دنی کارواخال: رئال مادرید شدیدا تغییر کرده اما به زودی به هماهنگی می‌رسد

دنی کارواخال: رئال مادرید شدیدا تغییر کرده اما به زودی به هماهنگی می‌رسد

دنی کارواخال، مدافع باتجربه رئال مادرید، معتقد است که تیمش به زودی به هماهنگی مورد نیاز در بازی‌ها دست خواهد یافت. او در عین حال با اشاره به تأثیر تغییرات تابستانی بر تیم تأکید کرد که این تغییرات به شدت بر دینامیک تیم اثر گذاشته است.

در تابستان امسال، ناچو فرناندس و خوسلو ماتو به ترتیب به عربستان سعودی و قطر منتقل شدند و تونی کروس نیز از دنیای فوتبال کنار رفت. تنها کیلیان امباپه و آندریک فیلیپه به تیم اضافه شدند، اما این تغییرات به‌طور قابل توجهی بر سبک بازی رئال مادرید تأثیر گذاشته است.

کارواخال در گفت‌وگو با نشریه اتلتیک گفت: «این تغییرات بسیار مهم بوده‌اند. رفتن تونی کروس، ناچو و خوسلو تأثیر زیادی بر تیم گذاشت. با ورود کیلیان امباپه، مربی باید با همه بازیکنان بزرگی که داریم سازگار شود.»

او افزود: «در بازی‌ با مایورکا و لاس پالماس، کمی کمبود پیوستگی در بازی‌مان احساس شد، اما به زودی به هماهنگی خواهیم رسید. در بازی اخیر مقابل رئال بتیس، تیم نشانه‌های خوبی از خود نشان داد و بازی کاملاً خوبی را ارائه دادیم. از حالا و پس از تعطیلات تمام قطعات پازل را کنار هم خواهیم گذاشت.»

رئال مادرید اکنون با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رتبه دوم قرار دارد. یکی از سوالات کلیدی این است که آیا کارلو آنچلوتی می‌تواند سیستمی را پیدا کند که شامل جود بلینگام، کیلیان امباپه، وینیسیوس و رودریگو گوئس باشد.

کارواخال افزود: «واضح است که هر سه نفر راحت‌تر در سمت چپ بازی می‌کنند، اما سال گذشته فضای زیادی در جناح داشتم که به بازی تهاجمی‌ام کمک کرد. امسال فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. وقتی توپ را نداریم باید ساختارمند باشیم، اما وقتی توپ را داریم مربی به ما آزادی بیشتری می‌دهد. سیستم به عهده مربی است و اوست که تصمیم می‌گیرد.»

این آزادی یکی از نکات برجسته‌ای است که جود بلینگام نیز پیش‌تر به آن اشاره کرده و گفته که این آزادی به او اجازه می‌دهد تا بازی را با توپ تفسیر کند. این استراتژی که در سه سال گذشته برای آنچلوتی و رئال مادرید موفقیت‌آمیز بوده، همچنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اتفاق غیرمنتظره در نقل‌وانتقالات؛ ستاره ملی‌پوش اسپانیایی شکار بعدی رئال‌مادرید!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل