نحوه ارائه هدایای رایگان برای ووکامرس
ایجاد و حفظ مخاطبان با جذب بالا مشکل است. باید مطمئن شوید که محصولات شما برای مشتریان شما جذاب است و همچنین از تعدادی تکنیک های بازاریابی برای حفظ سرنخ های جدید و بازگشت مشتریان قدیمی استفاده کنید.
یک راه عالی برای بازاریابی، افزایش فروش است. و بهترین بخش این است که این تکنیک به اشکال مختلفی ارائه می شود تا مخاطبان را تا حد ممکن جذاب کند. میتوانید معاملات رایگان BOGO ارائه دهید (یکی بخرید، یکی را بخرید)، بستههای سودآور طراحی کنید، هدایای ویژه با توجه به کل سبد خرید ارائه دهید، تخفیفهای عمده و موارد دیگر را در نظر بگیرید.
اینها همه راههایی برای تشویق مشتریان به صرف زمان و پول بیشتر در جلوی فروشگاه شما هستند. و اگر از وردپرس استفاده می کنید، ما فقط افزونه را برای شما داریم – هدایای رایگان برای WooCommerce.
هدایای رایگان برای افزونه WooCommerce
با هدایای رایگان برای WooCommerce، افزایش فروش را افزایش دهید. هدایای رایگان برای WooCommerce که توسط کارشناسان WooCommerce در iThemeLand ایجاد شده است، یک راه عالی برای بهبود هر فروشگاه WooCommerce است.
هدایای رایگان برای ویژگی های WooCommerce
این افزونه قدرتمند ویژگیها و تنظیماتی را برای استفاده آسان ارائه میدهد که ایجاد پیشنهادهای سفارشی برای فروشگاه WooCommerce شما را آسان میکند. در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه خواهید یافت آمده است:
- تنظیمات آسان و بصری افزونه
- ادغام کامل با WooCommerce
- پشتیبانی از محصولات متغیر
- قوانین هدیه رایگان نامحدود
- گزینه امکان انتخاب هدایای رایگان
- هدایای رایگان محدود یا نامحدود
- هدایای خاص را طبق قانون فعال کنید
- 10 روش هدیه دادن رایگان:
- تنظیم
- یکی بخرید و یکی از همان محصول را دریافت کنید
- یکی را بخرید و یکی را تکرار کنید (مثلاً خرید چندگانه دریافت کنید)
- یکی را بخرید و محصول متفاوت دیگری را دریافت کنید
- یکی را بخرید و دیگری را تکرار کنید
- حداقل جمع فرعی
- تکرار فرعی
- مقدار عمده
- مقدار طبقه بندی شده
- قیمت انبوه
- شرایط قانون:
- تاریخ/زمان
- سبد خرید (اقلام، مقدار، مجموع فرعی)
- مشتری (ارزش، سابقه، کمیت، ارزش)
- ارزش خریداری شده
- و غیره.
- اجازه دهید هدایا به صورت خودکار در هر قانون(ها) به سبد خرید اضافه شوند
- هدایا را در سبد خرید یا با دکمه “کوپن” نمایش دهید
- گزینه سبک برای نمایش هدایا به صورت:
- شبکه
- چرخ و فلک
- جدول داده
- کشویی یا حتی به صورت بازشو (برای محصولات متغیر)
- گزارشهای داخلی برای مشاهده سفارشهای هدیه، مشتریان و هدایای دریافتی مشتری
- ترجمه آسان از طریق پانل محلی سازی
- پشتیبانی مفید از توسعه دهنده از طریق چت و ایمیل
من می دانم که این لیست ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، اما همانطور که از این افزونه برای ایجاد قوانین هدیه رایگان استفاده می کنید، خواهید دید که همه آنها چقدر می توانند مفید باشند. بنابراین با در نظر گرفتن این ویژگیها، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه هدایای رایگان برای WooCommerce ممکن است با بودجه فروشگاه WooCommerce شما مطابقت داشته باشد.
قیمت افزونه
قبل از پرداختن به طرحهای حرفهای، شایان ذکر است که هدایای رایگان برای WooCommerce نسخه Lite افزونه موجود در فهرست WordPress.org. این گزینه 0 دلار است و همچنان ویژگی های مفیدی برای افزودن هدایای رایگان به فروشگاه شما ارائه می دهد. فقط به خاطر داشته باشید که با نسخه رایگان شما به تنظیمات ساده و هدایای جزئی محدود میشوید، انتخابها و مقادیر کمتری برای نمایش هدیه رایگان براساس هر محصول است.
برای دریافت هدایای رایگان برای WooCommerce Pro با همه گزینه ها و ویژگی های آن را می توانید از بین برنامه های سالانه با شروع از 49 دلار در سال و برنامه های مادام العمر با شروع از 99 دلار در سال انتخاب کنید. قیمتهای فهرستشده برای یک مجوز واحد است، اگرچه طرحهای اضافی برای ۲ یا ۵ سایت با قیمت مقیاسپذیر وجود دارد – هرچه بیشتر بخرید، بیشتر پسانداز میکنید.
اگر به جای مجوز افزونه واحد، را در نظر بگیرید نیز صادق است iThemeLand All Plugins Bundle. با آن میتوانید بسیاری از افزونههای آنها را با هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید جداگانه هرکدام دریافت کنید.
این بسته شامل تمام افزونههای ایجاد شده توسط توسعهدهنده است، و در مورد مجوز بسته Lifetime همه افزونههای آینده نیز (توجه: مجوزها برای یک سایت هستند). در زمان نگارش، این شامل ویرایش انبوه پستهای وردپرس و افزونههای WooCommerce برای هدایای رایگان، گزارشهای پیشرفته، جداول محصول، سفارشیسازی قالب ایمیل و ویرایش انبوه برای محصولات، سفارشها و کوپنها میشود.
نحوه افزایش فروش سفارشی با هدایای رایگان برای WooCommerce
چرا در حال حاضر، هدایای رایگان برای WooCommerce را بررسی نکنید؟ ابتدا نحوه نصب و راه اندازی هدایای رایگان برای ووکامرس را به شما نشان خواهیم داد. سپس به چند نمونه از نحوه تنظیم قوانین هدیه در سایت WooCommerce خود خواهیم پرداخت.
نصب هدایای رایگان برای WooCommerce
بسته به اینکه میخواهید نسخه رایگان را امتحان کنید یا فوراً با هدایای رایگان WooCommerce Pro شروع کنید، شروع به کار میتواند کمی متفاوت باشد. بنابراین اجازه دهید به سرعت به هر دو نگاه کنیم، اگرچه در ادامه این راهنما، نسخه Pro را پوشش خواهیم داد.
توجه: برای هدایای رایگان WooCommerce Pro یا Free هر دو به WooCommerce نیاز دارند. برای اطمینان از اینکه این افزونه میتواند طبق برنامه عمل کند، باید مطمئن شوید که WooCommerce را از قبل با حداقل چند محصول در سایت خود نصب و راهاندازی کردهاید.
برای نصب نسخه رایگان، وارد سایت وردپرس خود شوید و به Plugins > Add New بروید. در مرحله بعد به سادگی «هدایای رایگان برای WooCommerce» را جستجو کنید و پلاگین iThemeLand باید اولین نتیجه باشد. اکنون روی دکمههای نصب کلیک کنید و سپس برای شروع راهاندازی آن را فعال کنید.
برای نسخه حرفه ای هدایای رایگان برای WooCommerce ابتدا باید از سایت اصلی iThemeLand مجوز خریداری کنید و فایل فشرده افزونه را دانلود کنید. در مرحله بعد، وارد سایت وردپرس خود شوید و به Plugins > Add New بروید و روی دکمه Upload Plugin کلیک کنید. سپس فقط فایل افزونهای را که دانلود کردهاید انتخاب کنید و دستورات را برای نصب و فعالسازی دنبال کنید.
هدایای رایگان برای راه اندازی WooCommerce و تنظیمات مهم
با فعال بودن افزونه، باید متوجه یک مورد جدید “Woo Free Gift” در داشبورد خود شوید. اینجاست که همه چیز مربوط به ایجاد پیشنهادهای هدیه رایگان خود را پیدا خواهید کرد.
ابتدا، به برگه تأیید صحت خرید بروید تا کلید مجوز خود را اضافه کنید (که می توانید آن را از حساب iThemeLand خود بگیرید). این افزونه را در سایت شما فعال میکند و بهروزرسانیها را برای مدت مجوز شما فعال میکند، بنابراین همیشه آخرین ویژگیها را خواهید داشت.
بعدی به برگه تنظیمات بروید. در اینجا می توانید پیش فرض های مربوط به هدایای رایگان برای ووکامرس را اضافه کنید. البته شما باید تمام تنظیمات را انجام دهید، اما به نظر ما تعداد انگشت شماری وجود دارد که نمی خواهید فراموش کنید. در بخش عمومی پیشنهاد میکنیم موارد زیر را تنظیم کنید:
- «موقعیت هدایای شما»: از این تنظیم برای انتخاب محل نمایش هدیه رایگانتان استفاده کنید. انتخاب در کنار دکمه کوپن، یک انتخابگر کشویی هدیه رایگان به سبد خرید اضافه میکند، در حالی که گزینه بعد از سبد خرید، یک شبکه هدیه رایگان، چرخ فلک یا جدول داده در پایین صفحه سبد خرید اضافه میکند.
- تعداد در هر صفحه و ستونها: این تنظیمات به شما امکان میدهد تعداد هدیه رایگان و ستونها را انتخاب کنید.
- محصولات هدیه رایگان را در فروشگاه پنهان کنید: اگر پیشنهاد خرید دارید، یک نوع معامله رایگان دریافت کنید، این گزینه را نادیده بگیرید. اما اگر هدایای رایگان انحصاری ارائه میدهید که به تنهایی برای خرید در دسترس نیستند، حتماً این کادر را علامت بزنید تا هدایای خود را از صفحات آرشیو WooCommerce پنهان کنید.
اکنون اگر روی برگه اعلان کلیک کنید، تنظیمات مربوط به اعلانهای WooCommerce را خواهید دید که مربوط به هدایای رایگان شما نمایش داده میشود. احتمالاً میتوانید تنظیمات پیشفرض را همانطور که هستند رها کنید، اگرچه نکات اصلی این است که میخواهید مطمئن شوید که تنظیم نمایش پنجره بازشو پس از بارگیری صفحه در صفحه سبد خرید فعال است تا بهطور خودکار یک پنجره بازشو در سبد خرید ظاهر شود. زمانی که قانون هدیه رایگان رعایت شد. و همچنین ممکن است بخواهید گزینه نمایش شرح قانون تحت عنوان را فعال کنید تا مشتریان بدانند چرا گزینه هدیه رایگان انجام شده است (تا به طور تصادفی محصولات واجد شرایط را از سبد خرید خود حذف نکنند).
در نهایت، در برگه محلی سازی، فیلدهایی را پیدا خواهید کرد که می توانید به سرعت برچسب هایی را که به عنوان بخشی از هدایای رایگان WooCommerce استفاده می شود، ترجمه کنید. اگر سایت خود را ترجمه می کنید، حتماً از این برگه دیدن کنید!
بسیار خوب – اکنون برای ایجاد هدایای خود آماده اید! بنابراین برای شروع ایجاد، روی برگه قوانین کلیک کنید.
نمونه قوانین هدیه رایگان
در هنگام ایجاد قوانین شما واقعاً انعطاف پذیری زیادی وجود دارد، بنابراین ما چند نمونه را به شما نشان می دهیم که فکر می کنیم سناریوهای رایج هستند. از آنجایی که در مورد همه گزینهها وارد جزئیات نمیشویم، پیشنهاد میکنیم از هدایای رایگان برای WooCommerce صفحه فرود و بررسی نمایش زنده.
نکته کلیدی از مثالهای ما باید نحوه ایجاد فرم قانون هدایای رایگان باشد. 4 بخش اصلی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:
- روش: این شرط کلی برای اهدای هدیه را تعریف میکند. همانطور که در بالا ذکر شد، 10 روش برای انتخاب وجود دارد که شامل «خرید X دریافت X» یا «خرید X دریافت Y» برای پیشنهادات BOGO، «حداقل زیر مجموع» برای تشویق خریداران به خرج کردن بیشتر (و حتی «تکرار زیر مجموع» برای ضرب کردن هدایایی برای خرج کنندگان بزرگ).
- تعداد و تنظیمات: در اینجا میتوانید مبالغ قطعی را با توجه به روشی که انتخاب کردهاید تعیین کنید. به عنوان مثال، روش «خرید X دریافت X» بر اساس تعداد محصول است، بنابراین میتوانید به خریداران اجازه دهید 1 هدایای رایگان بخرند، به خرید بزرگتری نیاز داشته باشند، مانند خرید 5، 1 هدیه رایگان دریافت کنند، یا از هدیه رایگان به عنوان راهی برای خرید استفاده کنند. پاک کردن موجودی قدیمی خرید امکان خرید 1 دریافت 3 هدیه رایگان. به طور مشابه، اگر روشی بر اساس مقدار پولی انتخاب کرده اید، می توانید حداقل هزینه و همچنین تعداد هدیه را تعیین کنید. بنابراین برای “Subtotal” می توانید مبلغ را روی 100 دلار برای دریافت 1 هدیه رایگان تنظیم کنید.
- بخش بعدی محصول به روش انتخابی بستگی دارد.
- محصول – خرید: اگر از روشی مبتنی بر شمارش محصول استفاده میکنید، بخش «خرید» محصول را مشاهده خواهید کرد. در اینجا می توانید از کادرهای انتخاب استفاده کنید تا مشخص کنید کدام محصولات باید برای اعمال پیشنهاد خریداری شوند.
- محصول – دریافت: اگر از روشی مبتنی بر مقدار دلار استفاده میکنید، بخش «دریافت» محصول را مشاهده خواهید کرد. از اینجا میتوانید محصولات خاص یا طبقهبندی کلی محصول (دستهها یا برچسبها) را انتخاب کنید که خریدار میتواند از بین آنها برای هدیه خود انتخاب کند. بهعلاوه، شما حتی محصولات یا طبقهبندیهای فردی را از انتخاب حذف میکنید.
- شرایط: بخش آخر برای شرایط جایی است که میتوانید شرایط پیشنهادی پیشرفتهتری را اضافه کنید. این شامل اضافه کردن تاریخ شروع و/یا پایان (برای پیشنهادات با زمان محدود)، نیاز به سابقه خرید (برای ایجاد پیشنهادات برای مشتریان وفادار وفادار)، حداقل تعداد اقلام سبد خرید و موارد دیگر است.
اکنون که کمی بیشتر در مورد فرمهای قوانین میدانید، بیایید نگاهی بیندازیم! اینها فقط چند مثال ساده هستند – پس حتماً نسخه آزمایشی را برای خودتان با استفاده از پیوندهای بالا امتحان کنید.
پیشنهاد ساده BOGO
یکی از رایجترین پیشنهادات محصول هدیه رایگان در وب، BOGO است (یکی را بخرید و یکی را رایگان دریافت کنید). این یک راه عالی برای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر یک محصول خاص است و با هدایای رایگان برای WooCommerce فقط باید چند گزینه را برای قانون خود انتخاب کنید.
برای راه اندازی BOGO خود، حتما این مراحل را دنبال کنید:
- «خرید x دریافت x» را برای یک روش انتخاب کنید
- برای مقادیر بر اساس، گزینه را روی «هر محصول جداگانه» تنظیم کنید
- در بخش مقادیر و تنظیمات، مقادیر را 1 و 1 قرار دهید (به صورت اختیاری، هدیه را به صورت خودکار به سبد خرید اضافه کنید – اگر این کادر را علامت ندهید، مشتریان باید خودشان هدیه رایگان را هنگام پرداخت انتخاب کنند)
- سپس برای محصولات میتوانید انتخاب کنید کدام محصولات خاص در فروشگاه شما بخشی از پیشنهاد BOGO هستند (در اینجا میتوانید محصولات را بر اساس دسته، برچسب و … انتخاب کنید)
- در نهایت، از شما میخواهید که BOGO شما یک قرارداد با زمان محدود باشد، میتوانید شرایطی را برای «تاریخ» اضافه کنید (همانطور که در بالا انجام دادیم)
محصولات هدیه رایگان برای پس از رسیدن به کل سبد خرید
یک فروش پرطرفدار دیگر، ارائه یک هدیه رایگان پس از رسیدن به کل سبد خرید است. این امر مشتریان را تشویق میکند که کمی بیشتر خرج کنند، اما همچنان احساس میکنند که معامله کردهاند.
برای ایجاد یک هدیه رایگان بر اساس جمع فرعی از این گزینه ها استفاده کنید:
- برای این روش، یا «Subtotal» را برای یک هدیه رایگان در هر سبد خرید، یا «Subtotal Receiving» را انتخاب کنید تا چندین هدیه مجاز باشد (مثلاً مشتری هر بار که به مقدار تعیین شده رسید، هدیه دیگری دریافت خواهد کرد)
- سپس مقدار هزینه و مقدار هدیه رایگان را به بخش مقادیر و تنظیمات اضافه کنید
- و در بخش «محصولات» تک تک محصولات یا دستههای محصولی را که میخواهید به عنوان هدیه رایگان فعال کنید انتخاب کنید
خریدهای انبوه پاداش
آخرین سناریوی هدیه رایگانی که میخواهیم به آن اشاره کنیم، پاداش دادن به مشتریان برای خرید چندین محصول مشابه یا مشابه است. به جای BOGO، میتوانید پیشنهاد کنید «بسیار بخرید، یکی را رایگان دریافت کنید». اگرچه این ممکن است برای خریدارانی که به دنبال معاملات شدید هستند جذاب نباشد، این یک پیشنهاد افزایش دهنده تبدیل برای مشتریان وفاداری است که قبلاً عاشق یک محصول یا مارک خاص در فروشگاه شما هستند.
برای ایجاد پیشنهاد خرید انبوه خود، به سادگی این نکات را دنبال کنید:
- «خرید x دریافت x تکرار» را برای روش با مقادیر بر اساس «هر محصول جداگانه» انتخاب کنید
- اکنون برای مقادیر و تنظیمات، تعداد اقلامی را که مشتری باید خریداری کند، وارد کنید، سپس تعداد اقلامی که رایگان دریافت خواهند کرد – مثال ما از خرید 3، 1 رایگان استفاده می کند، و چون روش تکرار می شود، مشتری یک کالای اضافی دریافت می کند. رایگان برای هر مجموعه 3 تایی که به سبد خرید خود اضافه می کنند
- در آخر مطمئن شوید که محصولات (یا دستههای محصول) پیشنهادی را انتخاب کردهاید
موارد بالا تنها چند راه هستند که می توانید از هدایای رایگان برای WooCommerce برای ایجاد گزینه های منحصر به فرد هدیه رایگان برای مشتریان خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این افزونه، حتماً رایگان را بررسی کنید هدایایی برای اسناد WooCommerce. یا اگر سؤالی برای پیشخرید دارید، حتماً از دیدن کنید. صفحه فرود هدایای رایگان iThemeLand برای WooCommerce و از چت زنده برای درخواست استفاده کنید.
افکار نهایی
وقتی نوبت به بازاریابی یک فروشگاه WooCommerce میرسد، داشتن گزینه اضافه کردن محصولات هدیه رایگان با قوانین خاص ابزار فوقالعادهای است. اگر بخواهید یک معامله سفارشی را فقط به مشتریان جدید ارائه دهید یا برای تخفیف وفاداری برای مشتریان مکرر (مانند کسانی که هر کدام از فروشگاهها چند خرید انجام میدهند) میتوانید ببینید که این امر به ویژه در روزهای تعطیل (جمعه سیاه برای هر کسی؟) مفید خواهد بود. ماه). اگر سوالی یا نظری دارید در زیر با ما در میان بگذارید!