بیانیه‌ای مبهم و خنثی درباره وضعیت نکونام و استقلال با چاشنی استرس، ترس و ملاحظه کاری!

بیانیه‌ای مبهم و خنثی درباره وضعیت نکونام و استقلال با چاشنی استرس، ترس و ملاحظه کاری!

به گزارش خبرورزشی، پس از سروصدای فراوان پیرامون وضعیت کادرفنی استقلال و شدت گرفتن انتقادها از جواد نکونام در فضای مجازی، طبیعی بود که دیر یا زود شاهد صدور یک بیانیه رسمی از سوی باشگاه باشیم. این بیانیه (اینجا بخوانید) هر چند کمی دیر اما در هر حال صادر شد؛ البته با ذکر این توضیح که بیانیه چند خطی و ظاهرا حمایتی باشگاه، پر از ابهام بود.

بیانیه مذکور خنثی تر از آن بود که حتی بشود درباره نکته های ابهام آمیزش سخن گفت؛ چرا که در آن نه اثری از حمایت قاطعانه دیده می شد، نه در لابه لایش واژه ای به چشم خورد که خبر از آینده می داد. در واقع نه جواد نکونام می تواند با صدور این بیانیه، دلش را به حمایت باشگاه خوش کند، نه سرمربی بعدی که شنیده می شود مذاکراتی با او صورت گرفته، تکلیفش را می داند.

البته شاید باید به سران باشگاه استقلال در این مقطع زمانی حق داد؛ چرا که آنها می دانند در فوتبال «نتیجه» تعیین کننده است و از آنجا که این ورزش حساب و کتاب ندارد، لابد با یک برد در آسیا و چند پیروزی در لیگ برتر، به طور کلی این فضای ناامیدی و مایوسانه، جای خود را به امید و حمایت می دهد.

با این همه منهای آنچه در کادرفنی به عنوان نقطه ضعف دیده می شود (و همچنین بازی های استقلال نیز به لحاظ فنی چنگی به دل نمی زنند) در باشگاه استقلال همچنان دچار فقدان مدیریت درست و درمان هستیم. مدیران باشگاه در این برهه از زمان باید خودی نشان می دادند و بحران به وجود آمده را به هر طریقی حل و فصل می کردند اما نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد که با انتشار این بیانیه خنثی، ابهامات درباره آینده کادرفنی استقلال بیشتر شد!

بیشتر بخوانید: چراغ سبز فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل