NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس

آیا تا به حال در سایتی بوده اید که آنقدر کند بوده اید که تقریباً تیله های خود را گم کرده باشید؟ اگر چنین است، شرط می بندم احتمالاً خروجی را زده و رفته اید تا دیگر برنگردید. این یک واقعیت شناخته شده است که یک سایت کند بسیار آزاردهنده است. سایت های کند هزینه گزافی برای شما خواهند داشت، به همین دلیل است که باید تلاش کنید سرعت صفحه خود را بهبود بخشید بلافاصله.

برای ارائه برخی زمینه‌ها، یک وب‌سایت با بارگذاری آهسته منجر به تجربه کاربری ضعیف (UX) می‌شود که به نرخ پرش بالاتر، تبدیل کمتر، و – در نهایت – فروش از دست رفته. علاوه بر این، سرعت پایین سایت بر رتبه‌بندی گوگل شما تأثیر منفی می‌گذارد و ترافیک جستجوی ارگانیک زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، باید یک وب‌سایت سریع ایجاد کنید، و در بررسی امروز، ما شما را به سمت ابزاری همه‌کاره راهنمایی می‌کنیم که به شما در انجام این کار کمک می‌کند. خانم ها و آقایان، یک سلام بزرگ به NitroPack بگویید، یک سرویس آزمایش شده و آزمایش شده که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای سرعت سایت خود را بهبود بخشید. .

تا جایی که بهینه سازی سرعت وب سایت انجام می شود، سطح تجربه شما اهمیتی ندارد، NitroPack کل فرآیند را بسیار آسان می کند. این پلتفرم دارای داشبورد بصری و گزینه‌های مناسب برای مبتدیان است که به شما کمک می‌کند در کمتر از 10 دقیقه به زمین بنشینید.

در بخش‌های آتی، درباره NitroPack بیشتر یاد می‌گیریم، ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم، کل آن را نصب و آزمایش می‌کنیم. به عبارت دیگر، خواهید آموخت که چرا بیش از 100000 کسب و کار در سراسر جهان به NitroPack اعتماد دارند. بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید کشتی را حرکت دهیم.

NitroPack چیست؟

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 24

بنابراین، NitroPack با جزئیات بیشتر چیست؟ خوب، NitroPack یک ابزار قدرتمند بهینه‌سازی سرعت برای وردپرس و پلتفرم‌های دیگر مانند Magento و OpenCart است. بیش از یک دهه پیش برای OpenCart ایجاد شد، اما امروزه یک افزونه مستقل برای وب سایت های وردپرس وجود دارد.

NitroPack یک سرویس مبتنی بر ابر است، به این معنی که تمام بهینه‌سازی‌های سرعت در سرورهای NitroPack اتفاق می‌افتد، که تعداد زیادی از منابع سرور را برای شما ذخیره می‌کند. افزونه رایگان NitroPack که از WordPress.org دانلود می کنید به سادگی به شما کمک می کند تا سایت خود را به سرورهای NitroPack متصل کنید.

این سرویس بسیاری از ویژگی‌های بهینه‌سازی مانند ذخیره‌سازی، بهینه‌سازی تصویر، بارگیری هوشمند منابع، CDN داخلی، بهینه‌سازی کد، بارگیری تنبل و غیره را به شما ارائه می‌دهد. راه‌اندازی آن فوق‌العاده آسان است و نیازی به دانش فنی یا توسعه‌دهنده گران قیمت ندارید.

NitoPack عالی است و مردم کاملاً آن را دوست دارند!

من همه افزونه های کش را امتحان کردم و هرگز نتوانستم سایت خود را کمتر از 2.5 ثانیه برسانم. راه اندازی Nitropack.io و در عرض 5 دقیقه سایت من سیگار کشیدن 0.82 ثانیه و امتیاز گوگل صفحه سرعت 99. بله، کمتر از 1 ثانیه است. وب سایت در حال حاضر کاملاً کار می کند و من تمام Google Core Web Vitals را با نمرات بسیار بالا پاس می کنم. آیا هزینه دارد؟ بله، اما سردرد تلاش برای بهینه سازی و افزایش سرعت وب سایت من از بین رفته است. خوب ارزشش را دارد! – tsjustin

…و…

باور نکردنی است و ارزش پول را دارد. سایت تجارت الکترونیک و تیم توسعه ما سال ها با ابزارهای مختلف ذخیره سازی و حتی غواصی عمیق در کد و حذف منطق و تماس های غیر ضروری پایگاه داده مبارزه کردند. ما هنوز هم به ویژه در موبایل برای کسب امتیازهای بالاترین سرعت تلاش می‌کردیم. ما نیترو را امتحان کردیم و همه صفحات اصلی ما در تمام دستگاه‌ها در دهه 90 و نه 100 امتیاز در سرعت صفحه شروع کردند. – craigmande< /p>

NitroPack یک سرویس بهینه‌سازی سرعت عالی برای انواع وب‌سایت‌های وردپرسی است، اعم از نمونه کارها، سایت‌های تجاری، تجارت الکترونیک، عضویت‌ها، دوره‌ها و هر چیز دیگری. من این را با اطمینان می گویم زیرا در گذشته چندین افزونه کش را امتحان کرده ام، اما هیچ چیزی در NitroPack از نظر عملکرد، قابلیت استفاده و پشتیبانی وجود ندارد.

اکنون که می دانید با چه چیزی کار می کنیم، از نظر ویژگی ها چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

ویژگی های NitroPack

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 25

NitroPack عملکرد بسیار خوبی در بخش ویژگی ها دارد. با ویژگی های بیشتر از آنچه که تا به حال نیاز دارید، استفاده از این سرویس بسیار آسان است. برای اکثر کاربران، شما با تنظیمات پیش فرض خوب هستید. این بدان معناست که شما به سادگی سایت خود را متصل می کنید تا به نتایج برسید. با روزگار افزونه‌های کش پیچیده که گردن درد دارند، خداحافظی کنید.

این چیزی است که باید انتظار داشت.

ذخیره سازی نسل بعدی

ذخیره سازی بخش بزرگی از بهینه سازی سرعت وب سایت است. در زمینه ذخیره سازی، NitroPack ناامید نمی شود. این سرویس گزینه‌های ذخیره‌سازی هوشمند زیادی مانند انقضای حافظه پنهان، باطل کردن حافظه پنهان، گرم کردن حافظه پنهان، و حذف کوکی را به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر آن، NitroPack به شما امکان می‌دهد فایل‌های کش جداگانه برای دسک‌تاپ، موبایل و تبلت ایجاد کنید. این بدان معناست که می توانید کش های مختلفی را برای دستگاه های مختلف ایجاد کنید تا سرعت خود را به حداکثر برسانید. به‌علاوه، می‌توانید بیشتر پارامترهای URL بازاریابی را نادیده بگیرید تا از نسبت بازدید حافظه پنهان بالا اطمینان حاصل کنید.

بهینه سازی تصویر

یک وب سایت بدون تصاویر نسبتاً کسل کننده است. تصاویر به محتوای شما جان می بخشند، اما در مقایسه با متن معمولاً سنگین و منابع فشرده هستند. به طور پیش‌فرض، NitroPack فشرده‌سازی بدون تلفات یا فشرده‌سازی بدون تلفات را برای بهینه‌سازی تصاویر خود برای بهترین عملکرد بدون کاهش کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، NitroPack تصاویر شما را به WebP تبدیل می‌کند اما قالب‌های اصلی را برای مرورگرهایی که از WebP پشتیبانی نمی‌کنند حفظ می‌کند. اگر تصاویر شما ویژگی‌های عرض و ارتفاع را ندارند، NitroPack برای اطمینان از تصاویر، اندازه تصویر پیشگیرانه و اندازه تصویر تطبیقی را فعال می‌کند. ظروف خود را کاملاً جا می دهند.

CDN قوی

CDN مخفف Ccontent Delivery Network است. این به سادگی شبکه ای از سرورها است که در سراسر جهان توزیع شده است. هنگامی که وب سایت خود را روی سرور فیزیکی خود آپلود می کنید، CDN نسخه هایی از وب سایت را در این سرورها ذخیره می کند. اکنون، هر زمان که کاربری از سایت شما بازدید می‌کند، CDN نسخه‌ای را ارائه می‌کند که از نظر جغرافیایی به آنها نزدیک‌تر است.

NitroPack دارای CDN داخلی است که توسط Cloudflare، یک پیشرو در این زمینه، پشتیبانی می‌شود. این بدان معنی است که شما نیازی به پیکربندی CDN شخص ثالث ندارید، همانطور که در بسیاری از افزونه های کش وجود دارد. به سادگی NitroPack را نصب کنید و آماده هستید.

در حال بارگیری منبع اختصاصی

برای ساخت وب سایتی که در مرورگر خود می بینید، یک وب سایت باید منابع زیادی را از سرور بارگیری کند. وب‌سایت شما فایل‌هایی مانند اسکریپت‌های جاوا اسکریپت را بارگیری می‌کند، که می‌تواند منابع فشرده باشد و تعیین کند که صفحه وب شما چقدر سریع (یا کند) ارائه می‌شود.

NitroPack از تکنیک هایی مانند فشرده سازی کد و کوچک سازی برای سرعت بخشیدن به اجرای جاوا اسکریپت استفاده می کند. علاوه بر این، NitroPack اجرای فایل‌های جاوا اسکریپت غیر بحرانی و سایر منابع را تا زمانی که کاربر با صفحه شما تعامل داشته باشد به تاخیر می‌اندازد. NitroPack با بارگذاری اولیه و به تاخیر انداختن منابع تا زمانی که به آنها نیاز است، افزایش سرعت فوری را به شما ارائه می دهد.

CSS بحرانی

CSS (مخفف Cascading Stylesheets) کدی است که طراحی و سبک صفحات وب شما را کنترل می کند. CSS همه چیز را از انواع فونت، اندازه فونت، رنگ‌ها، حاشیه‌ها، طرح‌بندی صفحه و همه چیز بین آن‌ها کنترل می‌کند. CSS Critical شامل افزودن CSS است که محتوای بالای صفحه را کنترل می کند به تگ آن صفحه.

برای مبتدیان، بالای محتوای تاشو محتوایی است که بازدیدکننده به محض اینکه در سایت شما قرار می‌گیرد، در ویوپورت می‌بیند. NitroPack از این تکنیک برای بهبود عملکرد و پایداری هر صفحه در وب سایت شما استفاده می کند. به صورت خودکار.

بهینه سازی کد

همانطور که قبلاً ذکر کردیم، وب سایت شما منابع زیادی را از سرور بارگیری می کند تا صفحه ای را که در مرورگر خود می بینید ایجاد کند. به غیر از جاوا اسکریپت، وب سایت شما فایل های دیگری مانند HTML و CSS را در میان منابع دیگر بارگیری می کند. این به بسیاری از سفرهای رفت و برگشت به سرور، یا آنچه ما درخواست های HTTP/S می نامیم، ترجمه می شود.

اگر فایل های حجیم و زیاد دارید، بارگذاری آنها بیشتر طول می کشد که سرعت وب سایت شما را کند می کند. اینجاست که NitroPack وارد می‌شود. این افزونه دارای ویژگی فشرده‌سازی و کوچک‌سازی فایل‌های CSS، HTML (gzip) و جاوا اسکریپت (gzip و brotli) است. NitroPack همچنین می تواند قوانین استفاده نشده CSS را در هر صفحه کاهش دهد.

بارگیری تنبل

بارگیری تنبل شامل بارگیری تصاویر، ویدیوها و iFrameهایی است که بازدیدکننده وب در حال حاضر به آنها نگاه می کند. به‌جای بارگیری همه دارایی‌های رسانه هنگام بارگیری صفحه (که زمان بارگیری صفحه را با بارگیری دارایی‌ها افزایش می‌دهد)، فقط زمانی که کاربر به سمت آن‌ها حرکت می‌کند، دارایی‌های رسانه را بارگیری می‌کنید.

NitroPack lazy همه تصاویر، ویدیوها، iFrames، پس‌زمینه‌ها و تصاویر تعریف شده در فایل‌های CSS را بارگیری می‌کند تا سرعت صفحه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این همه چیز نیست، این افزونه همچنین می تواند تصاویر اعلام شده در فایل های خارجی را از طریق قانون @import شناسایی کند، که برای برخی از تم های وردپرس مفید است.

موارد بالا فقط نوک کوه یخ است، برای لیست کامل ویژگی ها، توصیه می کنم صفحه ویژگی های NitroPack. همچنین می‌توانید به داستان NitroPack و نیتروپک چگونه کار می‌کند. هر دو مقاله را کاملاً آموزنده یافتم.

با وجود ویژگی‌هایی که در راه نیستند، اجازه دهید هزینه‌های NitroPack را دریابیم. برای یک سرویس بهینه سازی سرعت که شبیه هیچ سرویس دیگری نیست، چه چیزی می توانید انتظار داشته باشید؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قیمت گذاری NitroPack

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 26

NitroPack برنامه های قیمت گذاری کاملاً انعطاف پذیری را ارائه می دهد. سه طرح پولی و یک طرح رایگان وجود دارد. همه طرح ها (شامل طرح رایگان) کل مجموعه ویژگی های NitroPack را ارائه می دهند. تنها تفاوت تعداد بازدید از صفحه و پهنای باند مورد نیاز در ماه است. اگر سالانه پرداخت کنید، دو ماه رایگان دریافت می‌کنید که بین 50 تا 440 دلار برای سال اول صرفه‌جویی می‌کنید.

به لطف 14 روز ضمانت بازگشت پول، می‌توانید NitroPack را بدون ریسک امتحان کنید. طرح رایگان برای همیشه رایگان است و هر زمان که نیاز داشتید می توانید هر طرحی را لغو کنید. همچنین، توجه داشته باشید که همه طرح‌ها فقط از یک وب‌سایت پشتیبانی می‌کنند.

NitroPack را امروز امتحان کنید

اگر کنجکاو هستید، در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد:

  • طرح رایگان – برای همیشه رایگان بدون نیاز به کارت اعتباری/دبیت نوع معامله. این طرح 5000 بازدید از صفحه و 1 گیگابایت پهنای باند CDN در ماه را به شما ارائه می دهد. این طرح برای سایت های آزمایشی و بسیار کم بازدید مناسب است.
  • طرح تجاری – برای 16.62 دلار در ماه صورتحساب سالانه، 50000 بازدید از صفحه در ماه و 25 گیگابایت در ماه پهنای باند CDN دارید. این طرح برای کسب و کارهای در حال رشد عالی است.
  • برنامه رشد – ایده آل برای مشاغل پیشرفته، این طرح 40.37 دلار در ماه هزینه سالانه دارد. شما 200000 بازدید از صفحه و 100 گیگابایت پهنای باند CDN در ماه دارید.
  • طرح مقیاس – این طرح برای شرکت‌های پرتردد در نظر گرفته شده است، این طرح به شما 139.33 دلار در ماه پرداخت می‌کند. شما 500000 بازدید از صفحه و 500 گیگابایت پهنای باند CDN در ماه دارید.

مثل همیشه، طرحی را انتخاب کنید که برای نیازهای تجاری شما مناسب باشد. اگر به یک طرح سفارشی نیاز دارید، در تماس با تیم NitroPack برای یک نقل قول شخصی شک نکنید!

اکنون که می دانیم هزینه NitroPack چقدر است، اجازه دهید این سرویس را راه اندازی کنیم و به وب سایت زیبای شما سرعت مورد نیاز را افزایش دهیم.

نحوه راه اندازی NitroPack

تنظیم این جانور فوق‌العاده آسان است، قول می‌دهم در کمتر از 10 دقیقه این کار را انجام دهید. برای شروع، به یک حساب کاربری رایگان نیاز دارید، بنابراین به NitroPack.io بروید و دکمه اکنون ثبت نام کنید را فشار دهید. ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 27

در مرحله بعد، طرح خود را انتخاب کنید (من با طرح رایگان برای اهداف تصویری همراه هستم). همچنین می توانید با طرح رایگان شروع کنید و بعداً ارتقا دهید. به یاد داشته باشید که یک دوره آزمایشی 14 روزه وجود دارد، بنابراین اگر طرح پولی را فوراً انتخاب کنید، خطری ندارد:

پس از آن، فرم ثبت نام را پر کنید و روی دکمه  تقریباً وجود دارد کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می کنیم.

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 28

بعد، روی ثبت سفارش من، همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، کلیک کنید.

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 29

تا اینجا خیلی خوب است، شما خوب کار می کنید.

دکمه  رفتن به داشبورد را کلیک کنید:

< /شکل>

با انجام این کار مستقیماً به داشبورد NitroPack هدایت می‌شوید. برای دسترسی کامل به ویژگی‌های مرکز راهنمایی، روی پیوند تأیید جدید کلیک کنید:

یک ایمیل با پیوندی در صندوق پستی خود دریافت خواهید کرد. برای تأیید حساب خود روی پیوند کلیک کنید. اکنون که حساب رایگان NitroPack خود را آماده کرده اید، اجازه دهید آن را با وب سایت وردپرس شما متصل کنیم. توجه داشته باشید که بیشتر در داشبورد بالا کار خواهید کرد.

اتصال NitroPack با سایت وردپرس شما

اکنون اجازه دهید حساب NitroPack شما را به سایت وردپرس شما متصل کنیم. به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و مانند شکل زیر به Plugins > Add New بروید.

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 30

بعد، “NitroPack” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه  اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، افزونه را فعال کنید:

پس از آن، به تنظیمات > NitroPack بروید:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 31

در صفحه بعد، روی اتصال به NitroPack کلیک کنید:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 32

و بس! وب سایت وردپرس شما اکنون به NitroPack متصل است.

NitroPack از قبل با استفاده از تنظیمات پیش‌فرض صفحات شما را به‌طور خودکار تسریع می‌کند. لازم نیست کار دیگری انجام دهید مگر اینکه ترجیح دهید برخی از تنظیمات را سفارشی کنید. برای انجام این کار، دوباره به حساب رسمی NitroPack خود وارد شوید و به تنظیمات بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 33

برای کاربران معمولی، پیکربندی پیش‌فرض به خوبی کار می‌کند، پس از اتصال سایت خود به NitroPack لازم نیست کاری انجام دهید. برای کاربران پیشرفته، چند تنظیمات خود توضیحی وجود دارد. نگران نباشید، همه چیز یک نقطه و کلیک است:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 34

و شما آن را دارید. NitroPack به سختی در پس زمینه کار می کند. 

برای بررسی اینکه آیا سرویس کار می‌کند، چند آزمایش انجام دادم. نتایج من قبل از اتصال NitroPack در اینجا آمده است:

GTMetrix:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 35

Google PageSpeed ​​Insights Mobile:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 36

Google PageSpeed ​​Insights Desktop:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 37

و، نتایج پس از اتصال NitroPack در اینجا آمده است…

GTMetrix:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 38

Google PageSpeed ​​Insights Mobile:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 39

Google PageSpeed ​​Insights Desktop:

NitroPack: بهینه سازی عملکرد وردپرس 40

باید موافق باشید که کاملاً بهبود یافته است و من از تنظیمات پیش فرض استفاده می کردم. من بعد از اتصال NitroPack به سایتم چیزی را لمس نکردم. و اینکه فکر کنم کل کار را در کمتر از 10 دقیقه تنظیم کردم. این به سادگی خارق‌العاده است – ما باید این بچه‌ها را به خاطر کار خوبی که انجام داده‌اند ستایش کنیم.


اگر وب سایتی دارید، داشتن صفحات با بارگذاری سریع برای موفقیت شما در این روزها بسیار مهم است. برای تجربه کاربر و نرخ تبدیل عالی است. یک وب سایت کند مشتریان بالقوه شما را دور می کند و نمایه سئوی شما را با افرادی مانند گوگل مخدوش می کند. به خودتان لطف کنید و روی راه حلی مانند NitroPack سرمایه گذاری کنید.

درباره NitroPack بیشتر بدانید

نظر شما در مورد NitroPack و مقاله به طور کلی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل