ورزش

پیشنهاد باورنکردنی برای مهاجم منچستریونایتد از باشگاه یونانی

پیشنهاد باورنکردنی برای مهاجم منچستریونایتد از باشگاه یونانی

آنتونی مارسیال که ده سال پیش در اوج قرار داشت، تابستان امسال از سوی منچستریونایتد آزاد شد و آاک آتن پس از سه ماه با پیشنهاد مالی قابل توجهی به او روی آورده است.

باشگاه یونانی وعده داده که بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ ۱۰۰ ساله خود را به مارسیال ارائه دهد. اگر او به این تیم ملحق شود، بیش از اریک لاملا که در حال حاضر بیشترین پول را از این باشگاه می‌گیرد، درآمد خواهد داشت. مبلغ دقیق قرارداد مارسیال هنوز منتشر نشده، اما لاملا سالیانه ۲.۱ میلیون پوند دریافت می‌کند.

این دو بازیکن سابقه‌ای نه چندان خوشایند از دوران حضورشان در لیگ برتر دارند؛  مارسیال در باخت ۶-۱ منچستریونایتد از تاتنهام در سال ۲۰۲۰ به دلیل ضربه به لاملا کارت قرمز دریافت کرده بود.

مارسیال در سه فصل آخرش با منچستریونایتد تنها در ترکیب اصلی ۱۷ بازی لیگ برتر حضور داشت و این آمار سوالاتی درباره دستمزد کلان او مطرح کرده است. این مهاجم که در سال ۲۰۱۵ با انتقالی ۴۴.۵ میلیون پوندی از موناکو به منچستریونایتد پیوسته بود، به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال جهان شناخته می‌شد، اما دوران حضورش در منچستریونایتد ناامیدکننده بود و در ۳۱۷ بازی، ۹۰ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: حمایت جانانه مدیران منچستریونایتد از تن‌هاخ/ حتی اگر او ببازد…

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا