وردپرس به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر در سطح سازمانی

وردپرس به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر در سطح سازمانی

دنیای تجارت آنلاین مانند یک اقیانوس وسیع است و شرکت های بزرگ مقیاس بزرگترین ماهی هایی هستند که در آن اقیانوس شنا می کنند. با این حال، فقط به این دلیل که شما یک ماهی بزرگتر از بقیه هستید، به این معنی نیست که نمی توانید با جزر و مد مبارزه کنید. برعکس، کسب‌وکارهای سازمانی با چالش‌های بزرگ‌تری مواجه هستند، زیرا تقاضاهای فنی بالاتری برای وب‌سایت‌های خود دارند.

برای سال‌های متمادی، برای شرکت‌های بزرگ متداول بود که به گران‌ترین راه‌حل‌های وب متکی بودند تا از بالاترین کیفیت برای کاربران نهایی خود اطمینان حاصل کنند. با این حال اخیراً، شرکت ها متوجه شده اند که چشم انداز دیجیتال مدرن نیازمند رویکردی نوآورانه تر، سازگارتر و مقیاس پذیرتر برای توسعه وب است. وارد وردپرس شوید.

بسیاری از شرکت‌ها قبلاً وردپرس را به عنوان محکم‌ترین پایه برای فعالیت‌های تجاری آنلاین خود انتخاب کرده‌اند. دلیل؟ وردپرس نه تنها محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است، بلکه این پلتفرم یکی از مقیاس پذیرترین راه حل هایی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

در این مقاله، ما در مورد خواسته‌های منحصر به فرد وب‌سایت‌های سطح سازمانی صحبت خواهیم کرد و چالش‌هایی را که شرکت‌ها هنگام ساخت سایت‌های خود با آن مواجه هستند، مورد بحث قرار خواهیم داد. سپس، البته، ما بزرگترین مزایای استفاده از وردپرس را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر در سطح سازمانی بررسی خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم!

چه چیزی وب سایت های سازمانی را متمایز می کند؟

در زمینه‌های مرتبط با کسب‌وکار، اصطلاح «شرکت» معمولاً به یک شرکت بزرگ و اغلب بین‌المللی اشاره دارد. برای سازمان‌های سازمانی معمول است که ارقام درآمد بیشتری ایجاد کنند زیرا دامنه آن جهانی است.

راه اندازی یک کسب و کار بین المللی کار آسانی نیست، به این معنی که در مورد توسعه وب نباید سازشی وجود داشته باشد. به هر حال، یک سازمان سازمانی به یک وب سایت (یا وب سایت) درجه یک نیاز دارد که بتواند دنیا را با محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد آشنا کند. به یاد داشته باشید که یک وب سایت با کیفیت بالا یکی از مهم ترین دارایی هایی است که هر کسب و کار آنلاین می تواند روی آن سرمایه گذاری کند.

با توجه به آنچه گفته شد، وب سایت های سازمانی با توانایی آنها در مدیریت حجم قابل توجهی از ترافیک مشخص می شوند. علاوه بر این، سایت‌های سازمانی معمولاً شامل عناصری مانند:

هستند

  • محتوای چند زبانه
  • ریزسایت های کوچکتر
  • الزامات دسترسی پیچیده

با رقابت بی رحمانه بین مشاغل آنلاین، طبیعی است که وب سایت های سازمانی تقاضاهای بیشتری داشته باشند. از آنجایی که ریسک‌ها بسیار زیاد است، شرکت‌های بزرگ به یک CMS قابل اعتماد، ایمن و قوی نیاز دارند که حتی در مواجهه با ترافیک سنگین، عملکرد را قربانی نمی‌کند.

علاوه بر این، وب‌سایت‌های سازمانی باید بیشتر برای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بهینه‌سازی شوند، زیرا رتبه‌بندی جستجو اهمیت قابل توجهی دارد. بخشی از درآمد کسب و کار آنلاین است.

علاوه بر آن، اکثر شرکت‌ها همچنین دارای نیروی کار گسترده و پراکنده هستند، به این معنی که وب‌سایت‌های آن‌ها می‌توانند از ویژگی‌های مشترک اضافی که می‌توانند فرآیندها را ساده‌تر کنند، بهره‌مند شوند.

با توجه به همه این ویژگی‌های منحصر به فرد وب‌سایت‌های سازمانی، ممکن است بپرسید «آیا وردپرس برای سازمانی آماده است؟». از این گذشته، این نوع وب سایت ها پروژه های فوق العاده جاه طلبانه ای هستند.

خوشبختانه، هیچ شکی وجود ندارد که وردپرس می تواند به عنوان یک راه حل تکنولوژیکی بسیار پیشرفته برای تقویت وب سایت های سطح سازمانی استفاده شود. در واقع، بسیاری از برندهای معروف، از جمله شرکت والت دیزنی، در حال حاضر از WordPress به عنوان CMS انتخابی خود استفاده می کنند.

اکنون که می‌دانید چه چیزی وب‌سایت‌های سازمانی را از سایر پروژه‌های نه چندان پرتقاضا متمایز می‌کند، بیایید به برخی از چالش‌هایی که شرکت‌ها هنگام توسعه سایت‌های خود با آن مواجه هستند نگاهی بیندازیم. به این ترتیب، بهتر می‌توانیم مزایای غیرقابل انکاری را که وردپرس می‌تواند به شرکت‌های سازمانی ارائه دهد، برجسته کنیم.

چالش هایی که شرکت ها هنگام ساخت وب سایت های خود با آن مواجه می شوند

چشم انداز دیجیتال مدرن بسیار پویا است، به این معنی که سازمان های سازمانی در یک مسابقه دائمی با رقبا هستند تا بتوانند انتظارات رو به رشد کاربران دیجیتال را برآورده کنند. با وجود بسیاری از فناوری‌های جدید و تجربیات دیجیتالی که امروزه در دسترس است، اتخاذ یک طرز فکر تجاری سازگار ضروری است و این طرز فکر باید به وب‌سایت شما نیز ترجمه شود.

خبر خوب این است که شنا کردن و شنا کردن با اعتماد به نفس در این اقیانوس پویا از نوآوری مداوم، یک ماموریت است که با کمک وردپرس امکان پذیر است. CMS در حال حاضر برتری خود را نسبت به راه حل های گران تر و اختصاصی به دلیل ماهیت انعطاف پذیر و مقیاس پذیر خود ثابت کرده است. این پلتفرم امنیت و قابلیت اطمینان استثنایی را ارائه می دهد و در عین حال امکان ایجاد وب سایت های تعاملی، سفارشی و هوشمند را نیز فراهم می کند.

ناگفته نماند که همه این مؤلفه‌های کلیدی توسعه وب اولویت‌های اصلی شرکت‌های سازمانی هستند که به دنبال پایه‌ای قوی برای وب سایت های پر بازدید. به یاد داشته باشید که کیفیت تجربیات دیجیتالی که کاربران آنلاین دارند به شدت به سیستم مدیریت محتوایی که یک شرکت استفاده می کند بستگی دارد. باز هم، هیچ مصالحه ای نمی توان انجام داد، به خصوص زمانی که در مورد کسب و کارهای بزرگ صحبت می شود.

سرعت موضوع مهم دیگری است که سازمان‌های سازمانی باید آن را کشف کنند. از آنجایی که زمان با ارزش ترین منبع افراد است، برای وب سایت های سازمانی بسیار مهم است که به سرعت رعد و برق باشند. باید بدانید که در سال های اخیر در نتیجه زندگی پر مشغله روزمره ما، دامنه توجه مردم کاهش یافته است. به طور مشابه، صبر مصرف کننده نیز کاهش یافته است و کسب و کارها را برای ادامه دادن و پاسخ به تقاضای بازار دشوار می کند.

وقتی صحبت از تجربیات آنلاین به میان می‌آید، مشتریان معمولاً انتظار دارند هر زمان که بخواهند همه چیز فوراً در دسترس باشد. این پویایی‌های پیچیده بین کسب‌وکارها و کاربران نهایی، مسئول تحول اساسی چشم‌انداز CMS در سال‌های اخیر است.

در واقع، بسیاری از شرکت‌ها رویکرد CMS‌های چندگانه را اتخاذ کرده‌اند، زیرا این بهترین راه برای برآورده کردن و فراتر رفتن از نیازهای دیجیتالی سریع مشتریانشان است. خود وردپرس بر روی فناوری‌های جدید و رویکردهای نوآورانه تمرکز می‌کند که می‌توانند توسعه و طراحی وب را بهبود بخشند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای سازمان‌هایی که در جستجوی راه‌حل‌های اثبات‌کننده آینده هستند تبدیل می‌کند.

اگرچه استفاده سنتی از CMS هنوز هم گسترده است، شرکت‌های بزرگ بیشتر و بیشتری از استراتژی‌های نوآورانه‌ای مانند پیکربندی‌های هدلس استفاده می‌کنند. این رویکردهای مبتکرانه برای توسعه وب مکمل تکنیک‌های مرسوم و ارائه راه‌حل‌های فناوری پیشرفته هستند. به یاد داشته باشید که در زمینه کسب و کارهای سازمانی، نوآوری بیشتر برابر با مزایای بیشتر است که به نوبه خود منجر به سود بیشتر می شود.

مزایای استفاده از وردپرس به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر در سطح سازمانی

همانطور که مشخص شد، سازمان‌های سازمانی به استانداردهای تکنولوژیکی بالاتری نیاز دارند که باید برای توسعه وب اعمال شوند. به هر حال، وب‌سایت‌های سازمانی، اکوسیستم‌های پیچیده‌ای هستند که از چندین زیر دامنه و سایت‌های فرعی تشکیل شده‌اند.

شرکت‌های بزرگ بیشتر و بیشتر به وردپرس روی می‌آورند زیرا این پلتفرم راه‌حل‌های دیجیتالی نوآورانه و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد که می‌توانند با چشم‌انداز دیجیتالی سریع همگام شوند.

به طور کلی، وردپرس از نظر مدیریت محتوا بسیار مقیاس پذیر، ایمن و واقعا قدرتمند است. سیستم مدیریت محتوا سئو دوستانه است که آن را به یک راه حل جامع و بسیار قابل تنظیم برای وب سایت های سطح سازمانی.

در چند نکته بعدی، برخی از بزرگترین مزایایی را که می توانید هنگام استفاده از WordPress به عنوان یک CMS سازمانی تجربه کنید، بررسی خواهیم کرد.

1. منبع باز به معنای امکانات بیشتر

یکی از بزرگترین نقاط قوت وردپرس در این واقعیت نهفته است که این پلتفرم دارای جامعه باورنکردنی از کاربران و مشارکت کنندگان است. وردپرس نرم افزار منبع باز، و به این ترتیب، همه می توانند از آن استفاده کنند و به تیم توسعه اصلی بپیوندند.

پلتفرم هایی مانند وردپرس به دلیل کد منبع در دسترس عموم، گاهی اوقات می توانند شهرت بدی داشته باشند. با این حال، به لطف تعداد زیادی از متخصصان، که به طور مداوم در حال بهبود CMS هستند، خطاها در وردپرس بسیار نادر هستند.

البته، هیچ فناوری در برابر آسیب پذیری ها مصون نیست، اما ماهیت منبع باز وردپرس آن را نسبت به محصولات نرم افزاری بسته برتری می دهد. به خاطر داشته باشید که وردپرس پروژه ای است که بسیاری از مردم در سراسر جهان به آن علاقه دارند، بنابراین هر گونه نقص امنیتی ممکن است در عرض چند ساعت برطرف شود. سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی به ندرت مشکلات را به این سرعت برطرف می کنند.

سازمان‌های سازمانی همچنین می‌توانند از پشتیبانی نرم‌افزار منبع باز استفاده کنند. می‌توانید به تالار گفتمان پشتیبانی انجمن وردپرس اعتماد کنید، اما برای کمک فوری ممکن است به دنبال آن باشید. کمک های تخصصی که آژانس های مختلف در بازار می توانند ارائه دهند. این تضمین می‌کند که به هیچ وجه محدود نمی‌شوید و می‌توانید پشتیبانی‌ای را پیدا کنید که به بهترین وجه خواسته‌های کسب‌وکارتان را برآورده می‌کند.

2. وردپرس ظرفیت مدیریت به روز رسانی های مکرر را دارد

کسب و کارهای سازمانی به وب سایت های قوی نیاز دارند که بتوانند به روز رسانی های مداوم را حفظ کنند. به یاد داشته باشید که به‌روزرسانی‌ها برای هر وب‌سایتی که می‌کوشد از آخرین روندها و پیشرفت‌ها مطلع باشد، ضروری است. .

WordPress پلتفرمی است که همیشه آخرین راه حل های فنی را در خود جای داده و آن را به گزینه ای قوی برای سایت های سازمانی تبدیل می کند. با به‌روزرسانی‌هایی که به‌طور منظم منتشر می‌شوند، می‌توانید مطمئن باشید که باگ‌ها به موقع برطرف می‌شوند و پلتفرم به‌طور کلی بهینه‌سازی می‌شود تا بتوانید آن را در صورت تقاضا مقیاس کنید. علاوه بر این، CMS دائماً یکپارچه‌سازی‌ها را برای پلتفرم‌ها و دستگاه‌های جدید اضافه می‌کند که برای شرکت‌ها بسیار مهم است.

3. پلاگین‌ها و ادغام‌ها، تعمیر و نگهداری را سریع می‌کنند

وب‌سایت‌های سازمانی برای کارآمدترین عملکرد ممکن به تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارند. این امر مستلزم به روز رسانی هر پلاگین و ادغام شخص ثالث است. وردپرس دارای برخی از ویژگی های واقعا مفید است، مانند به روز رسانی خودکار افزونه ها، که این فرآیند را برای سازمان های بزرگ آسان تر می کند.

برای فعال کردن این ویژگی کافی است از داشبورد وردپرس به صفحه افزونه‌های خود بروید و روی گزینه «فعال کردن خودکار به‌روزرسانی‌ها» در کنار افزونه‌های جداگانه‌ای که از WordPress.org نصب کرده‌اید کلیک کنید. خودشه! برای پریمیوم، به‌روزرسانی خودکار افزونه‌های شخص ثالث ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، پلاگین های خریداری شده از CodeCanyon از جعبه ابزار Envato برای به روز رسانی استفاده می کنند.

علاوه بر این، وردپرس کاملاً با بهترین تجزیه و تحلیل ها و ادغام های بازاریابی محتوا کار می کند و به شرکت ها کمک می کند تمام جنبه های فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود را خودکار کنند. به عنوان مثال، شرکت های سازمانی می توانند از ادغام ابزارهایی مانند MailChimp و Google Analytics در وب سایت های وردپرس خود بهره ببرند.

4. به راحتی محتوا را منتشر کنید و رسانه ها را مدیریت کنید

کسب و کارهای سازمانی به یک CMS نیاز دارند که فرآیند مدیریت رسانه در مقیاس بزرگ را ساده کند. وردپرس هیچ رقابتی در این زمینه ندارد. پلت فرم انتشار CMS وردپرس با دقت طراحی شده است به گونه ای که به شرکت های سازمانی اجازه می دهد تا داستان سرایی خود را به سطح بعدی ببرند.

WordPress دارای یک رابط کاربر پسند است که مدیریت محتوای بصری و اسناد مهم را برای مشاغل سازمانی ساده می کند. علاوه بر این، CMS از انواع فرمت های رسانه ای پشتیبانی می کند که به شرکت ها امکان می دهد داستان های خود را به روشی که می خواهند بیان کنند.

شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای وردپرس را انتخاب می‌کنند زیرا این پلتفرم مدیریت مقدار زیادی از رسانه< را برای تیم‌های داخلی آسان می‌کند. /a> به روشی مستقیم. باید بدانید که سایر راه حل های نرم افزاری سازمانی یا برای توزیع محتوا در نظر گرفته نشده اند یا در درجه اول بر روی آن متمرکز نیستند. بنابراین اگر پلتفرمی می‌خواهید که بتواند با آخرین بهترین شیوه‌های مرتبط با مدیریت محتوا همراه باشد، وردپرس راهی برای رفتن است.

به خاطر داشته باشید که ایجاد و انتشار مداوم محتوای روشنگر یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک به سایت شما و همچنین تولید و تبدیل سرنخ است. وقتی نوبت به مدیریت محتوای در سطح سازمانی می‌رسد، وردپرس از عهده هر کاری برمی‌آید و می‌تواند به شما کمک کند محتوای خود را در بهترین حالت ممکن ارائه دهید.

5. قابلیت های چند سایتی و چند زبانه

شرکت‌ها معمولاً به یک CMS نیاز دارند که بتواند چندین وب‌سایت را در یک زمان اجرا کند، زیرا دارای پورتفولیوهای دیجیتالی گسترده هستند. وردپرس به لطف قابلیت های چند سایتی خود می تواند با موفقیت به این تقاضای خاص پاسخ دهد.

تنها چیزی که نیاز دارید یک نصب وردپرس است که بتواند از بسیاری از دارایی های دیجیتالی که مدیریت می کنید مراقبت کند. این باعث صرفه جویی در زمان و منابع سرور می شود و در عین حال رضایت کاربران نهایی را نیز تضمین می کند. علاوه بر این، عملکرد چند سایتی وردپرس به شرکت‌های سازمانی اجازه می‌دهد راحت‌تر به وب‌سایت‌های متعدد خود دسترسی پیدا کرده و داده‌ها را انتقال دهند.

سازمان‌های سازمانی که به دنبال CMS هستند که از قابلیت‌های چند سایتی پشتیبانی می‌کنند معمولاً به عملکرد چند زبانه نیز نیاز دارند. این به دلیل این واقعیت است که این نوع کسب و کارها تمایل دارند در مقیاس جهانی فعالیت کنند، به این معنی که مخاطبان بسیار بزرگتر و چند زبانه را هدف قرار می دهند.

در این رابطه، باید بدانید که بخش بزرگی از پایگاه کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند با محتوایی به زبان مادری خود درگیر شوند. بنابراین ایجاد یک وب‌سایت چند زبانه به یک ضرورت مطلق برای کسب‌وکارهای سازمانی تبدیل می‌شود و وردپرس می‌تواند راه‌حل عالی باشد.


به لطف پتانسیل باورنکردنی آن برای مقیاس پذیری، وردپرس قدرتمندترین ابرقهرمان در بازار CMS است. اگر سازمان‌های سازمانی در مقیاس بزرگ در یک وب‌سایت وردپرس سفارشی سرمایه‌گذاری کنند که بتواند اهداف خاص آنها را برآورده کند، قطعاً می‌توانند از مزایای زیادی بهره ببرند.

به خاطر داشته باشید که نوآوری و پیشرفت سنگ بنای جامعه وردپرس است، بنابراین ارزش‌های آغشته به پلتفرم بسیار با ماهیت سریع کسب‌وکارهای سازمانی مطابقت دارد. همه اینها وردپرس را به یک راه حل عالی و مطمئن در سطح سازمانی تبدیل می کند.

خروج از نسخه موبایل