کمیته داوران عجیب؛ قسمت دوم/ ایفمارک نه، در جای دیگری آزمایش بدهید!

کمیته داوران عجیب؛ قسمت دوم/ ایفمارک نه، در جای دیگری آزمایش بدهید!

به گزارش خبرورزشی، درحالی که تست پزشکی داوران در ایفمارک به دلیل ساز و کار عجیبی که کمیته داوران وضع کرده بود مورد انتقاد جامعه داوری قرار گرفت، حالا خبر رسیده از همان روند حیرت انگیز هم خبری نیست و داوران باید خودشان آزمایش‌های مربوطه را اخذ کنند!

پیش از این یاسر همرنگ داور سرشناس بازنشسته در یادداشتی در خبرورزشی فاش کرده بود به داوران لیگ برتری در شهرهای مختلف اعلام شده باید پس از سپری کردن یک شب در پایتخت، صبح در حالت ناشتا خودشان را به ایفمارک معرفی کنند تا تست‌ها و آزمایشات مربوطه را انجام دهند؛ در شرایطی که فدراسیون امکان اسکان آنها را مهیا نکرده و به آنها گفته‌اند شب را در خانه دوستان و آشنایان بگذرانند! اما از این موضوع بدتر، انگار دوستان کمیته داوران حتی نتوانسته‌اند همین کار پر از ایراد را انجام دهند و دست آخر این وظیفه به خود نفرات واگذار شده است.

گویا به داوران اعلام شده اکو، نوار قلب و بعضی دیگر از آزمایش‌ها را در هر کلینیکی که خودشان تمایل دارند و در شهر محل سکونتشان انجام دهند و هزینه‌اش هم با خودشان باشد! سوالی که مطرح می‌شود اینجاست؛ اگر سلامت داوران هم به اندازه بازیکنان و مربیان فوتبال مهم است، پس چرا برای آنها مثل اعضای تیم‌ها الزام حضور در ایفمارک و رسیدگی به آنان وجود ندارد؟ اگر آزمایش‌‎های دیگر آزمایشگاه‌ها مورد تایید است، پس به چه دلیلی اعضای 16 تیم لیگ برتری از شهرهای مختلف به مرکز پزشکی ورزشی می‌روند و چرا در شهر خودشان تست و آزمایش نمی‌دهند؟ راستی یک سوال دیگر؛ مگر پارامترهای آمادگی جسمانی و سلامت نباید پیش از آغاز فصل جدید اخذ شوند؟ چرا حالا که سه هفته از شروع لیگ برتر گذشته دوستان متوجه شدند باید از داوران هم چکاپ گرفته شود؟

بیشتر بخوانید: کمیته داوران عجیب؛ داوران ناشتا از شهرستان به ایفمارک بیایند؟/ یاسر همرنگ: به زورگویی عادت کرده اید!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل