آیا مجموعه پلاگین CM Free Pass ارزشش را دارد؟

آیا مجموعه پلاگین CM Free Pass ارزشش را دارد؟

وقتی نوبت به منابع وردپرس می‌رسد، گزینه‌های ظاهراً بی‌پایانی وجود دارد. اگر به دنبال نوار اعلان، مدیر عضویت، پیوندهای اجتماعی، واردکننده RSS، سؤالات متداول یا هر چیز دیگری هستید، مطمئناً یک افزونه برای ویژگی مورد نیاز شما وجود دارد. اما در بیشتر موارد، گزینه‌های افزونه‌های زیادی را از تعدادی بازار یا توسعه‌دهندگان مستقل برای انتخاب پیدا خواهید کرد. که عالی است.

در اینجا در WPExplorer ما معمولاً توصیه می کنیم تعداد افزونه های نصب شده در سایت وردپرس خود را به حداقل برسانید. چند دلیل وجود دارد که ما این را می گوییم، اما یکی از اصلی ترین آنها جلوگیری از تداخل افزونه ها است. هرچه افزونه های بیشتری از منابع مختلف داشته باشید، پتانسیل بیشتری برای عملکردهای تکراری و مشکلات وجود دارد.

اما اگر بتوانید تمام پلاگین های مورد نیاز خود را از یک توسعه دهنده دریافت کنید چه؟ این بدان معناست که افزونه هایی که استفاده می کنید برای استفاده با هم طراحی شده اند، بنابراین خطر تداخل یا عملکرد تکراری تقریباً صفر خواهد بود. به علاوه اگر سؤالی در مورد یکپارچه سازی دارید، می توانید به راحتی از توسعه دهنده کمک بخواهید، زیرا همه محصولات آنها هستند. که ما را به ویترین امروز می برد – ۹۹+ مجموعه افزونه‌های پاس رایگان از Creative Minds.

CM 99+ Free Pass Plugin Suite چیست؟

این بسته از Creative Minds به شما امکان می دهد به کل مجموعه افزونه های آنها دسترسی داشته باشید – مانند همه آنها. برخلاف سایر توسعه دهندگان، همه سطوح عضویت شامل دسترسی به ویژگی های مشابهی هستند که عبارتند از:

  • کاتالوگ کامل افزونه های فعلی و آینده
  • یک سال به روز رسانی افزونه و افزونه
  • پشتیبانی ایمیل مفید از کارشناسان وردپرس
  • کمک در محل برای مشکلات افزونه

هزینه مجموعه افزونه CM Free Pass چقدر است؟

مجموعه پلاگین CM Free Pass در سه سطح موجود است. آنها مجموعه مشابهی از 99+ پلاگین CM ممتاز به اضافه افزونه ها را ارائه می دهند (همانطور که ذکر کردیم) اما هر سطح تعداد فزاینده ای از مجوزها را ارائه می دهد:

  • 2 مجوز به قیمت 249 دلار
  • 5 مجوز با 449 دلار ارائه شده است
  • 10 مجوز با قیمت 649 دلار

به عنوان یادآوری، یک سال پشتیبانی و به‌روزرسانی گنجانده شده است. و هنگامی که زمان تمدید شما فرا می رسد، انتظار می رود تخفیف سفارشی 40٪ تمدید مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود. اگر به اشتراک خود ادامه دهید، قیمت مجموعه افزونه را به کمتر از 150 دلار در سال کاهش می دهد.

ما اشاره کرده‌ایم که مجموعه از افزونه‌های زیادی تشکیل شده است، اما دقیقاً شامل چه مواردی می‌شود؟

چه پلاگین های برتر خلاق ذهن گنجانده شده است؟

افزونه های زیادی در مجموعه CM Free Pass وجود دارد. 99+ از آنها در واقع. پلاگین ها انواع ویژگی های وب سایت را برای جایگاه های مختلف پوشش می دهند. این شامل دسته بندی های کلی مانند SEO، امنیت، محتوا، انتشارات، انجمن، کسب درآمد، فهرست راهنمای و دوره ها می شود. اما مجموعه‌های افزودنی خاصی نیز برای افزونه‌های CM محبوب مانند واژه‌نامه Tooltip، Download Manager، Answers، Booking Calendar، FAQ Manage و موارد دیگر وجود دارد. به‌علاوه، بیشتر افزونه‌های CM پشتیبانی پرداخت را ارائه می‌کنند و برای پردازش پرداخت‌ها به‌راحتی با WooCommerce یا سیستم‌های سبد خرید Easy Digital Downloads ادغام می‌شوند.

به این ترتیب، بیایید نگاهی به برخی از افزونه‌های ارائه شده که واقعاً برای ما برجسته هستند بیاندازیم.

واژه نامه راهنمای ابزار (به اضافه افزونه ها)

یکی از شناخته شده ترین افزونه های Creative Minds باید واژه نامه راهنمای راهنمای ابزار که نکات ابزار مفیدی را هنگام شناور به کلمات انتخابی اضافه می کند. اگر واژه نامه رایگان CM Tooltip را امتحان کرده اید و در نظر دارید به آن ارتقا دهید پس CM Free Pass Plugin Suite یک گزینه عالی است. به این ترتیب شما نه تنها ویژگی های ممتازی برای استایل سفارشی راهنمای ابزار، قالب های فهرست، واژه نامه a-z برای کلمات راهنمای ابزار، جستجوی آژاکس، پشتیبانی از چند سایت و کدهای کوتاه دریافت خواهید کرد – بلکه به همه افزونه های Tooltip Glossary نیز دسترسی خواهید داشت. در زمان نگارش این شامل موارد زیر است:

  • گزارش و آمار واژه نامه
  • شرایط انجمن واژه نامه
  • وارد کردن از راه دور واژه نامه
  • ویجت های بصری واژه نامه
  • کنسول جستجوی واژه نامه
  • واژه نامه طبقه بندی های سفارشی
  • یکپارچه سازی واژه نامه PeepSo
  • نکات ابزار ویرایشگر واژه نامه

این افزونه دارای 8 افزونه است، به این معنی که حتی اگر فقط از مجموعه افزونه های Tooltip Glossary استفاده می کنید، در حال حاضر در هزینه خود صرفه جویی کرده اید.

افزونه‌های عملیات و نگهداری عمومی سایت

افزودن راهنمای ابزار کمی یک ویژگی خاص است، اما با وجود بیش از 99 افزونه برای انتخاب، جای تعجب نیست که تعدادی افزونه عمومی تر وجود دارد که برای طیف گسترده ای از وب سایت ها جذاب است.

به عنوان مثال، برای عملیات روزانه یک سایت وردپرس، ممکن است مجموعه پلاگین های زیر را در نظر بگیرید:

اکنون اینها به تنهایی ممکن است هزینه عضویت در مجموعه افزونه ها را افزایش ندهند – مگر اینکه صاحب چندین وب سایت باشید یا در حال انجام کار مشتری باشید.

فرض کنید یک طراحی وب و قرارداد تعمیر و نگهداری در حال انجام با 10 مشتری دارید. خرید جداگانه مجوز برای پلاگین های فوق بیش از 1500 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. اما عضویت مجوز CM Free Pass Plugin Suite 10 کمتر از نصف آن است.

افزونه های کسب درآمد

از یک وب‌سایت ایجاد شده برای ایجاد درآمد غیرفعال استفاده کنید، یا با مجموعه افزونه CM Free Pass یک سایت درآمدزا راه‌اندازی کنید. تعدادی افزونه برای کسب درآمد وجود دارد که می توان از آنها به روش های مختلفی استفاده کرد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • پست‌های مهمان پولی: از پست های ارسال شده توسط کاربر اصلی برای پذیرفتن پست های مهمان به راحتی با یک فرم ارسال پیشانی و همچنین گزینه هایی برای پیوست ها، گزیده ها، پشتیبانی از انواع پست های سفارشی و موارد دیگر. سپس از ارسال‌ها با پرداخت پست‌های ارسالی جلویی – یا در عوض از بازدیدکنندگان سایت برای مشاهده محتوا با پرداخت به ازای هر پست (این یک راه عالی برای کسب درآمد است، به خصوص اگر متخصصین پست مهمان داشته باشند).
  • شبکه تبلیغات: سیستم تبلیغاتی خود را برای شبکه های وبلاگ خود با مدیر تبلیغات CM راه اندازی کنید. در این مورد، از سرور Ad Manager استفاده خواهید کرد. در سایت تبلیغاتی اصلی خود برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی، مدیریت شبکه و ردیابی آمار انبوه. سپس هدف مشتری از راه دور Ad Manager در هر یک از سایت‌های خود که می‌خواهید تبلیغات نمایش داده شوند (و به صورت اختیاری داشبورد مشتری Ad Manager و همچنین هر سایت می توانند داده های تبلیغاتی خود را ببینند).
  • دایرکتوری Premium: فهرست راهنمای کسب و کار خود را مانند Yelp با دایرکتوری تجاری CM. سپس با پرداخت‌ها و سطوح افزونه‌هایی که می‌توانید سطوح مختلف عضویت ایجاد کنید و برای خدماتی مانند افزایش قرار گرفتن در معرض فهرست، حق بیمه دریافت کنید.
  • محتوای فقط اعضا: چه بخواهید پست‌های خاصی را محدود کنید یا کل وب‌سایت خود را، می‌توانید از ترکیبی از کدهای ثبت نام و دعوت کاربر، پشتیبانی پرداخت ثبت نام یا پرداخت به ازای هر پست برای شارژ بازدیدکنندگان. این یک روش موثر برای اشتراک‌گذاری محتوای انحصاری، ایجاد یک سایت خصوصی برای مشتریان یا ارائه منابع دیگر (مانند آموزش‌ها) با هزینه ممتاز است.

اینها فقط تعداد انگشت شماری از نمونه ها و تعدادی از افزونه های متعدد موجود در بسته هستند. هزاران افزونه دیگر برای آزمون‌ها، اسلایدرها، جستجوی زنده، پرسش و پاسخ و پرسش‌های متداول، تقویم‌های رزرو، پنجره‌های بازشو، توصیه‌های محصول، نوارهای اعلان، مدیریت 404، دوره‌ها و موارد دیگر وجود دارد. می‌توانید لیست کامل افزونه‌های موجود در صفحه مقصد مجموعه افزونه‌ها.

در اینجا جدولی است که برخی از موضوعات اصلی را که افزونه‌ها در مجموعه افزونه 99+ Free Pass پوشش می‌دهند، خلاصه می‌کند:

امنیت سایت بیش از 5 افزونه در بسته نرم افزاری
انتشار محتوا بیش از 10 افزونه در بسته (از جمله افزونه ها)
اداره وردپرس بیش از 6 افزونه در بسته نرم افزاری
افزونه های مرتبط با سئو بیش از 2 افزونه در بسته‌بندی
پشتیبانی پرداخت بیش از 10 افزونه در بسته از پرداخت با استفاده از WooCommerce یا EDD پشتیبانی می‌کند
ثبت وردپرس بیش از 6 افزونه در بسته (از جمله افزونه ها)
پشتیبانی RSS بیش از 3 افزونه در بسته نرم افزاری
مدیریت کدهای دعوت بیش از 2 افزونه در بسته نرم افزاری
LMS مرتبط بیش از 10 افزونه در بسته نرم افزاری
پلاگین های مرتبط نقشه برداری بیش از 10 افزونه در بسته (از جمله افزونه ها)
محور محتوا بیش از 3 افزونه در بسته نرم افزاری
مدیریت دانلود بیش از 6 افزونه در بسته (از جمله افزونه ها)
مدیریت انجمن بیش از 6 افزونه در بسته (از جمله افزونه ها)

آیا ارزش خرید دارد؟

مجموعه پلاگین CM Free Pass از 249 دلار در سال شروع می شود و بسته به بودجه شما ممکن است سرمایه گذاری قابل توجهی باشد. بنابراین، آیا باید پول خود را در مجموعه افزونه خرج کنید؟

افزونه‌های مجزای Creative Minds از 29 دلار برای یک مجوز سایت شروع می‌شوند و تا 119 دلار می‌رسند. بنابراین، اگر قصد دارید از بیش از 5 افزونه در یک سایت یا بیش از 3 افزونه در چندین سایت استفاده کنید، بله. بسته را دریافت کنید. این بسیار عالی است (مخصوصاً هنگام استفاده از تخفیف تمدید)، و به شما این امکان را می دهد که در آینده به راحتی ویژگی های بیشتری را به سایت خود اضافه کنید (از آنجایی که می دانید، بیش از 99 افزونه گنجانده شده است).

اینطور که گفته شد، اگر در حال حاضر فقط به یک افزونه نیاز دارید، ما می گوییم به آنچه نیاز دارید پایبند باشید. اما ممکن است بخواهید مجموعه ای از افزونه های CM رایگان در وردپرس را نیز بررسی کنید. org. و اگر نیازهای سایتتان تغییر کرد، همیشه می‌توانید مجموعه پلاگین CM Free Pass را برای آینده در ذهن داشته باشید.

اینها نظرات ما در مورد مجموعه افزونه پاس رایگان CM 99+ هستند و مایلیم نظرات شما را بشنویم. نظر شما در مورد این بسته پلاگین چیست؟ یا سوالی در مورد آن دارید؟ ما خوشحال می شویم که به آنها پاسخ دهیم!

خروج از نسخه موبایل