خوان لاپورتا: جدایی گوندوغان ربطی به مسائل مالی نداشت!

خوان لاپورتا: جدایی گوندوغان ربطی به مسائل مالی نداشت!

ایلکای گوندوغان به طور غیرمنتظره‌ای پس از یک فصل از بارسلونا جدا شد و به منچسترسیتی بازگشت تا دوباره با پپ گواردیولا همکاری کند. شایعات زیادی مبنی بر اینکه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی به دنبال کاهش هزینه‌ها و خلاص شدن از دست گوندوغان بوده مطرح شده بود، اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تصریح کرد که این تصمیم صرفاً به دلیل عدم تطابق اهداف شخصی گوندوغان با پروژه بارسا اتخاذ شده است.

لاپورتا گفت: «گوندوغان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و فرد بسیار خوبی هم هست. اما بعد از جلسه‌ای با هانسی فلیک و بررسی وضعیت تیم، تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. این یک تصمیم ورزشی بود، نه مالی. البته تأثیر مالی آن برای ما خوب بوده است. او بدون هزینه انتقال به بارسا آمده بود و منطقی بود که اگر خواست به سیتی برود، هزینه‌ای نداشته باشد. این موضوع بر حساب‌های ما تأثیر گذاشت، اما دلیل آن یک تصمیم صرفا ورزشی از سوی بازیکن بود.»

وی همچنین به مذاکرات ادامه‌دار بارسلونا با نایکی برای امضای قرارداد اسپانسری سودآور اشاره کرد و افزود که زمان ورزشی همیشه با زمان اقتصادی همزمان نیست. لاپورتا تأکید کرد که بارسلونا به دنبال بهترین قرارداد اسپانسری در بازار است و امیدوار است که لالیگا قوانین را منعطف‌تر کند تا به نفع تمامی باشگاه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: کاپیتان جدید آلمان رسماً معرفی شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل