رضا اسدی؛ مغضوب کادرفنی و مدیریت!

رضا اسدی؛ مغضوب کادرفنی و مدیریت!

به گزارش خبرورزشی، از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد نام رضا اسدی در فهرست مازاد ژوزه مواریس قرار دارد و این مربی دیگر قصد همکاری با مهاجمی را که فصل قبل برای تیمش ۱۰ گل در لیگ برتر به ثمر رساند، ندارد. البته هنوز خبری به صورت رسمی اعلام نشده اما اسدی به بهانه مصدومیت، فصل در سه بازی ابتدای فصل برای سپاهان به میدان نرفته و این موضوع شائبه کنار گذاشتنش را تقویت می‌کند.

از طرفی پیگیری‌ها خبرورزشی نشان می‌دهد از سمت مدیریت باشگاه هم پالس‌هایی برای کاهش قرارداد اسدی فرستاده شده که با مخالفت وی همراه بوده است. این مهاجم که در جام ملت‌های آسیا هم عضوی از تیم ملی بود، جزو بازیکنانی است که فصل قبل قرارداد سنگینی با سپاهان امضا کرد و امسال با توجه به توافق گذشته و بالا رفتن تصاعدی عدد، مبلغ فوق بیشتر هم شده است. در همین راستا مدیران تیم اصفهانی که دچار مشکل سقف بودجه شده‌اند، برای حل این موضوع قصد داشتند درصدی از دستمزد اسدی را کاهش دهند که با مخالفت این مهاجم بلند قامت مواجه شدند.

اکنون مدیران باشگاه همسو با مورایس، بدشان نمی‌آید نام اسدی با وجود همه کیفیتی که دارد از فهرست خارج شود اما با توجه زمان اندک باقی مانده تا پایان بازه نقل و انتقالات، مشخص نیست خود بازیکن راضی به این اتفاق شود یا خیر؛ به خصوص که زردها راضی نیستند اسدی را رایگان از دست بدهند و قصد درآمدزایی هم دارند!  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل