فلیک در بازگشتم به بارسلونا نقش کلیدی داشت/ نگران ثبت نامم در لالیگا نبودم

فلیک در بازگشتم به بارسلونا نقش کلیدی داشت/ نگران ثبت نامم در لالیگا نبودم

مسیر بازگشت دنی اولمو به بارسلونا آسان نبود و این ستاره ۲۶ ساله پس از روزهایی پر از شک و تردید، درخشش در این تیم را آغاز کرده است. او در ماه آگوست و پس از ۹ سال دوباره به کاتالونیا بازگشت اما به دلیل مشکلات زیادی که در ثبت نامش در لالیگا به وجود آمد، اولین بازی او با ۱۰ روز تاخیر انجام شد.

بارسلونا به دلیل محدودیت‌های دستمزد نتوانست بلافاصله قرارداد اولمو را ثبت کند و او بازی‌های ابتدایی فصل مقابل والنسیا و اتلتیک بیلبائو را از دست داد. با این حال، او در بازی هفته سوم مقابل رایو وایکانو به میدان رفت و این لحظه‌ای بود که به گفته خودش همیشه به یاد خواهد داشت. اولمو در گفت‌وگو با RAC۱ گفت: «می‌دانستم که مشکل حل می‌شود و از این بابت نگرانی نداشتم. اولین حضورم رویایی بود و همین برایم کافی است.»

اولمو درباره روند انتقالش به بارسلونا صحبت کرد و اظهار داشت که پس از آگاهی از علاقه این باشگاه، تنها هدفش رسیدن به بارسلونا بود. او گفت: «در روزهای آخر یورو ۲۰۲۴ متوجه شدم که بارسلونا به دنبال جذب من است اما نمی‌خواستم تمرکز خود را از دست بدهم. سپس یک هفته به تعطیلات رفتم و وقتی بازگشتم، همه چیز به سرعت پیش رفت و دو هفته بعد از پایان مسابقات به توافق رسیدیم.»

او همچنین درباره نقش مهم هانسی فلیک در این انتقال صحبت کرد و اینکه چگونه فلیک به او کمک کرده تا به راحتی به بارسلونا بازگردد و با تیم سازگار شود. «فلیک نقش کلیدی داشت و ایده او این بود که من در پست شماره ۱۰ بازی کنم. تطبیق من با تیم به خوبی انجام شد. من رابطه خوبی با فلیک دارم و او دقیقاً می‌داند از من چه می‌خواهد.»

بیشتر بخوانید: راز پشت شادی پس از گل دنی اولمو/ وقتی زمان من فرا می‌رسد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل