نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس

نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس

آیا می‌دانستید که می‌توانید هر بار که فرمی در سایت وردپرس خود ارسال می‌شود، یک اعلان پیامکی دریافت کنید و نیازی به ایمیل دائمی یا نظارت فعال وب‌سایت را از بین ببرید؟ اگر به دنبال روشی عملی برای به‌روز ماندن در مورد درخواست‌های جدید بازدیدکنندگان سایت خود بوده‌اید، اعلان‌های پیامکی را از فرم تماس یک نقطه شروع عالی است. 

اما چگونه این ویژگی را تنظیم می کنید؟ این مقاله مزایای ارسال اعلان‌های پیامکی از فرم تماس وردپرس شما را مورد بحث قرار می‌دهد و مراحل لازم برای شروع کار را تشریح می‌کند.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید اعلان های پیامکی مربوط به سایت وردپرس خود را ارسال کنید. در میان آنها مزایای زیادی برای بهبود ارتباطات با تیم شما و بازدیدکنندگان سایت وجود دارد.

زمان پاسخگویی بهبودیافته

یکپارچه‌سازی اعلان‌های پیامکی با فرم تماس وردپرس به شما و تیمتان امکان می‌دهد پیام‌ها را مستقیماً در دستگاه‌های تلفن همراه خود دریافت کنید و زمان پاسخگویی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این به ویژه هنگام ارائه پشتیبانی سریع از مشتری یا رسیدگی به سؤالات فوری مفید است. توجه فوری به نگرانی های کاربران می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و شهرت کسب و کار شما را بهبود بخشد.

راحتی

دریافت اعلان‌های پیامکی دیگر نیازی به بررسی مداوم ایمیل خود برای پیام‌های جدید را از بین می‌برد. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و شما را در مورد فعالیت های وب سایت خود حتی در حال حرکت به روز نگه می دارد. از آنجایی که اکثر مردم همیشه دستگاه های تلفن همراه خود را به همراه دارند، می توانید به راحتی بدون اینکه به رایانه خود متصل شوید، به کاربران خود متصل بمانید.

افزایش کارایی

با ارسال اعلان‌های پیامکی، می‌توانید پیام‌ها را بر اساس فوریت آنها فیلتر و اولویت‌بندی کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که فوراً به مسائل مهم رسیدگی کنید و مسائل غیر فوری را برای بعد برنامه‌ریزی کنید و در نتیجه گردش کار کارآمدتری داشته باشید.

ارسال اعلان‌های پیامکی از فرم تماس وردپرس شما مزایای زیادی دارد، اما ابتدا باید سیستم را راه‌اندازی کنید. اگر می‌خواهید کمک خارجی استخدام کنید، می‌توانید انتظار پرداخت را داشته باشید. حداقل 40 دلار در ساعت برای یک توسعه دهنده فرانت اند که می تواند این کار را برای شما انجام دهد. با این حال، همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد، راه اندازی این سیستم در واقع آنقدرها هم پیچیده نیست.

مرحله 1: یک دروازه پیامک مناسب انتخاب کنید

نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس 5

درگاه پیامک سرویسی است که پیام های SMS را از فرم تماس وردپرس شما به دستگاه تلفن همراه شما ارسال می کند. ارائه دهندگان دروازه پیامک مختلف با برنامه ها و ویژگی های قیمت گذاری متفاوت در دسترس هستند. انتخاب‌های محبوب عبارتند از TextMagic، Twilio، Plivo و Clickatell. خدمات ارائه شده و قیمت و ویژگی های آنها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

مرحله 2: نصب و پیکربندی افزونه فرم تماس

برای شروع ارسال اعلان‌های پیامکی از فرم تماس خود، یک افزونه فرم تماس وردپرس را نصب کنید که از آن پشتیبانی می‌کند. ادغام اعلان پیامک 

چندین گزینه در دسترس است، مانند:

  • WPForms – WPForms یک افزونه محبوب وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های آنلاین را بسازید و مدیریت کنید. این یک رابط بصری کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران مبتدی و غیر فنی تبدیل می کند. علاوه بر فرم‌های تماس اولیه، می‌توانید فرم‌های اشتراک ایمیل، فرم‌های سفارش و موارد دیگر را نیز ایجاد کنید. WPForms به خوبی با بسیاری از سرویس‌های دروازه پیامک ادغام می‌شود و امکان تنظیم کارآمد اعلان‌های پیامکی را فراهم می‌کند.
  • فرم تماس 7 – فرم تماس 7 یکی است از پرکاربردترین افزونه های فرم تماس وردپرس به دلیل سادگی و انعطاف پذیری آن. این به شما امکان می دهد چندین فرم تماس را مدیریت کنید و از فیلتر هرزنامه kismet، ارسال مبتنی بر AJAX و CAPTCHA پشتیبانی می کند. در حالی که به طور بومی از اعلان‌های پیامکی پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید عملکردهای آن را با افزونه‌های اضافی مانند Contact Form 7 – SMS Alert گسترش دهید، که به شما امکان می‌دهد پس از ارسال فرم، اعلان‌های پیامکی ارسال کنید.
  • Fluent Forms – Fluent Forms یک افزونه فرم ساز قدرتمند و سریع است برای وردپرس دارای یک رابط کاربر پسند، فیلدهای فرم و گزینه های سفارشی سازی است. با منطق شرطی پیشرفته آن، می توانید فرم های بسیار شخصی سازی شده ایجاد کنید. Fluent Forms با بسیاری از خدمات شخص ثالث، از جمله ارائه دهندگان دروازه پیامک، یکپارچه سازی می کند و ویژگی اعلان های پیامکی را فعال می کند.

افزونه‌های دیگری نیز در دسترس هستند و فرم‌های تماس مختلف از ارائه‌دهندگان پیامک مختلف پشتیبانی می‌کنند. بنابراین به اطراف بگردید تا ببینید چه چیزی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. مطمئن شوید که افزونه انتخابی شما برای امنیت و عملکرد مناسب حداقل سالی یکبار به روز می شود.

برای نصب یک افزونه، به داشبورد وردپرس خود بروید، «Plugins» را انتخاب کنید، سپس روی «افزودن جدید» کلیک کنید. سپس، اگر از یک گزینه رایگان استفاده می کنید، گزینه انتخابی خود را جستجو کنید و روی «Install Now» کلیک کنید. اگرچه اگر یک افزونه پریمیوم انتخاب کرده اید (یا نسخه WPForms یا Fluent Forms خود را ارتقا داده اید) باید فایل فشرده ارائه شده توسط توسعه دهنده افزونه را برای نصب آپلود کنید. پس از نصب افزونه، آن را برای شروع فعال کنید.

نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس 6

پس از فعال کردن افزونه خود، به دنبال بخش “افزودن جدید” باشید و یک فرم تماس جدید ایجاد کنید. فرم خود را نامگذاری کنید و یک الگو را برای شروع انتخاب کنید. از آنجا، فیلدهای فرم را در صورت نیاز سفارشی کنید. این بر اساس افزونه‌ای که انتخاب می‌کنید تغییر می‌کند، اما بیشتر افزونه‌های فرم تماس دارای ویرایشگر بصری بصری هستند یا از برچسب‌های فرم ساده (مانند مورد فرم تماس 7) برای افزودن فیلدها استفاده می‌کنند.

مرحله 3: فرم تماس خود را منتشر کنید

فرآیند افزودن فرم تماس به وب سایت شما ممکن است بسته به افزونه ای که استفاده می کنید کمی متفاوت باشد. به طور کلی، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. صفحه یا پستی را که می‌خواهید فرم تماس را در آن نمایش دهید ایجاد یا ویرایش کنید.
  2. دکمه «افزودن بلوک» را در ویرایشگر وردپرس کلیک کنید و بلوک مرتبط با افزونه فرم تماس خود را جستجو کنید (مانند WPForms، فرم تماس 7 یا فرم‌های Fluent).
  3. بلوک مناسب را انتخاب کنید و فرم تماس مورد نظر برای نمایش را از منوی کشویی یا با وارد کردن کد کوتاه فرم انتخاب کنید.
  4. صفحه یا پست خود را به روز کنید یا منتشر کنید، فرم تماس شما اکنون در وب سایت شما ظاهر می شود.

مرحله 4: پیکربندی تنظیمات اعلان پیامک

برای تنظیم اعلان‌های پیامکی، باید دروازه پیامک انتخابی خود را با افزونه فرم تماس خود یکپارچه کنید. این فرآیند ممکن است بسته به پلاگین و دروازه پیامکی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. در اینجا یک طرح کلی از نحوه پیکربندی اعلان‌های پیامکی وجود دارد.

ابتدا، برای یک حساب کاربری با ارائه دهنده دروازه پیامک دلخواه خود ثبت نام کنید. دستورالعمل‌های ارائه‌دهنده را برای به دست آوردن اعتبارنامه‌های لازم مانند کلیدهای API، SID حساب، یا رمز تأیید.

در مرحله بعد، افزونه یا افزونه مورد نیاز را برای افزونه فرم تماس خود نصب کنید که یکپارچه سازی اعلان پیامک را فعال می کند. این ممکن است شامل جستجو و نصب افزونه از داشبورد وردپرس یا دانلود و آپلود دستی آن باشد.

نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس 7

می‌توانید راه‌حلی با هدف کلی مانند پیام‌رسانی پیام کوتاه WP و اعلان‌های پیامکی انتخاب کنید. /a> برای بسیاری از ویژگی های وردپرس. این افزونه خاص با فرم تماس 7، GravityForms، QuForm، WooCommerce، EDD و موارد دیگر ادغام می شود. به علاوه از بیش از 300 دروازه پیامک پشتیبانی می کند، بنابراین شما گزینه های زیادی دارید.

به طور متناوب، می توانید از راه حلی خاص برای فرم تماس خود نیز استفاده کنید. با استفاده از همان نمونه های افزونه فرم تماس که در بالا ذکر شد:

  • WPForms به استفاده از ادغام Zapier برای فعال کردن پیامک، که به عنوان بخشی از طرح‌های Pro یا Elite آنها در دسترس است
  • Contact Form 7 دارای چند افزونه جانبی SMS شخص ثالث رایگان است، مانند این ادغام رایگان Twilio 
  • فرم‌های روان شامل یکپارچه‌سازی Twilio با همه طرح‌های برتر است که می‌توان آن را از ماژول های ادغام

شما باید تنظیمات دروازه پیامک خود را در افزونه فرم تماس پیکربندی کنید. این معمولاً شامل وارد کردن کلیدهای API، SID حساب، یا توکن Auth است که از ارائه‌دهنده دروازه پیامک دریافت می‌شود. برخی از افزونه‌ها همچنین ممکن است از شما بخواهند تنظیمات بیشتری را پیکربندی کنید، مانند شماره تلفنی که می‌خواهید اعلان‌ها به آن ارسال شود و شماره تلفن یا شناسه فرستنده که از آن پیام‌ها ارسال می‌شود.

سپس می‌توانید اعلان‌های پیامکی را برای هر فرم تماسی که می‌خواهید اعلان دریافت کنید، تنظیم کنید. این معمولاً شامل پیمایش به تنظیمات فرم یا بخش اعلان‌های افزونه و پیکربندی فیلدهای مناسب است. ممکن است لازم باشد شماره تلفن گیرنده، شماره تلفن فرستنده یا شناسه فرستنده و الگوی پیام SMS را مشخص کنید.

نحوه ارسال پیامک اعلان از فرم های تماس 8

برای مثال با Fluent Forms، می‌توانید یک سرویس پیامک را در تنظیمات جهانی اضافه کنید، سپس پیامک را از برگه ادغام بازاریابی/CRM در هر فرمی که ایجاد می‌کنید فعال کنید. این سریع و آسان است!

مرحله 5: اعلان های پیامکی خود را آزمایش کنید

آخرین مرحله شما برای فعال کردن فرم تماس شما این است که مطمئن شوید اعلان‌های پیامکی به درستی کار می‌کنند. یک ورودی آزمایشی را از طریق فرم تماس خود ارسال کنید و بررسی کنید که آیا اعلان پیامکی در دستگاه تلفن همراه خود دریافت می کنید. اگر همه چیز به درستی تنظیم شده باشد، باید پیامی حاوی جزئیات ورودی آزمون دریافت کنید.


یکپارچه‌سازی اعلان‌های پیامکی با فرم تماس وردپرس شما یک افزونه ارزشمند است که می‌تواند به طور قابل توجهی تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود بخشد. و گردش کار خود را ساده کنید. 

مزایای استفاده از اعلان‌های پیامکی شامل بهبود زمان پاسخگویی، افزایش راحتی و افزایش کارایی در رسیدگی به سوالات است. انتخاب دقیق یک ارائه‌دهنده دروازه پیامک و یک افزونه فرم تماس سازگار به شما امکان می‌دهد یک سیستم اعلان پیامکی یکپارچه راه‌اندازی کنید که حتی زمانی که از رایانه خود دور هستید، شما را به کاربران خود متصل نگه می‌دارد.

در پایان، مطلع ماندن از ارسال‌های جدید و اولویت‌بندی موارد فوری می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان وب‌سایت شما فراهم کند و منجر به رضایت مشتری بیشتر و شهرت بهتر برای کسب‌وکار شما شود. 

ارزیابی منظم عملکرد سیستم اعلان پیامکی خود و انجام هرگونه تنظیمات لازم به حفظ اثربخشی آن و اطمینان از موفقیت مداوم در ارتباط با کاربران شما کمک می کند.

خروج از نسخه موبایل