کلوب| وقتی نکونام احساس خطر می‌کند

کلوب| وقتی نکونام احساس خطر می‌کند

هر چند نتایج سه هفته ابتدایی این فصل با یک برد و یک تساوی و یک شکست، هرگز نتیجه قابل قبولی برای هواداران استقلال نیست اما عملکرد فنی تیم بیشتر از نتایج باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران شده است.

استقلال فصل گذشته در سه هفته آخر جام قهرمانی را از کف داد. آن زمان جواد نکونام بابت از دست دادن قهرمانی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد و قول داد تا تیمی شایسته قهرمانی برای فصل آینده که اتفاقا همین فصل هم باشد، بسازد.

جواد نکونام قول داد تا امتیازاتی که به واسطه لغزش در سه هفته پایانی از دست داد و باعث ناراحتی هواداران استقلال شد را جبران کند. استقلال فصل را با حضور فعال در فصل نقل و انتقالات استارت زد و از این بابت جواد نکونام نمی توانست از مدیریت باشگاه شاکی باشد، بازیکنانی که فصل گذشته جذب نشدند را این فصل خریدند.

استقلال پس از برد در لحظات پایانی هفته اول برابر شمس آذر در هفته دوم با خوش شانسی از شکست برابر ملوان گریخت و هفته سوم هم در اهواز که باید برابر همنام خوزستانی جبران مافات کند، اتفاق بدتری افتاد و باخت.

آنجا بود که دیگر کاسه صبر هواداران آبی لبریز شد و از مدیریت و مالک باشگاه درخواست کردند تا فکر عاجلی برای نیمکت تیم محبوبشان و اوضاع فنی تیم استقلال کنند.

حال این فکر عاجل می تواند برکناری سرمربی باشد یا می خواهد اضافه کردن دستیار و نیروی تازه نفس و کارآمد بر روی نیمکت باشد.

جواد نکونام این اوضاع را دیده  و احساس خطر کرده است، خطر از دست دادن صندلی سرمربیگری استقلال، جایگاهی که برای رسیدنش تلاش های بسیار کرد.

نکونام وقتی این اوضاع را دید در تمرینات دست به مصاحبه زد و از بابت شکست و اوضاع بد فنی تیمش دوباره عذرخواهی کرد و خود را در جایگاه هواداران قرار داد، به آنها بر خلاف فصل گذشته و ابتدای این فصل قول قهرمانی داد که در نوع خود بسیار عجیب بود!

به وضوح می توان اضطراب و دلهره را در چهره و بیانات و جملات جواد نکونام در مصاحبه دیروز برابر خبرنگاران دید و این نشان می دهد که اوضاع از آنچه که فکر می کنیم، آشفته تر است و حال باید دید عمر مربیگری نکونام به اولین بازی آبی پوشان در لیگ نخبگان آسیا می رسد تا در صورت بقا بتواند به قولی که داده عمل کند یا خیر!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل