تعداد کلمات بهینه سئو محتوا برای وردپرس

تعداد کلمات بهینه سئو محتوا برای وردپرس

هر چه تعداد کلمات سئوی محتوای شما بیشتر باشد، پتانسیل رتبه بندی آن بهتر است. درست است؟

میانگین نتیجه صفحه اول Google شامل 1447 کلمه است. برخی از نویسندگان از این عدد به عنوان یک هدف سختگیرانه استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر برای تولید بیشتر تلاش می کنند. با این حال، دستیابی به تعداد کلمات “بهینه” برای رتبه بندی SEO بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

Word Count چیست؟

تعداد کلمات شما به سادگی تعداد کلماتی است که محتوای شما دارد.

بر خلاف تصور رایج، تعداد کلمات یک عامل رتبه‌بندی نیست. میانگین تعداد کلمات از 10 نتیجه برتر Google نشان می‌دهد هیچ رابطه مستقیمی وجود ندارد بین تعداد کلمات و رتبه بندی. اما واقعیت ها همچنان این است: محتوای طولانی معمولاً در گوگل رتبه بالاتری دارد. چرا؟

از پتانسیل بک لینک بالاتر گرفته تا هدف قرار دادن چند کلمه کلیدی، محتوای طولانی فرصت بیشتری برای اجرای استراتژی سئو ارائه می دهد.

بنابراین، تعداد بهینه کلمات چیست؟ آیا باید محتوایی با فرم بلند یا کوتاه ایجاد کنید؟ و چگونه می‌توانید ایجاد محتوای باکیفیت را با در نظر گرفتن تعداد کلمات در اولویت قرار دهید؟

تعداد کلمات به عنوان یک عامل برای رتبه بندی سئو وردپرس

40٪ وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند.

تعداد کلمات، همراه با حجم و توزیع سرفصل‌ها، بلوک‌ها و پاراگراف‌ها، نقش غیرمستقیم اما اساسی در رتبه‌بندی سئو وب‌سایت‌های وردپرسی دارد.

اگر از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می‌کنید، تعداد کلمات در پایین بخش محتوا نمایش داده می‌شود. در ویرایشگر گوتنبرگ، می‌توانید تعداد کلمات خود را با کلیک کردن روی نماد «i» در بالای سازنده مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از افزونه Yoast SEO استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا تعداد کلمات SEO شما کافی است یا خیر. برای نوع محتوایی که می نویسید.

محتوای طولانی در مقابل محتوای کوتاه

اکنون اجازه دهید نگاهی به محتوای کوتاه و بلند بیاندازیم، و در حالی که ممکن است یکی از آنها برای سایت شما ارزشمندتر از دیگری باشد.

محتوای طولانی

محتوای طولانی به عمق یک موضوع می پردازد. مثال‌های رایج شامل راهنماها، آموزش‌ها، مطالعات موردی، مقالات سفید، صفحات ستونی، و پست‌های وبلاگ عمیق است.

شمارش کلمات

توافق عمومی این است که محتوای طولانی بیش از 2000 کلمه است. با این حال، بسته به اینکه از چه کسی سوال می‌کنید، این عدد می‌تواند حدود 1000 کلمه متفاوت باشد.

مزایا

  1. می‌تواند پیوندهای بیشتری برای مشارکت قرار دهد
    مقالات طولانی فرصت‌های پیوند خارجی بیشتری را برای مشارکت فراهم می‌کنند. شما می توانید با قرار دادن پیوندهای خارجی مرتبط در محتوای خود، مشارکت ها را تقویت کنید.
  2. می‌تواند اطلاعات ضروری بیشتری را برای محتوا درج کند
    افزایش تعداد کلمات به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا موضوع خود را از زوایای مختلف بررسی کنید و خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود معرفی کنید.
  3. فرصت های بک لینک بیشتری را فراهم می کند
    بک لینک ها برای استراتژی سئوی شما کاملا ضروری هستند و یک فاکتور برتر رتبه بندی برای گوگل هستند.
  4. فرصت های بیشتری برای محتوای تغییر کاربری ارائه می دهد
    محتوای طولانی برای استفاده مجدد عالی است. می‌توانید پست‌های وبلاگ قدیمی را به اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی، ویدیو، چک‌لیست، پادکست تبدیل کنید – این امکانات بسیار زیاد است.
  5. ممکن است تعامل را افزایش دهد
    هر چه تعداد کلمات شما بیشتر باشد، خوانندگان شما اطلاعات بیشتری برای بحث، مناظره و ارتباط با آنها خواهند داشت. می‌توانید افزایش تعامل را از طریق نظرات، اشتراک‌گذاری و نام‌گذاری شناسایی کنید.

معایب

  1. ایجاد طولانی‌تر
    محتوای طولانی‌تر برای کامل شدن زمان می‌برد و برای استراتژی‌های رشد فشرده کمتر مناسب است.
  2. به منابع بیشتری نیاز دارد
    بسیار مهم است که زمان، تخصص و تحقیقات به روز برای ایجاد محتوای طولانی با کیفیت بالا داشته باشید.
  3. چالش برانگیز بودن ارائه با استفاده از دستگاه تلفن همراه حتی با قالب وردپرس واکنش گرا
    حتی پاسخگوترین قالب های وردپرس نیز ممکن است در نمایش محتوای طولانی در دستگاه های تلفن همراه با مشکل مواجه شوند. استخدام یک طراح وب سایت که در توسعه وردپرس مهارت دارد را در نظر بگیرید. اگر طراح وب هستید، مهارت های CMS خود را در وب خود فهرست کنید. الگوی طرح پیشنهادی.

محتوای فرم کوتاه

محتوای کوتاه، محتوایی سریع و قابل هضم است که به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت کوتاه‌مدت درآید. نمونه‌های رایج عبارتند از پست‌های کوتاه وبلاگ، مقالات خبری، فهرست‌ها، اینفوگرافیک‌ها و صفحات فرود.

شمارش کلمات

تقریباً تا 1000 کلمه.

مزایا

  1. ایجاد و انتشار محتوا آسان‌تر
    محتوای کوتاه‌مدت به منابع کمتری نیاز دارد و برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند محتوای خود را به سرعت منتشر کنند بسیار مناسب است.
  2. مناسب تر برای کاربران تلفن همراه
    محتوای کوتاه فرم سازگارتر با موبایل است. سریع‌تر بارگیری می‌شود، بلوک‌های نوشتاری کمتری دارد و در صفحه کوچک‌تر بهتر جا می‌گیرد.

معایب

  1. اطلاعات کمتری را می‌توان در محتوا گنجاند
    محتوای کوتاه با غواصی عمیق سازگار نیست. تلاش برای پوشش دادن یک موضوع جامع در قالب کوتاه می تواند منجر به محتوای بی کیفیت شود.
  2. فرصت کمتری برای بک لینک
    مصرف کنندگان محتوای کوتاه را دوست دارند، اما کسب و کارها – نه چندان. اگر محتوای شما از نظر اطلاعاتی کم باشد، سایر وب‌سایت‌ها احتمال کمتری دارند که به آن پیوند دهند.
  3. خوانندگان ممکن است مدت زیادی در سایت نمانند
    اگر محتوای شما آنقدر کوتاه باشد که خوانندگان بتوانند آن را مرور کنند، صفحه شما نرخ پرش بالایی را تجربه خواهد کرد. گوگل به پرش بالا به صورت منفی نگاه می کند و رتبه SERP شما را کاهش می دهد.

تعداد کلمات توصیه شده برای محتوای با رتبه بالا چیست؟

پاسخ صادقانه؟ بستگی دارد.

محتوای SEO با رتبه بالا باید نیازهای هدف جستجوی کاربر را برآورده کند. اگر کاربر به دنبال یک راهنمای سریع و چگونه باشد، این چیزی است که گوگل به آنها نشان می دهد. اگر به دنبال اطلاعات جامع هستند، در عوض به آنها نشان داده می شود.

بنابراین، در حالی که محتوای طولانی معمولاً در رتبه‌بندی بالاتری قرار می‌گیرد، اگر نیازهای مخاطبان خود را برآورده نکند، ممکن است SERP را پایین بیاورد.

به این شکل بیان کنید: 75%< /a> از مردم مقاله‌های کمتر از 1000 کلمه را ترجیح می‌دهند، در حالی که فقط 5٪ مقاله‌هایی با بیش از 2000 کلمه را ترجیح می‌دهند.

چگونه محتوای با کیفیت بالا با تعداد کلمات ایده آل بنویسیم

1. روی دنبال کردن استراتژی کلمه کلیدی خود تمرکز کنید

می‌خواهید برای چند کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنید؟

بین تعداد کلمات شما و حجم کلمات کلیدی مورد نظر شما ارتباط مستقیمی وجود خواهد داشت. اگر پنج یا شش کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید – یا چندین کلمه کلیدی طولانی – تعداد کلمات شما باید بیشتر باشد تا از خواندن غیرطبیعی محتوای شما جلوگیری شود.

2. فاکتور در هدف جستجو

شما باید تعیین کنید که مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی کلمه کلیدی شما به دنبال چه چیزی هستند. آیا آنها به دنبال یک غواصی عمیق اطلاعاتی گسترده یا پاسخی سریع به یک سوال هستند؟

داده های هدف جستجو به طور قابل توجهی بر تعداد کلمات و ارزش محتوای شما تأثیر می گذارد.

استفاده از RESTful API وردپرس یا پلت فرم یکپارچه سازی API، می‌توانید وردپرس را با دیگر پلتفرم‌های خود برای جمع‌آوری، نظارت و تجزیه و تحلیل داده‌ها بهتر متصل کنید.

3. مقایسه آمار کلمات کلیدی رقبا

آمار کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.

آیا آنها از کلمات کلیدی کوتاه یا بلند استفاده می کنند؟ تعداد کلمات سئوی محتوای آنها چقدر است؟ آیا آنها اطلاعات ارزشمندی را از دست داده اند یا بیش از حد در مورد آنها غفلت می کنند؟

از این تحلیل برای اطلاع رسانی محتوای خود استفاده کنید. شاید بخواهید اطلاعات بیشتری اضافه کنید تا به خوانندگان ارزش بیشتری بدهید. یا، ممکن است انتخاب کنید که مقاله خود را فشرده کنید تا برای کاربرانی که به دنبال پاسخ سریع هستند جذابیت داشته باشد.

اگر بودجه قیمت گذاری سئو شما اجازه می دهد حتی می توانید از یک متخصص سئو کمک بگیرید که می تواند تحقیقات کاملی درباره کلمات کلیدی و رقبا برای شما انجام دهد.

4. فقط محتوای اصلی و با کیفیت بنویسید

محتوای با کیفیت بالا اصلی، جذاب و خواندنی است و نیازهای مخاطبان هدف شما را برآورده می‌کند. کیفیت محتوا به عنوان مهم ترین عامل موفقیت برای وبلاگ های پردرآمد و کم درآمد رتبه بندی شد. .

5. استراتژی استفاده از سرفصل ها

ساختار ضعیف محتوای ممکن است یکی از دلایلی باشد که باعث می‌شود محتوای شما در Google رتبه‌بندی نشود.

عنوان ها راه خوبی برای بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو و خوانندگان هستند. خوانندگان از آنها به عنوان تابلوهای راهنما استفاده می کنند تا اطلاعات خاصی را که نیاز دارند پیدا کنند و/یا ارزیابی کنند که آیا محتوای شما ارزش خواندن عمیق را دارد یا خیر.

اگر به مقاله ای بدون سرفصل برخورد کنند، به احتمال زیاد مستقیماً باز می گردند.

در همین نکته، تگ‌های عنوان خواندن و درک محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کنند، بنابراین اطمینان حاصل می‌کنند که به افراد مناسب نشان داده می‌شود.

برای بهبود خوانایی محتوای خود، آن را به بخش‌های قابل هضم تقسیم کنید. اطمینان حاصل کنید که عناوین شما به درستی و مرتبط با محتوای داخلی توزیع شده اند. اگر به کمک نیاز دارید، Yoast SEO می‌تواند خوانایی و بررسی توزیع عنوان را انجام دهد.

6. هنگام نوشتن تا جایی که ممکن است جزئیات بیشتری داشته باشید

میزان جزئیات محتوای شما بستگی به نیازهای مخاطب هدف شما دارد. SaaS SEO ممکن است جزئی‌تر و فنی‌تر از محتوای خرده‌فروشی تجارت الکترونیک باشد. یک قانون خوب این است که تا جایی که می توانید جزئیات را در اولین پیش نویس خود و ویرایش بعدی برای اختصار لحاظ کنید.

7. برای اعتبار به تحقیقات و آمار مراجعه کنید

استناد به تحقیق شما اعتبار و قابل اعتماد بودن محتوای شما را افزایش می دهد. و هرچه محتوای شما قابل اعتمادتر باشد، احتمال بیشتری برای دریافت بک لینک دارید.

8. بخش های غیر ضروری را بردارید و کرک ها را بردارید

محتوای طولانی فقط در صورت نیاز باید طولانی باشد. پر کردن محتوای خود با جزئیات غیر ضروری در تلاش برای افزایش تعداد کلمات فقط ارزش آن را کاهش می دهد.

در واقع، تحقیق Adobe متوجه شد که محتوای پرمخاطب برای مصرف‌کنندگان آزاردهنده‌تر از محتوای ضعیف، بهینه‌نشده و غیرشخصی تلقی می‌شود.

تعداد زیادی افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش امتیاز خوانایی و همچنین سئوی کلی خود استفاده کنید. Yoast SEO یک محبوب محبوب است، اما جایگزین های Yoast SEO مانند Rank Math و All in One زیادی وجود دارد. SEO.

آیا در نظر گرفتن تعداد کلمات قبل از ایجاد محتوا برای بهبود رتبه سئو مفیدتر است؟

راستش؟ بله – اما فقط کمی.

به داشتن یک ایده کلی از تعداد کلمات هدف خود در رابطه با نوع محتوایی که می نویسید کمک می کند. برای مثال، اگر فهرستی ایجاد می‌کنید، باید تعداد کلمات هدف کمتری نسبت به زمانی که قصد نوشتن یک مقاله رهبری فکری را دارید داشته باشید. در نظر گرفتن این موضوع فرآیند نوشتن شما را برای اهداف رتبه بندی SEO ساده می کند.


تعداد کلمات SEO شما با موفقیت استراتژی های ضروری SEO وردپرس شما در هم تنیده است. از استراتژی بک لینک، اعتبار معتبر، اهداف هدف گذاری کلمات کلیدی، خوانایی، ساختار و کیفیت کلی محتوا پشتیبانی می کند. پیوند غیرمستقیم آن به رتبه‌بندی SERP باعث می‌شود در هنگام ایجاد محتوا در نظر گرفته شود.

در نهایت، با این حال، طول نسخه شما نباید با آخرین میانگین تعداد کلمات تعریف شود. اگر روی ایجاد نسخه‌ای تمرکز کنید که نیازهای مخاطب هدف شما را برآورده کند، طبیعتاً برای هر محتوایی که ایجاد می‌کنید به تعداد کلمات بهینه می‌رسید (و اگر کنجکاو بودید، این پستی که فقط آن را مطالعه کردید 1637 کلمه دارد).< /p>

خروج از نسخه موبایل