هزینه بلاتکلیفی یامگا برای استقلال/ اقدامات وکیل بازیکن فرانسوی در سکوت خبری

هزینه بلاتکلیفی یامگا برای استقلال/ اقدامات وکیل بازیکن فرانسوی در سکوت خبری

به رغم فسخ یکطرفه قرارداد آرتور کوین یامگا این بازیکن فرانسوی تیم استقلال که فصل گذشته و در تعطیلات نیم فصل دچار مصدومیت شد همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال قرار دارد. این موضوع (فسخ یکطرفه قرارداد) هنوز از سوی مسئولان باشگاه استقلال تأیید یا تکذیب نشده است.

کوین یامگا که هنوز از سوی کادر پزشکی و مدیریتی باشگاه استقلال تعیین تکلیف نشده در تهران مشغول انجام تمرینات بدنسازی است و تصاویرش کنار بازیکنان سابق استقلال از جمله وریا غفوری در فضای مجازی منتشر می‌شود.

چندی پیش کادر پزشکی تیم استقلال در تشریح دقیق وضعیت چشم آسیب دیده کوین یامگا توضیحات مفصلی را ارائه کرد که این موضوع بلافاصله از سوی این بازیکن فرانسوی در صفحه شخصی اش تکذیب شد اما حالا و در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک که خواستار به خدمتگیری یامگا شده بود آنها نیز از جذب این بازیکن پشیمان شده و مشخص نیست که باشگاه استقلال سرانجام قرار است با این بازیکن چه کار کند. در حالی که او بابت این روزها از استقلال پول دریافت می کند چون با استقلال قرارداد داشته و در این باشگاه مصدوم شده است.

یادآور می‌شود؛ این بازیکن پس از انتشار صحبت‌های پزشک تیم استقلال تهدید به افشاگری در رابطه با اتفاقات پشت پرده کرده و افراد نزدیک به این فوتبالیست فرانسوی عنوان می‌کنند که وکیلش در سکوت خبری از طریق مراجع قانونی در حال تدارک شکوائیه‌ای علیه باشگاه استقلال در مراجع بین المللی فوتبال است.

در همین رابطه بخوانید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل