بهترین وب سایت های ویدئویی استوک برای سایت های وردپرس

بهترین وب سایت های ویدئویی استوک برای سایت های وردپرس

اگر به دنبال راهی برای زیباتر کردن وب‌سایت خود هستید، وقت آن رسیده که فراتر از عکس‌های ثابت معمولی نگاه کنید. در عوض، می‌توانید علاقه بصری بیشتری به آن اضافه کنید و توجه را جلب کنید با  افزودن ویدیوها در سایت وردپرس خود، خواه در صفحه اصلی شما، صفحه فروش یا در یک پست وبلاگ باشد. نکته کلیدی این است که ویدیوهایی با کیفیت بالا پیدا کنید که عالی به نظر می رسند و به برند شما و مخاطبان آن مرتبط هستند.

خوشبختانه، تعداد زیادی پلتفرم عالی برای یافتن بهترین محتوای ویدئویی موجود است. ما 10 گزینه را برای انتخاب بر اساس نیازها، بودجه و موارد دیگر گردآوری کرده‌ایم. لیست ما اینجاست:

با تعداد زیادی منابع ویدئویی برای انتخاب، پیدا کردن بهترین سایت‌های ویدئویی سهام دشوار است. به همین دلیل است که ما این لیست از 10 مورد از ساده ترین و همه کاره ترین سایت ها را برای یافتن ویدیوهای رایگان و ممتاز گرد هم آورده ایم.

1. بلوک های داستان

کتابخانه

Storyblocks دارای بیش از یک میلیون قالب و ویدیوی بدون حق امتیاز برای دانلود و استفاده در وب سایت وردپرس، رسانه های اجتماعی شما است. ، و بیشتر. این کتابخانه تعداد زیادی مجموعه های ویدئویی دارد، از جمله مواردی که بر فضا، طبیعت، سفر و موارد دیگر متمرکز شده اند.

آنچه در مورد Storyblock منحصر به فرد است، تعهد آن به ارائه فیلم های ویدئویی متنوع تر به سازندگان محتوا است. به همین دلیل است که ابتکار Re:Stock را شروع کرد تا فیلم ویدئویی ایجاد کند که نشان دهنده افراد از هر چه بیشتر جوامع باشد و ایجاد کند. محتوای واقعا معتبر است.

  • طرح‌های فردی: طرح Starter 15 دلار در ماه هزینه دارد و امکان دانلود ماهیانه پنج فیلم HD، موسیقی، عکس، وکتور و تصاویر را فراهم می‌کند. همچنین شامل دسترسی به ویرایشگر ویدیو می شود. با 30 دلار در ماه، طرح نامحدود دسترسی نامحدود، بارگیری نامحدود فیلم‌های HD و 4K، به‌علاوه موارد بیشتر را ارائه می‌دهد.
  • طرح‌های تجاری: طرح Enterprise Unlimited نیز وجود دارد که می‌توانید برای آن قیمت‌گذاری سفارشی درخواست کنید. اگر تیمی دارید که نیاز به دسترسی به Storyblocks دارد، این ایده آل است

2. جسور

پلت فرم

Dareful صدها کلیپ ویدیویی منبع باز و بدون حق امتیاز را ارائه می دهد که می توانند بارگیری و در سایت وردپرس شما به اشتراک گذاشته شوند. از آنجایی که ویدیوهای آنها همه با کیفیت 4K هستند، تصویری با کیفیت بالا را تضمین می کند. کاربران می‌توانند برای یافتن ویدیوهایی که متناسب با آنچه به دنبال آن هستند جستجو کنند یا ویدیوها را بر اساس ویژگی‌هایی مانند هوایی، پاییز، ساحل، شهر و غیره فیلتر کنند.

آنچه Dareful را برای کاربران فریبنده می‌کند این است که استفاده از آن کاملاً رایگان است. هر ویدیو دارای مجوز بین المللی Creative Commons Attribution 4.0 است. این بدان معناست که کاربران مجاز هستند ویدیوها را در هر رسانه یا قالبی به اشتراک بگذارند، در حالی که به آنها این امکان را می‌دهد که برای هر هدفی، از جمله استفاده تجاری، ویدیو را تغییر دهند یا بر اساس آن بسازند.

3. Artgrid

در Artgrid، تعداد زیادی گزینه ویدیویی را خواهید یافت که برای وبلاگ‌هایی در مورد سفر، غذا، سبک زندگی، تناسب اندام و هر موضوع دیگری در این بین تعداد زیادی تم برای مرور وجود دارد، و اطمینان حاصل می شود که چیزی برای هر سازنده ای وجود دارد. و بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، حتی می توانید بر اساس انواع عکس، مانند روز یا شب، غروب و طلوع خورشید، مکان، فرمت و سرعت جستجو کنید. پلتفرم آنها حتی امکان جستجو بر اساس مجموعه یا فیلمساز را نیز ارائه می دهد، اگر فردی باشد که واقعاً از کارش لذت می برید و می خواهید از او حمایت کنید.

قبل از تعهد به اشتراک سالانه، می‌توانید Artgrid را به صورت رایگان امتحان کنید. این به شما امکان می‌دهد پلتفرم را کاوش کنید، کلیپ‌های پیش‌نمایش را دانلود کنید و یک صفحه فیلم شخصی خود را سازماندهی کنید. با این حال، اگر می‌خواهید ارتقا دهید، سه مدل قیمت متفاوت وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

  • Junior HD: هزینه این طرح سالانه 299 دلار است. این کلیپ های HD، فرمت H.264، فیلم درجه بندی شده، مجوز جهانی Artgrid، دانلود نامحدود، و استفاده مادام العمر را ارائه می دهد.
  • Creator 4K+: هزینه این طرح سالانه ۴۷۹ دلار است. این کلیپ های 4K-8K، ProRes و هر چیزی که در گزینه Junior HD موجود است را ارائه می دهد. این محبوب ترین طرح Artgrid است.
  • Pro RAW/LOG: هزینه این طرح سالانه 599 دلار است. همه چیزهایی را که در بالا ذکر شد، از جمله کلیپ‌های RAW/LOG ارائه می‌کند، اگر به دنبال آن هستید.

4. Shutterstock

بسیاری از سازندگان با Shutterstock به دلیل مجموعه گسترده ای از عکس های استوک آشنا هستند، اما آنها نیز ارائه می دهند گزینه های ویدیویی کتابخانه بدون حق امتیاز آنها دارای ویدیوهای HD و 4K در دسته‌های مختلف از جمله هوایی، مردمی، فناوری، جلوه‌های ویدیویی، مرور زمان، انیمیشن و سرمقاله است.

Shutterstock چند گزینه را برای کسانی که می خواهند به فیلم ویدیویی خود که برای دانلود در دسترس است دسترسی داشته باشند ارائه می دهد. اگر کاربران فقط به دنبال دانلود چند ویدیو از اینجا و آنجا هستند، می توانند اشتراک یا خرید یک بسته کلیپ را انتخاب کنند. در اینجا خلاصه ای از این گزینه ها آمده است:

  • اشتراک دارایی ترکیبی FLEX 25: با پرداخت 49 دلار در ماه (یا 499 دلار صورتحساب سالانه)، می توانید اعتباری برای دانلود حداکثر 25 تصویر، شش آهنگ موسیقی، سه کلیپ ویدیویی یا یک ترکیب دریافت کنید. از هر سه.
  • اشتراک ویدیو: اگر فقط ویدیوهایی است که دنبال آن هستید، می‌توانید بسته به تعداد مورد نظر برای دانلود هر ماه، بین طرح پنج، ۱۰ یا ۲۰ کلیپ آن‌ها را انتخاب کنید. این گزینه از 99 دلار در ماه یا 949 دلار هنگام پرداخت سالانه شروع می شود.
  • Pro RAW/LOG: برای کسانی که به دنبال تعهد به اشتراک نیستند، بسته‌های کلیپ وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پنج، 10 یا 25 ویدیو بخرید. کاربران می توانند بین کلیپ های ویدئویی SD، HD یا 4K یکی را انتخاب کنند. بسته های کلیپ از 299 دلار شروع می شود.

5. عناصر Envato

یک گزینه دیگر برای ویدیوهای بدون حق امتیاز و با کیفیت بالا Envato Elements است. کتابخانه آنها دارای مجموعه وسیعی از ویدئوها، از جمله فیلم‌های b-roll، پس‌زمینه، ویدئوهای تجاری و طبیعت است. کاربران می‌توانند جستجوی خود را بر اساس وضوح (تا 4K)، نرخ فریم و طول ویدیو محدود کنند.

فیلم Envato Elements برای دانلود رایگان نیست. برای استفاده از این ویدیوها در سایت وردپرسی خود باید یک اشتراک خریداری کنید. سه گزینه اشتراک مختلف وجود دارد و اینکه کدام یک را انتخاب کنید به اندازه تیم شما بستگی دارد که به کتابخانه Envato Elements دسترسی خواهد داشت.

  • طرح فردی: اگر شما تنها کسی هستید که از Envato استفاده می کنید، طرح فردی کافی است. از 16.50 دلار در ماه شروع می شود و دسترسی به میلیون ها دارایی دیجیتال خلاق را در این پلتفرم فراهم می کند.
  • تیم‌ها: برای کسانی که اعضای تیم در کنار آنها کار می‌کنند، طرح تیم‌ها به شما امکان می‌دهد به دیگران دسترسی داشته باشید. این طرح از 10.75 دلار در ماه شروع می شود. این برنامه همه چیز را در طرح فردی به شما می دهد، به علاوه تا 35 درصد صرفه جویی می کند، امکان تغییر اعضا در هر زمان، و یک مکان مرکزی برای ذخیره همه دانلودهای شما.
  • Enterprise: آژانس ها و تیم هایی با شش نفر یا بیشتر می خواهند گزینه Enterprise را بررسی کنند. این برنامه همه چیز را در برنامه Teams فراهم می کند، از جمله مجوزهای سفارشی، غرامت متناسب و مدیریت حساب اختصاصی. علاقه مندان باید در مورد قیمت با Envato تماس بگیرند.

6. Vecteezy


Vecteezy مجموعه بزرگی از stock ویدئوها (علاوه بر وکتورها و stock عکس‌ها) از جمله عکس‌های هواپیماهای بدون سرنشین، کلیپ‌های طبیعت ، کسب و کار ویدئوها، پس‌زمینه، معرفی و موارد دیگر. بسیاری از ویدئوها را خواهید دید که برای دانلود رایگان هستند و سایر مواردی که به اشتراک Veceezy Pro نیاز دارند. هزینه اشتراک Pro فقط 9 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه یا 14 دلار در ماه در صورت پرداخت ماهانه است. به‌عنوان یک مشترک حرفه‌ای، می‌توانید تعداد نامحدودی ویدئو، عکس‌ها و وکتورها را دانلود کنید، که آن را به یکی از بهترین ارزش‌ها در صنعت تبدیل می‌کند.

از اصطلاحات ساده مجوز استفاده شده توسط Vecteezy قدردانی خواهید کرد. همه  ویدئوها را می‌توان برای مقاصد شخصی و تجاری استفاده کرد. ویدئوهایی که دارای مدل‌ها و دارایی‌های منتشر شده هستند به وضوح علامت‌گذاری شده‌اند (راست زیر دکمه دانلود)، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که ویدیو

(توجه: WPExplorer در واقع از Vecteezy برای بسیاری از پروژه های خود – از جمله وبلاگ!) استفاده می کند.

7. جلد

در جستجوی پس‌زمینه زوم عالی، کلیپ‌های طبیعت، یا چند فیلم b-roll هستید؟ Coverr همه چیز مورد نیاز شما را دارد. انواع مجموعه هایی برای مرور وجود دارد، از جمله بخش هایی مانند گشت و گذار در زمین، زمستان در راه است، در جاده، و جشن تنوع. کتابخانه ویدیوهای موجود آنها 100٪ رایگان است و برای استفاده شخصی و تجاری در دسترس است. نیازی به ذکر منبع نیست، با این حال، همیشه قدردانی می شود.

8. Pexels

Pexels یکی دیگر از وب‌سایت‌های ویدیویی استوک است که فیلم را رایگان ارائه می‌کند و گزینه‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند. چیزی خاص را جستجو کنید، آخرین آپلودهای آنها را مرور کنید، یا ببینید چه چیزی در حال پیشرفت است. مهم نیست جایگاه شما چیست، مطمئناً چیزی مناسب وجود دارد که توسط انجمن آنها آپلود شده است. همچنین نیازی به ذکر منبع نیست و ویدیوها را می توان در صورت نیاز تغییر و ویرایش کرد.

9. Pixabay

Pixabay دارای هزاران کلیپ ویدیویی است که همگی توسط اعضای با استعداد جامعه به اشتراک گذاشته شده است. از آنجایی که 100٪ رایگان است، برای دانلود فیلم ویدئویی نیازی به ثبت نام برای اشتراک نیست. بسته به سطح کیفیتی که به دنبال آن هستید، گزینه‌های HD و 4K وجود دارد.

10. Videvo

در Videvo، بیش از 500000 کلیپ فیلم استوک، حرکت وجود دارد گرافیک، قالب های ویدیویی و موارد دیگر را برای مرور. یک جستجوی سریع به شما کمک می‌کند فیلم ویدیویی مرتبط را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب است یا می‌توانید ویدیوهای محبوب، جدیدترین آپلودهای آنها و مجموعه‌های خاص را مرور کنید. در حالی که تعداد زیادی ویدیو برای دسترسی رایگان وجود دارد، دریافت یک حساب ممتاز گزینه‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

  • طرح رایگان: با یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید به بیش از 18000 فایل دسترسی داشته باشید که همگی از ارائه‌دهندگان مورد اعتماد تهیه شده‌اند یا در داخل تولید شده‌اند. ویدیوها برای کیفیت بالاتر همه در HD یا 4K هستند.
  • طرح‌های ممتاز: با اشتراک پولی، به کتابخانه کامل بیش از 500000 دارایی سهام با مجوز بدون حق امتیاز دسترسی خواهید داشت. سه گزینه پولی شامل Videvo Lite، Plus و Pro وجود دارد. طرح Lite به کاربران پنج بار دانلود ماهانه می دهد و هزینه آن 4.99 دلار در ماه است. Plus به شما 25 بار دانلود ماهانه با 14.99 دلار در ماه می دهد. و برنامه Pro اجازه می دهد تا 50 بار دانلود ماهانه با 24.99 دلار در ماه انجام شود.

11. برکه5

فیلم ویدیویی با کیفیت بالا که توسط هنرمندان حرفه‌ای از سراسر جهان ساخته شده است را جستجو می‌کنید؟ Pond5 گزینه های زیادی برای انتخاب شما دارد. ویدیوهای آن‌ها متعلق به شما هستند تا از هر جایی که دوست دارید استفاده کنید، چه برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای. به علاوه، آنها را می توان در هر پلتفرمی، از جمله سایت وردپرس شما، آپلود کرد. Pond5 یک طرح قیمت گذاری منعطف را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در حین حرکت یا پیش پرداخت پرداخت کنید.

  • پرداخت به ازای هر مورد: اگر فقط نیاز به دانلود چند ویدیو دارید، می‌توانید به‌جای سرمایه‌گذاری در اشتراک طولانی‌مدت، برای هر مورد جداگانه پرداخت کنید.
  • بسته‌های اعتباری: این اعتبارات از پیش پرداخت شده مانند پول نقد عمل می‌کنند، اما برای بارگیری‌های آتی پس‌انداز می‌کنند.
  • طرح اشتراک: برای کسانی که قصد دارند اغلب از این سرویس استفاده کنند، عضویت ماهانه 199 دلار در ماه یا عضویت سالانه 999 دلار در سال ممکن است انتخاب بهتری باشد.

با گزینه‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً ویدیوهای عالی را در هر یک از این پلتفرم‌ها پیدا خواهید کرد. با خیال راحت همه آنها را بررسی کنید و ببینید کدام یک محتوای مورد نظر شما را دارد، و همچنین کدامیک به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد. سایت وردپرس شما به خوبی در مسیر خود قرار خواهد گرفت تا شگفت انگیز به نظر برسد!

خروج از نسخه موبایل