6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس

بازاریابی ایمیلی شما را با مخاطبان خود در سطح شخصی مرتبط می کند. اما می تواند کاملاً طاقت فرسا باشد. بین ایجاد کمپین، تقسیم بندی مخاطبان، نوشتن ایمیل های درجه یک و تجزیه و تحلیل نتایج، خیلی چیزها را به تنهایی مدیریت کنید.

این زمانی است که ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی به کار می آیند. آنها به شما کمک می کنند کارهای دشوار را ساده کنید و گردش کار خودکار را بر اساس رفتارهای مشترک تنظیم کنید. 

به عنوان مثال، می توانید یک سری ایمیل خوشامدگویی ایجاد کنید تا زمانی که شخصی در خبرنامه شما ثبت نام می کند ارسال شود. یا اگر شخصی بدون تکمیل تسویه‌حساب فروشگاه شما را ترک کند، ایمیل‌های رها کردن سبد خرید ارسال کنید.

در این پست، شش ابزار اتوماسیون برتر وردپرس را بررسی می‌کنم. چه یک مبتدی بازاریابی ایمیلی باشید یا یک کهنه کار، این گزینه ها چیزی برای ارائه دارند.

اتوماسیون بازاریابی ایمیل

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 8

راه اندازی کمپین های ایمیل به صورت دستی زمان بر است. بگذارید مثالی بزنم…

بگویید می‌خواهید زمانی که اشتراک شخصی به پایان می‌رسد، ایمیلی ارسال کنید. می‌توانید تمام تاریخ‌های انقضای خود را ردیابی کنید و یادآوری‌ها را به صورت دستی ارسال کنید، اما این کار به تلاش زیادی نیاز دارد.

با اتوماسیون بازاریابی ایمیلی، شما به سادگی 30 روز قبل از هر تاریخ تمدید، یک محرک برای ارسال ایمیل “اشتراک شما به زودی به پایان می رسد” تنظیم می کنید.

این فقط یک راه کوچک است که اتوماسیون در وقت شما صرفه جویی می کند.

در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که می‌تواند انجام دهد:

  • هنگامی که شخصی به لیست شما می‌پیوندد، ایمیل‌های خوش‌آمدگویی شخصی ارسال کنید
  • به طور خودکار پست های جدید را به عنوان ایمیل برای مشترکین خود ارسال کنید
  • اگر شخصی موارد را خریداری نکند، باعث رها شدن سبد خرید می شود
  • لیست خود را بر اساس علایق، موقعیت مکانی، سابقه خرید و موارد دیگر تقسیم بندی کنید
  • محتوای پویا ایجاد کنید که هر پیام را شخصی کند
  • برای راهنمایی مشترکین سفرهای چند مرحله ای ایجاد کنید
  • معیارهای تعامل را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی طنین انداز می شود
  • تمیز کردن لیست را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید روی استراتژی تمرکز کنید

قدرت اتوماسیون بازاریابی این است که 24/7 برای تقویت روابط با مخاطبین شما کار می کند.

می‌توانید روی استراتژی سطح بالا تمرکز کنید در حالی که ابزارها وظایف تکراری را انجام می‌دهند. این در نهایت به شما امکان می‌دهد در پیام‌های خود متفکرتر و استراتژیک‌تر باشید.

و اگر تازه شروع به کار کرده اید، در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه گرفتن ایمیل و ایمیل خود آورده شده است. لیست برای موفقیت.

اگر به فکر خودکار کردن تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خود هستید، بیایید ابزارهایی را که می‌توانند به شما کمک کنند بررسی کنیم.

نمی خواهید ساعت ها صرف ساخت و تکمیل اتوماسیون های بازاریابی ایمیلی خود کنید. شما به ابزارهایی نیاز دارید که نکات فنی را از خودکارسازی حذف کنند و کارها را تا حد امکان برای شما آسان کنند.

در اینجا شش ابزاری وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

1. SureTriggers

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 9

SureTriggers یک راه حل اتوماسیون است که برای سایت های وردپرس ساخته شده است تا یکپارچه سازی افزونه ها و خدمات را ساده کند. این به شما امکان می‌دهد کارهای خسته‌کننده‌ای را که در غیر این صورت زمان را از دست می‌دهند، خودکار کنید.

گرچه در فضای اتوماسیون وردپرس جدید است، اما SureTriggers به ​​سرعت به دلیل ویژگی های کاربر پسند خود توجه را به خود جلب کرده است.

این ابزار با بسیاری از افزونه‌ها و برنامه‌ها وصل می‌شود، بدون محدودیت در ادغام در نسخه رایگان آن.

ویژگی های کلیدی SureTriggers

  • سازنده بوم بدون کد بصری: می‌توانید به صورت بصری اتوماسیون‌ها را طراحی کنید و درک کنید که چگونه بخش‌های مختلف گردش کار به یکدیگر متصل می‌شوند.
  • ادغام‌های گسترده: SureTriggers با برنامه‌ها، سرویس‌ها و افزونه‌های وردپرس متعددی مانند Gravity Forms ادغام می‌شود، WooCommerce، LearnDash، FluentCRM و موارد دیگر.
  • اتوماسیون بین چندین سایت وردپرس: نصب های مختلف وردپرس را به هم متصل می کند و اتوماسیون بین سایتی را فعال می کند.
  • مکانیسم امتحان مجدد: اتوماسیون های ناموفق ناشی از وقفه زمانی یا مشکلات اتصال را دوباره امتحان کنید. این افزونه سعی می کند آنها را اجرا کند تا زمانی که موفق شوند.
  • اتوماسیون‌های زمان‌بندی شده: زمان‌های خاصی را برای اتوماسیون‌ها تنظیم کنید یا زمان‌بندی‌های مکرر ایجاد کنید.
  • قالب‌بندی داده‌ها با قالب‌کننده‌ها: داده‌ها را در صورت نیاز، از قالب‌بندی تاریخ تا عملیات‌های ریاضی، بدون کدنویسی شکل دهید.
  • اتوماسیون‌های چند مرحله‌ای: مجموعه‌ای از اقدامات را که توسط یک رویداد خاص آغاز می‌شوند، به‌هم زنجیر کنید.
  • ادغام API: SureTriggers را با نرم‌افزار یا سرویس‌هایی که به صورت بومی ادغام نشده‌اند، بدون نیاز به دانش کدنویسی وصل کنید.
  • Webhooks ورودی: داده‌ها را از سایر وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها دریافت می‌کند، که اتوماسیون را از برنامه‌های شخص ثالث بدون ادغام SureTriggers اصلی امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت SureTriggers

همه طرح‌های SureTriggers رایگان هستند، بنابراین می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای ویژگی‌های درایو را آزمایش کنید. اما مجوزهای پولی در آینده انتظار می رود.

طرح رایگان از 5 گردش کار و 1000 اقدام ماهانه پشتیبانی می کند. در حالی که در حال حاضر رایگان است، حتی انتظار می رود قیمت های راه اندازی مورد انتظار آنها برای طرح های پولی آنها نیز مقرون به صرفه تر از جایگزین ها باشد. 

2. Zapier

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 10

Zapier یک پلت فرم اتوماسیون محبوب است که هزاران پلتفرم SaaS را به یکدیگر متصل می کند. اگر اکثر بازاریابی شما خارج از ابزارهای وردپرس انجام می شود، باید Zapier را امتحان کنید.

این اتوماسیون ها “Zap” نامیده می شوند. می‌توانید از Zaps برای تنظیم محرک‌ها و اقدامات بین برنامه‌های مختلف برای ساده‌سازی گردش کار و افزایش بهره‌وری استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی Zapier

  • Zapهای چند مرحله‌ای: چندین عمل مانند ارسال پیام Slack، ایجاد کارت Trello و افزودن رویداد تقویم Google را با هم از یک راه‌انداز زنجیره‌ای کنید.
  • مسیرها: منطق شرطی را در Zaps خود ایجاد کنید، مانند افزودن یک ردیف به صفحه گسترده در صورتی که پاسخ فرم دارای معیارهای خاصی باشد.
  • فیلترها: داده‌هایی را که در Zaps شما جریان می‌یابند با فیلتر کردن مقادیر فیلد خاص، تاریخ‌ها و غیره سفارشی کنید تا کنترل کنید چه زمانی اقدامات انجام می‌شود.
  • زمان‌بندی: Zaps را بر اساس برنامه‌ای سفارشی مانند روزانه، هفتگی یا فقط در روزهای هفته اجرا کنید نه هر بار که ماشه رخ می‌دهد.
  • قالب‌بندی: قبل از ارسال داده‌ها بین برنامه‌ها، اطلاعاتی مانند تاریخ، مبالغ و متن را به‌طور خودکار قالب‌بندی کنید.
  • Webhooks: با ارسال و دریافت داده‌های هوک، فوراً سرویس‌های وب را بدون کدنویسی متصل کنید.

قیمت زاپیر

  • طرح رایگان: Zaps تک مرحله ای و ویرایشگر بدون کد را ارائه می دهد. 100 کار در ماه رایگان برای همیشه.
  • طرح شروع: 19.99 دلار در ماه صورتحساب سالانه. 750 کار در ماه Zaps چند مرحله‌ای، فیلترها، قالب‌کننده‌ها.
  • طرح حرفه ای: 49 دلار در ماه صورتحساب سالانه. 2000 کار در ماه برنامه‌های پریمیوم نامحدود، پخش خودکار، منطق سفارشی.
  • طرح تیم: 69 دلار در ماه صورتحساب سالانه. 2000 کار در ماه کاربران نامحدود، پشتیبانی برتر، اتصالات مشترک.
  • طرح شرکت: 99 دلار در ماه صورتحساب سالانه. 2000 کار در ماه سرپرست پیشرفته، SSO، نگهداری داده های سفارشی.

3. Cartflows

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 11

CartFlows به شما کمک می‌کند قیف‌های فروش با تبدیل بالا، فروش‌های بالا، کاهش فروش، و تجارب پرداخت بهینه را ایجاد کنید. برای به حداکثر رساندن درآمد.

رابط شهودی کشیدن و رها کردن ساختن همه چیز از قیف‌های نسل اصلی ساده تا گردش‌های کاری پیشرفته فروش را آسان می‌کند. بهترین قسمت؟ هنگامی که قیف ها را راه اندازی کردید، آنها کاملاً خودکار کار می کنند.

ویژگی های کلیدی CartFlows

  • برجستگی‌های سفارش: با توصیه خودکار مرتبط‌ترین محصولات درست قبل از تسویه‌حساب، 10 تا 30 درصد درآمد بیشتری کسب کنید.
  • تست تقسیم A/B: با استفاده از ساخت‌شده، بالاترین طرح قیف تبدیل را پیدا کنید در ویژگی های تست A/B.
  • پیشنهادهای پویا: پیشنهادات را بر اساس رفتار، موقعیت مکانی و موارد دیگر بدون نیاز به ایجاد چندین صفحه به‌صورت دستی برای هر شخص، شخصی کنید.
  • رها کردن سبد خرید: با هدف‌گیری مجدد خریدهای ناقص و ارسال پیام‌های ایمیل خودکار، فروش از دست رفته را بازیابی کنید.
  • تجزیه و تحلیل عمیق: به طور مستمر تبدیل‌ها را با اطلاعات بینش عملی بهبود دهید.

قیمت CartFlows

CartFlows گزینه های قیمت گذاری سالانه و مادام العمر را برای طرح های Pro و Elite ارائه می دهد:

  • شروع کننده: 129 دلار در سال برای 1 سایت و ویژگی های اصلی.
  • Elite: 249 دلار در سال برای 10 سایت و سفارش اضافی، افزایش/کاهش فروش با یک کلیک، مزایای دیگر.
  • Pro: 449 دلار در سال برای حداکثر 30 سایت. شامل همه ویژگی‌های Starter و Elite به همراه قیف پیشرفته (و ویژگی‌های اتوماسیون از طریق SureTriggers).

4. HubSpot

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 12

HubSpot به دلیل نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی خود که به ساده‌سازی کمپین‌ها کمک می‌کند، محبوب است. هدف صرفه‌جویی در وقت کسب‌وکارها برای موارد تکراری مانند امتیازدهی به سرنخ‌ها، پیگیری و موارد دیگر است.

HubSpot اتوماسیون خود را به داده‌های CRM متصل می‌کند تا کمپین‌ها بر اساس خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان خاص تنظیم شوند. به علاوه آنها یک افزونه Hubspot را برای ادغام آسان با وردپرس ارائه می دهند. اگر قصد استفاده از این ابزار را دارید، ممکن است بخواهید بررسی Hubspot CRM را بخوانید تا ببینید آیا این ابزار برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر.

ویژگی های کلیدی HubSpot

  • ایجاد کمپین خودکار: می‌تواند کمپین‌های خودکار ایجاد کند تا بتوانید بازاریابی خود را با گردش‌های کاری و ربات‌ها در پایلوت خودکار قرار دهید.
  • ایمیل و اتوماسیون فرم: فرم‌ها و ایمیل‌ها را می‌توان خودکار کرد تا ارتباط با سرنخ‌ها و مشتریان به موقع و مرتبط باشد.
  • ادغام بین کانالی: کمپین ها را در کانال های مختلف مانند پیامک و بازاریابی درون محصول برای اتوماسیون کامل بین کانالی گسترش دهید.
  • قابلیت‌های پرورش پیشرو: پرورش رهبر کمپین‌های چکه‌ای ایمیل به حرکت کمک می‌کند از طریق قیف فروش بیشتر هدایت می شود. HubSpot یک ویرایشگر بصری دارد تا بتوانید بدون کدنویسی ایمیل بسازید.
  • جریان‌های کاری قابل تنظیم: جریان‌های کاری از طریق تصاویر بسیار قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را برای بخش‌های مختلف مخاطب تغییر دهید. تقسیم بندی پیشرفته به این معنی است که مخاطبین مناسب در جریان کاری مناسب ثبت نام می کنند.
  • اتوماسیون کار: مدیریت خودکار وظایف مانند به ثمر رساندن سرنخ ها، ارسال آنها به فروش و مدیریت داده ها به صورت انبوه به افزایش بهره وری کمک می کند. HubSpot همچنین یادآورهای خودکار را در CRM ارائه می دهد.
  • ادغام CRM: کشش ایمیل‌های شخصی‌سازی شده داده‌های CRM و پیام‌های دیگر به‌گونه‌ای که آنها واقعاً با مخاطب هدف شما طنین‌انداز شوند.

قیمت گذاری هاب اسپات

  • طرح حرفه ای: از 800 دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود. این طرح شامل 2000 مخاطب بازاریابی و 225 دلار در ماه به ازای هر 5000 مخاطب اضافی است. به غیر از هزینه ماهانه، HubSpot یک بار هزینه 3000 دلاری را برای ورود حرفه ای دریافت می کند.
  • طرح سازمانی: از 3600 دلار ماهانه شروع می‌شود که سالانه صورت‌حساب می‌شود. این شامل 10000 مخاطب بازاریابی با 100 دلار در ماه به ازای هر 10000 اضافی است. این طرح شامل تمام ویژگی‌های مرکز بازاریابی HubSpot است.

5. تبدیل Pro

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 13

Convert Pro یک ابزار تولید سرنخ فوق العاده مفید است که فقط برای سایت های وردپرس ساخته شده است. این طراحی شده است تا بازدیدکنندگان وب سایت شما را به سرنخ تبدیل کند تا بتوانید بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

بهترین بخش‌های Convert Pro این است که استفاده از آن آسان است و با سایر پلتفرم‌های بازاریابی چقدر خوب کار می‌کند.

ویژگی های کلیدی Convert Pro

  • ویرایشگر کشیدن و رها کردن: می‌توانید به سرعت فرم‌های انتخاب شگفت‌انگیز بدون هیچ کدنویسی بسازید تا ایمیل‌ها و سایر جزئیات تماس را به‌طور خودکار ضبط کنید و فهرست خود را بسازید.
  • محرک‌های رفتاری: بازدیدکنندگان را با پیام‌های به موقع و مرتبط هدف قرار دهید تا بر اساس رفتارهای مختلف، صفحات بازدید شده، زمان صرف شده و موارد دیگر، تبدیل‌ها را افزایش دهید.
  • ادغام با خدمات ایمیل: با استفاده از ادغام Convert Pro با سرویس‌های ایمیل، داده‌های چند برنامه را در یک مکان واحد مدیریت کنید.
  • Exit Intent Pop Up: توجه بازدیدکنندگان را با یک پیشنهاد خودکار لحظه آخری درست قبل از اینکه مشتریانتان تصمیم به ترک صفحه بگیرند، جلب کنید.
  • پنجره‌های چند مرحله‌ای: کاربران را با مواردی مانند تأیید سن و پنجره‌های بازشو بله/خیر درگیر کنید تا آنها را برای مدت طولانی‌تری در صفحه نگه دارید.
  • هدف‌یابی پیشرفته: پیام‌های شخصی‌شده را بر اساس داده‌هایی که Convert Pro درباره کاربران گرفته است نشان دهید.

تبدیل قیمت حرفه ای

  • Convert Pro دارایقیمت سالانه 87 دلار است (معمولاً 99 دلار، بنابراین 12٪ صرفه جویی می کنید. این افزونه تمام ویژگی هایی را که این افزونه در تعداد نامحدودی از وب سایت ها ارائه می دهد ارائه می دهد.
  • بسته رشد 187 دلار در سال است (معمولاً 249 دلار، بنابراین 25٪ پس انداز می کنید. این بسته شامل Convert Pro به همراه مجموعه‌ای از محصولات Brainstorm Force از جمله تم Astra Pro، قالب‌های شروع برتر، Schema Pro، Spectra Pro است. ، و خیلی بیشتر.

6. کمپین فعال

6 بهترین ابزار اتوماسیون برای بازاریابی ایمیلی وردپرس 14

ActiveCampaign یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی جامع است که برای کمک به کسب و کارها در ارتباط موثر با مخاطبان خود طراحی شده است.

طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از بازاریابی ایمیلی گرفته تا ادغام CRM را برای بهبود کمپین‌ها و روابط با مشتری ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی کمپین فعال

  • کمپین‌های خودکار: گردش‌های کاری، محرک‌ها و ربات‌ها را تنظیم کنید تا بازاریابی خود را در پایلوت خودکار قرار دهید. با کارهای دستی خسته کننده خداحافظی کنید.
  • ایمیل‌ها و فرم‌هایی که تبدیل می‌شوند: ایمیل‌ها و فرم‌های زیبایی ایجاد کنید که سرنخ‌ها را جذب کرده و آنها را از طریق قیف فروش خود منتقل کنید. ویراستار آن را یک نسیم می کند.
  • بازاریابی پیامکی: پیامک، پیام‌های درون‌برنامه و موارد دیگر را برای اتصال در کانال‌ها ارسال کنید. کمپین های خود را با اتوماسیون بین کانالی جلوتر ببرید.
  • پرورش سرنخ: در سفرهای سفارشی با چکه‌ها و توالی ایمیل‌های هدفمند، افراد را راهنمایی کنید. سازنده گردش کار بصری امکان شخصی سازی نامحدود را فراهم می کند.
  • جریان‌های کاری: به راحتی گردش‌های کاری چند مرحله‌ای ایجاد کنید تا مخاطبین مناسب را در سفرهای مناسب ثبت کنید. برای تأثیر بیشتر، گردش کار را در صورت نیاز تطبیق دهید.
  • مدیریت خودکار وظایف: امتیاز به دست آورید، به فروش ارسال کنید، داده ها را به صورت انبوه به روز کنید، به اتوماسیون اجازه دهید کارهای شلوغ را مدیریت کند تا بتوانید روی استراتژی تمرکز کنید.

قیمت گذاری کمپین فعال

  • Marketing Lite: 29 دلار در ماه صورتحساب سالانه. برای افراد انفرادی ابتدایی ترین ویژگی ها را دارد.
  • به علاوه: 49 دلار در ماه صورتحساب سالانه. برای تیم های کوچک با ایمیل، فرم ها، ادغام های تجارت الکترونیک.
  • حرفه ای: 149 دلار در ماه صورتحساب سالانه. برای تیم های متوسط ​​با ویژگی های پیشرفته.
  • شرکتی: قیمت گذاری سفارشی. برای شرکت های بزرگ با پشتیبانی و امنیت بیشتر.

بازی بازاریابی ایمیلی خود را با اتوماسیون ارتقا دهید

و شما آن را دارید! ما بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی موجود برای وردپرس در سال 2023 را بررسی کرده ایم.

در مورد بهترین ها صحبت می کنیم، ابزارهایی مانند SureTriggers، CartFlows، HubSpot و سایر موارد موجود در این لیست به شما امکان می دهند اتوماسیون های کاملاً بدون کد را تنظیم کنید که بر اساس رفتار مشترک فعال می شوند.

مثال ارسال ایمیل در زمانی که اشتراک شخصی در شرف اتمام است را به خاطر دارید؟ با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی در بالا، مواردی مانند آن بسیار آسان می شوند.

فقط ایمیل‌های خود را مدیریت نکنید – اتوماسیون بازاریابی ایمیلی را برای کارآمدترین اطلاع رسانی ایمیل!

خروج از نسخه موبایل