نحوه استفاده از آزمون های وردپرس برای بازاریابی

نحوه استفاده از آزمون های وردپرس برای بازاریابی

آزمون‌ها به یکی از گرایش‌هایی تبدیل شده‌اند که در جنبه‌های مختلف زندگی از جمله آموزش، سرگرمی، کسب‌وکار و البته بازاریابی استفاده می‌کنند. آزمون‌هایی که برای آموزش استفاده می‌شوند، دانش‌آموزان را در فرآیند یادگیری مشارکت می‌دهند و آنها را تشویق می‌کنند تا از اشتباهات خود درس بگیرند. آیا تا به حال امتحان نوع «شما کدام تکه پیتزا هستید» را پشت سر گذاشته اید؟ اینها آزمون هایی هستند که مردم را سرگرم می کنند (و وقت گرانبهای شما را مصرف می کنند).

به معنای واقعی کلمه، حتی یک متخصص بازاریابی، آزمون‌ها را از استراتژی خود حذف نمی‌کند. آزمون‌ها ابزارهای چند جانبه‌ای برای بازاریابی هستند و راهی عالی برای افزودن محتوای تعاملی به پست‌های وبلاگ هستند. . در بیشتر موارد، آزمون‌ها به ما کمک می‌کنند تا در مورد محصولی که نمایش می‌دهیم نظر داشته باشیم و با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنیم. این بدان معناست که شما با ارزش‌ترین بینش‌ها را در مورد نحوه واکنش مشتریان به محصول یا خدمات خود دریافت می‌کنید.

چگونه از آزمون های وردپرس به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده کنیم

بنابراین، چگونه می‌توانید از قدرت آزمون‌ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟ بیایید به چند نکته سریع بپردازیم که می‌توانید برای شروع ایجاد مسابقه خود و استفاده حداکثری از آن برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

هدف امتحانی را تعریف کنید

اساس هر استراتژی قابل اعتماد و عملیاتی، هدفی است که شما تعیین می کنید. با این گفته ما باید درک کنیم که دقیقا چگونه از آزمون ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی استفاده کنیم. به هر حال، این هدف شماست که چشم انداز نحوه عملکرد را شکل می دهد. پس ابتدا هدف خود را مشخص کنید. برای تعریف هدف می توان با برنامه ریزی مسابقه خود همراه بود. قبل از اینکه امتحان خود را روشن کنید، همیشه محتوای آن را به طور کامل تشکیل دهید. با این حال، فرآیند برنامه ریزی بسیار فردی است و چیز زیادی برای گفتن در مورد آن قسمت وجود ندارد.

یک قالب امتحانی را انتخاب کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، آزمون‌ها یک بسته کامل هستند. از انواع آزمون‌های ارزیابی تا آزمون‌های شخصیتی، همه می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند و در صورت مطابقت با برند شما و آنچه شما نمایندگی می‌کنید، از مزایای آن بهره‌مند شوند، بنابراین قدم دوم ما انتخاب قالب مناسب است.

بیایید نگاهی به برخی از محبوب‌ترین انواع آزمون بیندازیم.

  • آزمون‌های یک صفحه‌ای: آن‌ها بیشتر برای تکلیف سریعی که می‌خواهید تکمیل کنید استفاده می‌شوند، آنها شامل هیچ چیز جالبی نیستند، فقط چند سؤال مناسب که به شما کمک می‌کند داده‌های مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورید. دوره زمانی. از آنجایی که کاربر قبلاً محتوا را می‌بیند، جذاب‌تر هستند، بنابراین می‌داند چه چیزی باید انتظار داشته باشد و چقدر زمان برای ارسال آن طول می‌کشد.
  • آزمون‌های چند مرحله‌ای: مانند آزمون‌های یک صفحه‌ای، این آزمون‌ها معمولاً نسبتاً ساده هستند، به‌جز اینکه به‌جای ارائه یک‌باره سؤالات، می‌توانید از کاربران بخواهید سؤالات یا وظایف را تک تک تکمیل کنند.
  • آزمون های شخصیت: برای من تعجب آور است که بدانم شما هرگز در آزمون شخصیت شناسی قبولی نکرده اید یا حداقل با آن برخورد نکرده اید. دلیل محبوبیت آنها این است که قابل اشتراک گذاری ترین شکل محتوا هستند. مردم دوست دارند در مورد خودشان اطلاعات کسب کنند، حتی اگر منبع کاملاً دقیق نباشد و فقط با افزودن برخی از نتایج مفید، احتمالاً آنها را وادار می‌کنید تا امتحان خود را به اشتراک بگذارند.
  • کوئیزهای امتیازی: مفهوم این انواع مشابه آزمون‌ها و ارزیابی‌های آنلاین است. برای ایجاد یکی، شما فقط باید به هر یک از سوالات خود و VOILA امتیاز بدهید! البته موضوع یا رشته ای که برای مسابقه انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. اگر به بسیاری از پلتفرم‌های آزمون از جمله BuzzFeed توجه کرده‌اید، بخش‌های جداگانه‌ای برای تست‌های جغرافیا ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که این زمینه خاص در بین کاربران عملکرد خوبی دارد. بنابراین ممکن است آن را نیز امتحان کنید!

امتحان خود را تبلیغ کنید

چه راهی بهتر از این که امتحان خود را به نماینده ترین شکل تبلیغ کنید. سعی کنید آنها را از طریق رسانه های اجتماعی و در وبلاگ خود تبلیغ کنید. بسته به هدف مسابقه خود می توانید آنها را در بخش های مختلف وبلاگ خود نمایش دهید.

شاید یک مسابقه کوچک در مورد اینکه آیا خوانندگان مقاله شما را دوست دارند یا نه، یا یک پرسشنامه کامل در مورد محصول جدید برای پیشرفت آینده.

خبرنامه‌ها ممکن است آزاردهنده به نظر برسند، با این حال، قرار دادن آزمون‌ها در آنها می‌تواند راهی عالی برای منحرف کردن، سرگرم کردن و دریافت اطلاعات مورد نظر باشد. می‌توانید این کار را با استفاده از هر افزونه بازشو وردپرس انجام دهید که امکان جاسازی آزمون‌ها را فراهم می‌کند. در آنها، یا دارای یک نوع کد کوتاه ساده است.

در نهایت، وقت خود را صرف ایجاد کمپین‌های مختلف نکنید و فقط می‌توانید از مزایای تبلیغات پولی استفاده کنید و اجازه دهید امتحان شما را برای شما تبلیغ کنند.

تولید سرنخ با آزمون ها

هدف از آزمون‌ها در استراتژی بازاریابی بیشتر تولید سرنخ است. و برای انجام این کار باید بتوانید چشم مخاطبی را که می خواهید هدف قرار دهید و تجزیه و تحلیل کنید جلب کنید. Lead Generation هدف تعریف شده برای ادغام آزمون ها در استراتژی بازاریابی شما است. حالا اگر قصد دارید کل جهان را در طرح بزرگ مسابقه خود درگیر کنید، به احتمال زیاد شکست خواهید خورد. سعی کنید امتحان خود را تا حد امکان شخصی و فردی کنید. حالا مخاطبی که با آنها صحبت می کنید. به این ترتیب ممکن است هزاران نفر را همزمان درگیر نکنید، اما هدفمندترین و دقیق ترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. ایجاد یک مکانیسم تولید سرب مراحل زیر را طی می کند:

  • آگاهی
  • آموزش و پرورش
  • نمونه ها
  • تبدیل

افزایش آگاهی با استفاده از آزمونها

بهترین نمونه های افزایش آگاهی از طریق آزمون ها، آزمون های بی اهمیت یا منطقی هستند. این نوع آزمون ممکن است به شما کمک کند تا افراد را برای انجام کاری دنبال کنید. برای جلب توجه خوانندگان خود، باید مرتبط ترین عناوین را در مورد داغ ترین موضوعات در اطراف مخاطبان هدف خود انتخاب کنید. می‌توانید آزمونی بسازید که دانش مردم را از صنعت مورد نظر بررسی کند، بنابراین آگاهی را افزایش داده و اطلاعات جدیدی ارائه می‌کند.

اینها نمونه‌های عالی از نحوه هشدار، آموزش و آگاه کردن مردم از یک موقعیت با استفاده از یک آزمون ساده هستند. آزمون‌های آگاهی بسیار با آزمون‌های آموزشی مرتبط هستند، تفاوت این است که تقریباً هر موضوعی را پوشش می‌دهند، فقط باید از تخیل خود استفاده کنید.

با آزمون ها به مخاطبان خود آموزش دهید

اکنون در نظر گرفته می‌شود که آزمون‌ها نسبت به آزمون‌ها و آزمون‌های کاغذی قدیمی ارزش و تأثیر بیشتری بر سیستم آموزشی دارند. دانش آموزان با برگزاری منظم آزمون ها و دریافت بازخورد فوری، به شدت درگیر فرآیند یادگیری خود می شوند. استفاده از آزمون ها در سیستم آموزشی تبدیل به فعلیت ابداعی ضرب المثل “از اشتباهات خود درس گرفتن” شده است. در سال‌های اخیر، بسیاری از پلتفرم‌های LMS با افزایش محبوبیت یادگیری آنلاین مطرح شدند. تعداد زیادی افزونه وجود دارد که از جامعه LMS پشتیبانی می کند. بسیاری از افزونه های WordPress LMS نیز ابزارهای ساخت آزمون را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، LearnDash گزینه‌های آزمون پیشرفته را ارائه می‌دهد برای محدودیت های زمانی، نکات، رسانه ها و موارد دیگر همه داخلی. توجه به جزئیاتی مانند توانایی تولید گواهینامه ها، نمایش تابلوهای امتیازات و بررسی دقیق آمار هنگام آزمون های آموزشی بسیار مهم است. بنابراین هدف شما باید یافتن ابزاری باشد که شامل تمام اصول اولیه ذکر شده باشد.

این در مورد مصرف کنندگان نیز صدق می کند. آزمون‌هایی را نمایش دهید که آنها را در مورد محصولاتی که ارائه می‌دهید آموزش می‌دهد.

این می تواند یک مسابقه ارزیابی باشد. آزمون های ارزیابی تقریباً هر موضوعی را پوشش می دهند. بسیاری از کارفرمایان از این به عنوان راهی برای انجام امتحانات پیش از مصاحبه با نامزدهای شغلی بالقوه استفاده می کنند. ویژگی اصلی این آزمون ها بازخورد آنی ذکر شده است. به این ترتیب خوانندگان پاسخ سوالات خود را در محل دریافت می کنند.

آزمونهای پیشنهادی محصول متداولترین انواع مورد استفاده هستند. این ابزارها نه تنها کمک به اصطلاح آنلاین برای هدایت مشتریان به محصول مورد نظر ارائه می دهند، بلکه داده های ارزشمندی را جمع آوری می کنند که به فروشندگان در توسعه آینده کمک می کند. ایجاد لیست ایمیل یکی از کمترین مزیت های این آزمون ها است.

چگونه بر استراتژی تولید رهبر خود مسلط شوید

بعد از اینکه با موفقیت به کمپینی رسیدید که هدف درستی دارد، یعنی ایجاد سرنخ، باید توسعه آن استراتژی را نیز شروع کنید. در فرآیند ایجاد یک استراتژی خاص، ایده های مختلفی به ذهن شما می رسد که می توانند حتی بهتر عمل کنند.

پس چرا از فرصت استفاده نکنید و آنها را امتحان نکنید! می توانید از آزمون ها به عنوان راهی برای یافتن بهترین نمونه های سرب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای انجام این کار باید یک افزونه مسابقه وردپرس پیدا کنید که داده ها را به دقت ذخیره کند. ، و به شما توانایی تجزیه و تحلیل نتایج را از نقاط مختلف می دهد.

سه نمونه مسابقه ایجاد کنید و از آنها برای همان مخاطبان هدف استفاده کنید. کسانی را که بیشتر با محتوای شما درگیر هستند، دوباره هدف قرار دهید. یا می‌توانید نمونه‌های امتحانی کاملاً متفاوتی ایجاد کنید و هر یک از داده‌های آن‌ها را دنبال کنید تا ببینید کدامیک بیشتر به خوانندگان شما رسیده است. این به شما کمک می‌کند تا استراتژی خود را به مفیدترین روش بازطراحی و تغییر دهید.

تبدیل پایه تولید سرنخ است

بسیاری از مردم تبدیل را به عنوان یکی از انواع تولید سرنخ یا شاید چیزی معادل آن اشتباه می گیرند. این لزوماً حقیقت نیست. تعریف تبدیل این است که کسی را وادار به انجام کاری کنیم. این بدان معناست که تولید سرنخ ها اقدام زیر است که فقط پس از موفقیت شما در ایجاد تبدیل بالا انجام می شود. پس از فرآیند تبدیل، افراد به سرنخ تبدیل می شوند به این معنی که اقدام مورد نظر خود را انجام می دهند که می تواند ایمیل خود یا برخی داده های دیگر را ارائه دهد. و این فرآیند تنها شروع و پایه کل هدف بازاریابی است.

آزمون‌هایی که شامل اطلاعات سرگرم‌کننده می‌شوند و اعتماد خوانندگان را افزایش می‌دهند و نتایج قابل اشتراک‌گذاری را به دست می‌آورند، بیشترین تبدیل را ارائه می‌کنند. آزمون‌های BuzzFeed نمونه‌های واضحی از این نوع هستند. موفقیت آزمون های BuzzFeed ترکیبی هوشمندانه از آزمون ها و دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی است. و مطمئناً این تکنیکی است که هر سایت وردپرسی می تواند آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود پیاده کند.

بایدها و نبایدهای ایجاد یک آزمون

حالا بیایید عملی‌تر شویم و آنچه را که باید هنگام طراحی مسابقه در نظر داشته باشیم، مرور کنیم. به هدفی که دارید توجه داشته باشید. به عنوانی فکر کنید که به اندازه کافی چالش برانگیز باشد. سپس با سوالات شروع کنید. به یاد داشته باشید که بیشتر سوالات عمومی ایجاد کنید، از زبان مجازی و جملات طولانی استفاده نکنید. همین امر در مورد پاسخها نیز صدق می کند. آنها را ساده، کوتاه و شیرین کنید. همیشه از افزونه‌ای استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد دکمه‌های اجتماعی را اضافه کنید، همانطور که قبلاً اشاره کردم این بهترین راه برای دریافت تبدیل بالاتر است. فراموش نکنید که مهمترین بخش نتیجه است، بنابراین مراقب گزینه های سفارشی سازی ایمیل افزونه ای که انتخاب می کنید باشید. همیشه نتایج را مثبت نشان دهید. چیزی که ترکیبی از هر دو مقابله و اطلاع رسانی خواهد بود.

ساخت یک مسابقه با کمک یک افزونه می تواند سرگرم کننده و همچنین آسان باشد. با این حال، اگر هدف شما فقط سرگرمی نیست، بلکه جمع‌آوری داده‌ها نیز هست، آزمون شما باید به خوبی اندیشیده شود. بنابراین حتماً از این نکات در مورد کارهایی که باید انجام دهید و از انجام دادن چه کارهایی در حین انجام یک مسابقه اجتناب کنید نیز استفاده کنید.

انجام دهید

  • برای پاسخ‌های اشتباه، بازخورد ارزشمند فوری ارائه دهید.
  • کویزهای خود را شخصی سازی کنید و به صورت اول شخص صحبت کنید.
  • از محتوای بصری برای به حداقل رساندن خواندن استفاده کنید.
  • تعداد سوالات را تعریف کنید.
  • از حداکثر 5 گزینه پاسخ استفاده کنید.

نباید

  • از جملات ناقص به عنوان روشی برای تشکیل سوال استفاده کنید.
  • پاسخ‌ها را در ساختارهای کاملاً متفاوت انتخاب کنید.
  • سوالات منفی مطرح کنید.
  • ترتیب عددی پاسخ ها را به هم بزنید.
  • سوالات را با کلمات مطلق (هرگز، همیشه و غیره) تشکیل دهید

ایجاد یک استراتژی بازاریابی عالی با استفاده از آزمون‌ها کار ساده‌ای نیست و اگر تمام این مراحل را طی کنید و به روند ایجاد آن توجه کنید، شانس انجام آن افزایش می‌یابد. رویکرد فردی کلید است، اما در تنوع زیاد، کار آسانی نیز نیست. با این حال، تمام نکات ذکر شده چند نمونه واقعی هستند که افراد از آنها استفاده می کنند و موفق می شوند. پس عجله کن! نوآور باشید و از همین امروز از آزمون ها به عنوان برنامه بازاریابی جدید خود استفاده کنید. خوب، یا شاید فردا.

خروج از نسخه موبایل