این مطالعه نشان می دهد که تأثیر محله بر رفاه کودکان در طول همه گیری COVID-19 تغییر کرده است

این مطالعه نشان می دهد که تأثیر محله بر رفاه کودکان در طول همه گیری COVID-19 تغییر کرده است

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

همه‌گیری COVID-19 به طور قابل توجهی زندگی روزمره را مختل کرد و نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر آن بر رفاه کودکان ایجاد کرده است. یک مطالعه جدید از تأثیرات محیطی NIH بر برنامه پیامدهای سلامت کودکان (ECHO) نشان می دهد که چگونه محیط فیزیکی و اجتماعی یک محله بر رفاه کودک قبل و در طول همه گیری تأثیر گذاشته است.

طبق تجزیه و تحلیل داده‌های ECHO Cohort، محیط محله نسبت به دوره قبل از همه‌گیری احتمال کمتری داشت که با رفاه کودک در طول همه‌گیری مرتبط باشد. همه‌گیری تغییرات اجتماعی بی‌سابقه‌ای را به همراه داشت و نحوه تعامل مردم و خانواده‌ها با محله‌هایشان را تغییر داد.

به عنوان مثال، در طول همه‌گیری، ایمنی محله برای کودکانی که زمان بیشتری را در خانه و زمان کمتری را بیرون از خانه می‌گذرانند، کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت. به همین ترتیب، بسته شدن پارک‌ها و زمین‌های بازی دسترسی به فضاهای سبز و تفریح ​​را محدود کرد. ، این عوامل را برای سلامتی کودک در آن زمان کمتر اهمیت می دهد.

یافته‌ها منتشر شده‌اند در مجله Environmental Research .

نویسندگان مطالعه اشاره می‌کنند که یافته‌های جدید با تحقیقات قبلی که ارتباط بین ویژگی‌های محله و رفاه کودک را نشان می‌دهد، همخوانی دارد. به عنوان مثال، مطالعات قبلی نشان می‌دهد که زندگی در محله‌هایی با سطح فقر بالاتر، سطح تحصیلات پایین‌تر، و شرایط مسکن ضعیف‌تر با پیامدهای بدتر سلامت کودکان، از جمله جسمی و سلامت روان، رشد شناختی و پیشرفت تحصیلی.

زوئینگ ژانگ، دکترای بیلور، گفت: “ویژگی های همسایگی به طور گسترده ای به عنوان مرتبط با رفاه کودکان شناخته شده بود. تا به حال، ما به این موضوع نگاه نکرده بودیم که چگونه همه گیری کووید-19 ممکن است روابط آنها را تغییر دهد.” دانشکده پزشکی. “علاوه بر این، تأثیرات همه گیری ممکن است در بین کودکان از نژادهای مختلف متفاوت باشد.”

این مطالعه شامل 1039 کودک از بیش از 10 سایت مطالعه کوهورت ECHO در سراسر ایالات متحده بود، که اکثراً بین 11 تا 19 سال سن داشتند. این کودکان یک پرسشنامه بهزیستی به نام سیستم اطلاعات اندازه‌گیری نتایج گزارش شده از بیمار (PROMIS) را تکمیل کردند. (2019 تا 1 مارس 2020) و در طول (1 مارس 2020 تا 31 اوت 2021) همه گیری. نظرسنجی PROMIS سلامت روانی و سلامت فیزیکی و همچنین روابط با همسالان و خانواده را اندازه گیری می کند. در کودکان.

محققان سپس داده‌های سرشماری ایالات متحده را با آدرس محل سکونت یک کودک تطبیق دادند تا ویژگی‌های محله را بررسی کنند. آنها عواملی از جمله نژاد، تحصیلات، ترکیب شغل ساکنان، ظرفیت‌های خانه و ویژگی‌های دارایی را بررسی کردند. آنها با در نظر گرفتن تأثیرات همه گیر و تفاوت بین گروه های نژادی کودکان، چگونگی ارتباط این عوامل با رفاه کودکان را تجزیه و تحلیل کردند.

«یافته‌های ما بر اهمیت نحوه تلاقی نژاد کودکان با تأثیر همه‌گیری در تأکید می‌کند. بهزیستی کودک،” دکتر ژانگ، که رهبری این تحقیق را بر عهده داشت، گفت. “تحقیقات آینده می تواند چگونگی واکنش افراد متفاوت به اثرات زیست محیطی در طول همه گیری را بررسی کند و به رفع نابرابری ها کمک کند.”

اطلاعات بیشتر:
Xueying Zhang و همکاران، ارتباط بین ویژگی های محله و رفاه کودک قبل و در طول همه گیری COVID-19: یک مطالعه مقطعی مکرر در برنامه تاثیرات محیطی بر پیامدهای سلامت کودک (ECHO)، تحقیقات زیست محیطی (2024). DOI: 10.1016/j.envres.2024.118765

تهیه شده توسط
تأثیرات محیطی بر پیامدهای سلامت کودکان

نقل:
مطالعه نشان می دهد که تأثیر محله بر رفاه کودکان در طول همه گیری COVID-19 تغییر کرده است (2024، 11 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://medicalxpress.com/news/2024-07-neighborhood-impact-children-shifted-covid.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

خروج از نسخه موبایل