انتخابگر و تکمیل خودکار مکان Kikote WooCommerce

انتخابگر و تکمیل خودکار مکان Kikote WooCommerce

ایجاد ویترین فروشگاه آنلاین به لطف WooCommerce از قبل آسان است. اما اگر باید مطمئن شوید که فقط مشتریان در مناطق جغرافیایی انتخاب شده می توانند محصولات شما را خریداری کنند، چه؟ یا شاید بخواهید از نرخ ثابت حمل و نقل برای سفارشات محلی استفاده کنید؟ یا اگر می‌خواهید گزینه‌های تحویل در فروشگاه را ارائه دهید؟

راه‌حل سریع و آسان برای نقشه‌های پیشرفته WooCommerce و حمل و نقل، انتخاب مکان Kikote در Checkout برای WooCommerce است الف>. این افزونه راه‌حل تسویه‌حساب همه‌جانبه شما است که ویژگی‌های افزایش درآمد را برای آدرس‌های ذخیره‌شده، تکمیل خودکار تسویه‌حساب، ادغام نقشه‌های Google، تنظیمات مناطق تحویل و موارد دیگر اضافه می‌کند.

اما این فقط سطح را خراش می دهد، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که Kikote چه کاری می تواند انجام دهد و چرا یک افزونه WooCommerce فوق العاده است که صاحبان فروشگاه باید در نظر بگیرند.

خرید ووکامرس با ادغام نقشه های گوگل

WooCommerce شماره یک پلاگین تجارت الکترونیک وردپرس مورد استفاده است و جای تعجب نیست. این رایگان است و ویژگی های اصلی را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین سریع و آسان ارائه می دهد. اما به همان اندازه که WooCommerce عالی است، هنوز جای پیشرفت وجود دارد. به خصوص وقتی صحبت از قابلیت های نقشه باشد. Kikote یک افزونه عالی است که این شکاف را پر می‌کند و یکپارچه‌سازی نقشه‌های Google و گزینه‌های قدرتمندی را برای فروشگاه شما ارائه می‌دهد.

داشتن گزینه نقشه هنگام تسویه حساب برای مشتریان مفید است، به خصوص اگر تصمیم دارید از Kikote برای ایجاد گردش کار سفارشی ارسال بر اساس مسافت استفاده کنید. به این ترتیب مشتریان می توانند هزینه های تخمینی یا زمان تحویل را بر اساس موقعیت مکانی خود ببینند. و همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، مشتریان همچنین می‌توانند از نقشه‌ها استفاده کنند تا در صورتی که کسب‌وکار شما مکان‌های متعددی داشته باشد، محل تحویل آنها را انتخاب کنند.

و پس از تسویه حساب، نقشه همچنان بسیار مفید است. با Kikote می‌توانید از گزینه نمایش نقشه در صفحه «سفارش دریافت شده» ووکامرس استفاده کنید تا ببینید سفارش جدید به کجا می‌رود و گزینه مشابهی را در بخش «سفارش‌ها» برای مشتریان فعال کنید. یا می‌توانید یک نقشه ثابت Google را در ایمیل تأیید سفارش آن‌ها قرار دهید (توجه داشته باشید که یک مرحله اضافی به این گزینه) یا یک بارکد یا دکمه با پیوند به نقشه اضافه کنید.

برای مشتریان، این به آنها اطمینان می دهد که از آدرس صحیح آنها استفاده شده است و همچنین می تواند برای تخمین زمان تحویل استفاده شود (باز هم بسته به گزینه های ارسالی که اضافه می کنید). و امکان بررسی نقشه‌ها در سفارش‌های گذشته، دیدن مکان‌هایی که قبلاً از آنها سفارش داده‌اند را آسان می‌کند (در اسکرین‌شات ما، مکان «Store West» بود).

برای صاحبان فروشگاه، دیدن نقشه سفارش داده شده به چند دلیل مفید است. اولین موردی است که از نظر لجستیکی به شما کمک می کند تا بدانید که سفارش به کجا می رود تا روش تحویل مناسب را انتخاب کنید. چه بخواهید دسته ای از بسته ها را برای ارسال از طریق پست جمع آوری کنید، یا یک تحویل غذای محلی را به یکی از کارکنان خود اختصاص دهید، داشتن نقشه سفارش بسیار مهم است. هک، حتی می‌توانید گزینه Kikote را برای مسیرها فعال کنید و همچنین پلتفرم رانندگی بی‌درنگ ترجیحی خود را تعریف کنید، بنابراین آدرس مشتری در Google Maps یا Waze باز می‌شود.

و ثانیاً، نقشه‌ها می‌توانند بینشی درباره مکان‌های شما ارائه دهند که بیشترین فروش را دارند. به این ترتیب می توانید موجودی، کارکنان و حتی پیشنهادات یا تبلیغات ویژه را بهتر برنامه ریزی کنید.

نقشه‌ها و نشانگرهای سفارشی Google

با Kikote همچنین می‌توانید مختصات پیش‌فرض و بزرگنمایی نقشه‌های خود را اضافه کنید، و همچنین آدرس‌های بازگردانده شده توسط Google API را به‌طور خودکار (با حذف کد مثبت) پاک کنید.

این نقشه ای است که ما ایجاد کردیم که در بالای صفحه تسویه حساب و 400 پیکسل ارتفاع، 100٪ عرض و روی زوم 10 برابر تنظیم شده است

اما این همه چیز نیست، حتی گزینه های داخلی برای سفارشی سازی نقشه وجود دارد. از تنظیمات رنگ، ارتفاع px نقشه یا عرض %، نشانگرهای مکان ذخیره، برچسب‌های مکان، نمادهای نشانگر سفارشی و موارد دیگر استفاده کنید. این یک راه عالی برای اطمینان از مطابقت نقشه های شما با طراحی فروشگاه آنلاین یا برند کلی شما است.

ویژگی مکان‌های فروشگاه

برای صاحبان مغازه‌هایی که بیش از یک فروشگاه دارند، خوشحال خواهید شد که بدانید Kikote از چندین مکان نیز پشتیبانی می‌کند. به سادگی مکان های خود را در تنظیمات اصلی Kikote برای “مکان های فروشگاه” اضافه کنید، سپس گزینه هایی را برای نمایش پین های مکان فروشگاه در نقشه تسویه حساب فعال کنید. و بله، می توانید به هر مکان یک پین سفارشی بدهید. فقط نمادهای نشانگر منحصربه‌فرد را برای هر یک از مکان‌های خود در کتابخانه رسانه خود آپلود کنید، URL را کپی کنید و هنگام افزودن مکان‌های فروشگاه خود، آن را در بخش “آیکون URL” جای‌گذاری کنید.

همچنین می‌توانید انتخابگر فروشگاه اضافه کنید (اگر تحویل در همان تاریخ را ارائه می‌دهید، گزینه عالی است)، اطلاعات فروشگاه انتخاب‌شده را در ایمیل‌های سفارش، و غیره نمایش دهید.

تنظیمات پرداخت درآمد رانندگی

همان‌طور که می‌بینید، داشتن نقشه‌ها برای تسویه‌حساب می‌تواند مفید باشد، اما شاید هنوز در مورد اینکه Kikote می‌تواند برای کسب‌وکارتان سودمند باشد، فروخته نشده‌اید. خوب می‌دانستید که ویژگی‌های Kikote می‌تواند به فروش بیشتر شما نیز کمک کند؟ اینطوری است.

تکمیل خودکار

با Kikote مشتریان می‌توانند تسویه‌حساب را سریع‌تر تکمیل کنند. با نصب و فعال بودن Kikote، گزینه تشخیص مکان به صفحه پرداخت اضافه می شود. بنابراین هنگامی که کاربر روی دکمه “تشخیص موقعیت فعلی” کلیک می کند، از موقعیت جغرافیایی مرورگر خود استفاده می کند تا بفهمد کجا هستند و فیلدهای آدرس را به صورت خودکار پر می کند.

آدرس های ذخیره شده

Kikote همچنین راه حل دیگری برای صرفه جویی در زمان برای مشتریان بازگشتی ارائه می دهد. با تکمیل تسویه حساب، از مشتریان پرسیده می شود که آیا مایلند آدرس را برای استفاده بعدی نام ببرند و ذخیره کنند. این امر اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و با ادامه بازگشت به سایت شما یا اگر تصمیم به سفارش از چندین مکان داشته باشند، پرداخت را حتی بیشتر افزایش می دهد.

قوانین دید

همچنین می‌توانید با نقشه‌هایی که بر اساس شرایط تعیین‌شده توسط مالک فروشگاه نمایش داده می‌شوند، خریداران را متقاعد کنید که تا پایان تسویه‌حساب را انجام دهند. برای نمایش یا پنهان کردن نقشه‌های Kikote بر اساس نیازهایی مانند کل سفارش، حمل و نقل، کوپن و غیره انتخاب کنید. برای مثال، نقشه را می‌توان پنهان کرد مگر اینکه سفارش با منطقه حمل و نقل تنظیم شده باشد و سبد خرید به حداقل مقدار برسد.

سازگار با افزونه‌های صفحه پرداخت سفارشی

و در آخر، Kikote با تعدادی از افزونه‌های افزایش پرداخت سازگار است. اینها شامل قیف‌های فروش برای کمک به مشتریان در طی مراحل مختلف قبل از تسویه‌حساب، سیستم‌های سفارش رستوران، ویرایشگرهای فیلد سفارشی و موارد دیگر است:

گزینه های هزینه حمل و نقل ساده

علاوه بر ویژگی‌های افزایش درآمد ذکر شده، تنظیمات حمل و نقل نیز وجود دارد که می‌توان از آنها برای جذب مشتریان استفاده کرد و در عین حال اطمینان حاصل کرد که کسب و کار شما هزینه کافی برای پوشش هزینه‌ها دارد.

با Kikote می‌توانید با ارائه گزینه‌های حمل و نقل واضح و از پیش تعیین شده با توجه به تعدادی از عوامل، به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهید. از گردش کار حمل و نقل برای ارائه قیمت های مختلف حمل و نقل بر اساس مکان مشتری استفاده کنید (فقط توجه داشته باشید، شما باید هر بار فقط یک روش را انتخاب کنید زیرا در صورت فعال کردن چندین گردش کار در یک زمان، ممکن است ناسازگاری قیمت ها ایجاد شود). روش‌های حمل و نقل/جریان‌های کاری که در حال حاضر توسط Kikote پشتیبانی می‌شوند شامل موارد زیر است:

منطقه/منطقه

با این گزینه می‌توانید سفارش‌ها را در محدوده تحویل مجموعه‌ای محدود کنید. این می تواند یک گزینه عالی برای مشاغل متمرکز بر سفارشات محلی (مانند آنهایی که در صنعت خدمات غذایی هستند) یا اگر یک فریلنسر هستید که نمی خواهید خیلی دور از خانه سفر کنید. اما همچنین برای شرکت هایی که کالاهای تحت نظارت مانند محصولات CBD را می فروشند، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. به این ترتیب می توانید مرزهای مشخصی را برای محل تحویل خود تعیین کنید تا مطمئن شوید که همه قوانین قابل اجرا را رعایت می کنید.

ایجاد مناطق شما با استفاده از “ابزار Draw Shape” داخلی برای منطقه حمل و نقل شما آسان است. به سادگی از این ابزار برای اشاره و کلیک کردن و ایجاد مناطق خود مانند geofencing استفاده کنید. همچنین هنگام ایجاد مناطق خود از شما خواسته می شود رنگ و قیمت اضافه کنید.

فاصله

با این ویژگی می‌توانید قیمت حمل و نقل یک سفارش را بر اساس فاصله مشتری از فروشگاه(های) خود محاسبه کنید. به عنوان مثال، می توانید 1 دلار در هر مایل هزینه کنید.

با این گزینه می‌توانید روش‌های حمل و نقل مختلفی را به WooCommerce اضافه کنید، سپس روشی را بر اساس فاصله محاسبه‌شده با توجه به آدرس تحویل کاربر به سفارش اختصاص دهید. این یک تنظیم تحویل نسبتاً معمولی است و از API Google برای انجام محاسبات استفاده می‌کند، بنابراین باید یک کلید Google API جداگانه برای آن ویژگی خاص ایجاد کنید (بیشتر در ارسال بر اساس مسافت اسناد).

این گزینه ارسال همچنین شامل تنظیمات حداکثر فاصله، مسافت ارسال رایگان و پیام‌های خطا برای کاربران خارج از محدوده تحویل شما می‌شود.

محدوده فاصله

حمل و نقل بر اساس محدوده مسافت به شما امکان می دهد قیمت های کلی را بر اساس محدوده مسافت اضافه کنید. بنابراین به جای محاسبه مجدد قیمت بر اساس مسافت دقیق، از یک قیمت حمل و نقل عمومی استفاده می شود (مثلاً می توانید در عرض 5 مایل در کیلومتر فقط 2 دلار، 5 تا 20 مایل / کیلومتر 5 دلار، و هر چیزی بیش از 20 مایل در کیلومتر 10 دلار ارسال کنید – و حتی می توانید یک درپوش فاصله نیز اضافه کنید!).

فاصله فروشگاه

اگر چندین مکان دارید و به مشتریان اجازه می‌دهید انتخاب کنند از کدام فروشگاه سفارش دریافت کنند، از این گزینه استفاده کنید. با تکیه بر گزینه بر اساس فاصله، فعال کردن حمل و نقل در هر فاصله فروشگاه مستلزم این است که قیمت‌های مسافت را تعیین کنید، سپس Kikote از فاصله تقریبی مشتری از فروشگاه خاصی که در هنگام تسویه‌حساب انتخاب می‌کند استفاده می‌کند تا قیمت ارسال را برای سفارش خود تعیین کند. این کار هم مشتریان را تشویق می‌کند تا نزدیک‌ترین مکان‌ها را انتخاب کنند و هم مطمئن می‌شود که اگر کسی مکان دورتری را انتخاب کند، کسب‌وکار شما ضرر نخواهد کرد.

مکان فروشگاه

و در نهایت (در حال حاضر)، با حمل و نقل در مکان فروشگاه، می توانید نرخ ثابت را مطابق با فروشگاه تعیین کنید. اگر کسب و کار شما قبلاً از روش حمل و نقل با نرخ ثابت از طریق یک ارائه دهنده پست/تحویل استفاده می کند، این بسیار منطقی است. بنابراین اگر مکان‌هایی در سراسر جهان دارید، می‌توانید نرخ‌های ثابت مختلفی را با توجه به هزینه‌های فدرال‌اکسپرس، DHL یا سایر خدمات از شما تعیین کنید. این یک گزینه کارآمد و مقرون به صرفه است.

گزارش‌دهی مبتنی بر موقعیت مکانی پیشرفته

آخرین ویژگی اصلی Kikote که مایلیم به آن اشاره کنیم، ارزش آن به عنوان یک ابزار گزارش دهی است. قبلاً اشاره کردیم که صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند از نقشه‌ها استفاده کنند تا ببینند سفارش‌ها از کجا می‌آیند، و این یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. و در تنظیمات > Kikote > صادرات WooCommerce می‌توانید یک نقشه برای همه سفارش‌های خود مشاهده کنید.

صادرات مکان‌های سفارش Kikote را می‌توان برای مشاهده سفارش‌های فعلی و گذشته استفاده کرد (یا می‌توانید این اطلاعات را به یک فایل csv نیز صادر کنید). سپس می‌توان از این داده‌ها برای برنامه‌ریزی موجودی، کمپین‌های بازاریابی، توسعه‌های آینده، بهبود فروشگاه و موارد دیگر استفاده کرد.

رایگان در مقابل پرو

ما مواردی را که Kikote را به یک افزونه عالی WooCommerce تبدیل می‌کند، توضیح داده‌ایم، اما اتفاقاً در دو نوع ظاهر می‌شود. می‌توانید نسخه رایگان LPAC را در WordPress.org (که می‌تواند در عرض چند ثانیه از داشبورد وردپرس خود نصب کنید) بگیرید یا می‌توانید Kikote Pro را خریداری کنید که فقط در سایت آنها موجود است (طرح‌ها از 39.99 دلار در سال برای یک سایت شروع می‌شوند. مجوز).

پس چرا ارتقا دهید؟ پاسخ کوتاه این است که به همه ویژگی‌های قدرتمندی که در بالا ذکر کردیم دسترسی داشته باشید، زیرا هنگام ایجاد این راهنما روی Kikote Pro تمرکز کردیم. اما این بدان معنا نیست که نسخه رایگان محدود است. بنابراین بیایید به هر دو نگاهی بیندازیم و چرا ممکن است یکی را بر دیگری انتخاب کنید.

LPAC رایگان

انتخاب کننده موقعیت مکانی در Checkout رایگان< /a> در WordPress.org موجود است، به این معنی که می توانید به راحتی آن را از داشبورد وردپرس خود نصب کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از این افزونه باید WooCommerce را فعال داشته باشید، اما پس از نصب به ویژگی های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • تشخیص مکان مشتری
  • پر کردن خودکار فیلدهای آدرس
  • انتخاب مکان ذخیره
  • نمایش یا پنهان کردن نقشه بر اساس روش ارسال، کلاس یا کد کوپن
  • پنهان کردن نقشه‌ها برای مهمانان
  • نمایش نقشه یا پیوند نقشه در ایمیل‌های سفارش
  • موقعیت‌های سفارش قبلی برای مشتریان
  • محفظه نقشه قابل تنظیم
  • ترجمه نقشه بر اساس زبان سایت در وردپرس

Kikote Pro

برای ارتقاء به Kikote، باید یک برنامه سالانه یا مادام العمر خریداری کنید، فقط در وب سایت آنها موجود است. در حالی که نسخه رایگان گزینه‌های عالی را ارائه می‌دهد، نسخه Pro بر روی این ویژگی‌ها حتی بیشتر است.

  • نقشه‌های Google و نمادهای نشانگر سفارشی
  • آدرس های ذخیره شده توسط مشتری
  • هزینه ارسال بر اساس منطقه و مسافت
  • صادر کردن مکان‌های سفارش
  • قوانین دید بیشتر
  • تکمیل خودکار مکان ها را به یک کشور محدود کنید
  • پشتیبانی و به روز رسانی (طبق انتخاب طرح سالانه یا سالانه)

افزونه‌های ممتازی در راه هستند که اولین آنها یک افزونه زمان‌بندی تحویل و تحویل است. بنابراین چیزهای بیشتری در راه است!


برای جمع بندی، ما احساس می کنیم Kikote یک افزونه افزودنی عالی برای فروشگاه های WooCommerce است. اگر کالاهای فیزیکی را از طریق وب‌سایت خود می‌فروشید، مکان‌های آجری و ملات کار می‌کنید یا گزینه‌های تحویل را ارائه می‌دهید، حتی می‌توانید بگویید که این افزونه ضروری است. مزایای واضحی برای ادغام قابلیت استفاده مرتبط با نقشه های تسویه حساب و درآمد کلی فروشگاه شما وجود دارد.

اما نیازی نیست فقط حرف ما را قبول کنید – می‌توانید همین الان نسخه رایگان را نصب کنید یا نمایش زنده Kikote برای استفاده از افزونه Pro. ما تحت تأثیر فرصت‌هایی که این افزونه ارائه می‌کند، قرار گرفتیم، و مایلیم نظرات شما را در بخش نظرات زیر بشنویم.

خروج از نسخه موبایل