تا فرم‌های محاوره‌ای و جالبی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان از پر کردن آن خوشحال می‌شوند.

پس، چرا QuillForms را برای ساخت فرم وردپرس دوست داریم؟ ما دوست داریم که ایجاد فرم های جدید (یا ویرایش فرم های جدید) با رابط کاربری فوق العاده بصری آسان است. همچنین دسترسی سریع و همچنین گزینه های صادراتی برای ورودی های ارسال شده توسط کاربر بسیار مفید است. این بدان معناست که برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان سایت سریع‌تر است و جمع‌آوری/قالب‌بندی داده‌های فرم را سریع‌تر می‌کند. و آخرین – ما عاشق افزونه ها هستیم. شما می توانید آنچه را که برای ساده نگه داشتن فرم های خود نیاز دارید فعال کنید، اما ما مطمئن هستیم که می خواهید به اندازه ما به Zapier ادغام خودکار بدهید!

با فرم های طولانی و خسته کننده خداحافظی کنید و روی راه حلی مانند Quill Forms سرمایه گذاری کنید و پیشرفت کنید! در حالی که ما گزینه‌های پیشرفته نسخه پریمیوم را دوست داریم، اگر می‌خواهید امروز QuillForms را امتحان کنید، نسخه رایگان دارای بسیاری از ویژگی‌های عالی است (به علاوه بدون نام تجاری و فرم‌های نامحدود) چرا که نه؟

خروج از نسخه موبایل