سلامت

چرا سازمان بهداشت جهانی به تولیدکنندگان محصولات کودک حمله می کند؟

چرا سازمان بهداشت جهانی به تولیدکنندگان محصولات کودک حمله می کند؟

چرا سازمان بهداشت جهانی به تولیدکنندگان محصولات کودک حمله می کند؟

تأیید شده در 04/05/2022 توسط PasseportSanté

Pourquoi l'OMS s'attaque aux fabricants de produits pour bébés ?

یک نشریه WHO شیوه های گمراه کننده شرکت های خاصی را که شیر خشک می فروشند روشن کرده است. سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود، تولیدکنندگان این محصولات را که از رسانه ها و تأثیرگذاران برای فروش محصولات خود استفاده می کنند، محکوم می کند.

صنعتی که میلیاردها دلار تولید می کند

امروزه، ارزش بازار جهانی شیر خشک برای نوزادان 55 میلیارد دلار است. هدف این صنعت، تازه مادران هستند، اما سازمان جهانی بهداشت روش های بازاریابی را که گمراه کننده تلقی می شود، محکوم می کند.

استفاده از مزاحمت هایی مانند تبلیغات شخصی سازی شده در رسانه های اجتماعی به عنوان شناخته شده نیست. تبلیغات.

سازمان جهانی بهداشت گزارش می دهد که سازندگان این محصولات 90 بار در روز مطالب ارسال می کنند. این فعالیت بسیار تکراری 3 برابر بیشتر از پیام‌های اطلاعاتی غیرتجاری که زنان را به شیر دادن دعوت می‌کنند به افراد می‌رسد.

دهه‌ها پیش که باید پایانی داشته باشد برای ترویج شیر خشک تجاری برای نوزادان قرار داده شده است. این واقعیت که سازندگان این محصولات اکنون از تکنیک های بازاریابی قدرتمندتر و موذیانه تر برای افزایش فروش خود استفاده می کنند غیرقابل توجیه است. این باید متوقف شود. ، دکتر فرانچسکو برانکا، مدیر دپارتمان تغذیه و ایمنی مواد غذایی سازمان جهانی بهداشت توضیح می دهد.

روش هایی که یک قانون بین المللی را نقض می کند

در سال 1981، مجمع جهانی بهداشت قانون بین المللی بازاریابی جایگزین های شیر مادر را تصویب کرد. این قرارداد که هنوز هم فعال است، با هدف حمایت از مادران در قبال رشد فرزندشان است. اقدامات جدیدی که توسط WHO محکوم شده آشکارا به این قانون آسیب می رساند.

گزارش سازمان جهانی بهداشت همچنین مایل است یادآوری کند که امروزه کودکان بسیار کمی از شیر مادر تغذیه می کنند. علیرغم شواهدی مبنی بر مزایای آشکاری که قبلاً اثبات شده است.

در این صورت خطر مشاهده این کاهش آماری است که در عین حال سود را تقویت می کند. توسط شرکت ها به روشی ناسالم ساخته شده است.

برخلاف این شیوه ها، WHO از صنعت غذای کودک می خواهد که بازاریابی سوء استفاده را متوقف کند. همچنین به دولت‌ها توصیه می‌کند با ممنوع کردن تبلیغات و ترویج شیر خشک برای محافظت از نوزادان تلاش کنند.

هیچ چیز بهتر از شیردهی نیست

طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، این تکنیک های فروش مشکوک، مادران جوان را تشویق می کند تا شیردهی را متوقف کنند. با این حال، تغذیه با شیشه شیر فرآیندی است که با رشد کودک در ماه های اول او سازگاری ندارد.

L او سازمان جهانی بهداشت بیان می کند که تغذیه با شیر مادر در 6 ماه اول زندگی کودک بسیار مهم است. شیر مادر مهم‌ترین غذای طبیعی برای نوزادان است، زیرا انرژی و مواد مغذی مورد نیاز دریافتی را فراهم می‌کند.

همچنین این میزان دریافتی را در ماه‌های بعد پوشش می‌دهد. ترم اول شیردهی.

da86d8b1d8a7 d8b3d8a7d8b2d985d8a7d986 d8a8d987d8afd8a7d8b4d8aa d8acd987d8a7d986db8c d8a8d987 d8aad988d984db8cd8afdaa9d986d986d8afdaaf 649bbc78466b0

کتاب الکترونیکی شما هدف لاغری

da86d8b1d8a7 d8b3d8a7d8b2d985d8a7d986 d8a8d987d8afd8a7d8b4d8aa d8acd987d8a7d986db8c d8a8d987 d8aad988d984db8cd8afdaa9d986d986d8afdaaf 649bbc7d1dbab

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه های ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامت خود مراقبت کنید!

<. p class="mentions">*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا