پیام احساسی و کم‌نظیر لیونل مسی به لوئیس سوارس؛ دوستت دارم! +عکس

پیام احساسی و کم‌نظیر لیونل مسی به لوئیس سوارس؛ دوستت دارم! +عکس

لیونل مسی با انتشار پستی احساسی در استوری اینستاگرام خود، به بازنشستگی هم‌تیمی قدیمی‌اش، لوئیس سوارس، از تیم ملی اروگوئه واکنش نشان داد.

مسی روز سه‌شنبه تصویری از خود و سوارس را به اشتراک گذاشت که در آن هر دو با لباس‌های ملی آرژانتین و اروگوئه یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند. مسی در این پست نوشت: «لوئیس سوارس تو بی‌نظیری؛ چه درون زمین و چه بیرون از آن. خیلی دوستت دارم.»

سوارس روز دوشنبه به صورت رسمی اعلام کرد که بعد از ۱۷ سال حضور در تیم ملی و به عنوان بهترین گلزن تاریخ اروگوئه با ۶۹ گل، از تیم ملی خداحافظی می‌کند.

این ستاره در بیانیه خداحافظی‌اش گفت:

با خیالی آسوده تیم ملی را ترک می‌کنم، زیرا تا آخرین لحظه همه توانم را برای این تیم گذاشتم و هیچ پشیمانی ندارم. هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که در زمان مناسب از فوتبال خداحافظی کنی و خوشبختانه مطمئن هستم که این تصمیم درستی است. من ۳۷ ساله هستم و می‌دانم که رسیدن به جام جهانی بعدی بسیار دشوار خواهد بود. برای من بسیار آرامش‌بخش است که خودم تصمیم به خداحافظی گرفته‌ام، نه به دلیل مصدومیت یا عدم دعوت به تیم. این تصمیم آسان نبود، اما با اطمینان می‌دانم که تا آخرین بازی همه توانم را به کار بردم.

لیونل مسی و لوئیس سوارس به مدت شش فصل در بارسلونا به عنوان هم‌تیمی در کنار یکدیگر بازی کردند و اکنون نیز در تیم اینترمیامی دوباره هم‌بازی شده‌اند. این دو مهاجم قدرتمند در بارسلونا در ۲۵۸ بازی مشترک، موفق به ثبت ۴۰۶ گل شدند.

بیشتر بخوانید: لوئیس سوارس از فوتبال ملی خداحافظی کرد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل