اکران نمایش ستارگان خارجی استقلال و پرسپولیس در ایران

اکران نمایش ستارگان خارجی استقلال و پرسپولیس در ایران

استقلال و پرسپولیس در روزهای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی جدا از نفراتی که در تیم ملی فوتبال کشورمان دارند، حواسشان به نتایج و عملکرد تیم ملی ازبکستان هم معطوف می‌شود چون جلال الدین ماشاریپوف با پیراهن آبی در لیگ برتر ما حضور دارد و اوستون اورونوف نیز با لباس قرمز در ایران به میدان می‌رود. دو بازیکنی که انصافاً برای استقلال و پرسپولیس مهره‌هایی فوق العاده موثر تلقی می‌شوند. 

روز پنجشنبه در ساعت ۱۷:۳۰ در واقع دو ساعت قبل از اینکه ما به مصاف قرقیزستان برویم، تیم ملی ازبکستان که یکی از حریفان ایران در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تلقی می‌شود، از کره شمالی میزبانی خواهد کرد و بدون شک هواداران استقلال و پرسپولیس دوست دارند نمایش بازیکنان ازبک خود را تماشا کنند. اتفاقا این خواسته آنها توسط شبکه ورزش محقق می شود و طبق برنامه‌ریزی قرار است مسابقه ازبکستان-کره شمالی به صورت زنده از این کانال روی آنتن برود. قطعاً جدا از طرفداران آبی و قرمز، سرمربیان این دو تیم هم مسابقه را به طور دقیق زیر نظر خواهند گرفت تا عملکرد شاگردانشان را تحلیل کنند.

 فراموش نکنیم علاوه بر ماشاریپوف و اورونوف، آتکیر یوسپوف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان نیز هم اکنون در لیگ ایران حضور داشته و وظیفه حراست از قفس توری فولاد خوزستان را بر عهده دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل