اعتراف ستاره بارسلونا: فوتبال نابودت می‌کند!/ به راحتی افسرده می‌شوی…

اعتراف ستاره بارسلونا: فوتبال نابودت می‌کند!/ به راحتی افسرده می‌شوی…

رافینیا در بهترین فرم خود قرار دارد و اخیراً به عنوان یکی از پنج کاپیتان بارسلونا نیز انتخاب شده است. این وینگر برزیلی در بازی روز شنبه مقابل رئال وایادولید موفق به ثبت نخستین هت‌تریک خود شد و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد. این عملکرد عالی، به ویژه پس از گلزنی‌های قبلی او مقابل والنسیا و رایووایکانو، نشان‌دهنده اعتماد به نفس بالای اوست.

رافینیا در مصاحبه‌ای با RAC۱ گفت: «بعد از خواندن این اخبار که باید از باشگاه بروم، که باشگاه به من اهمیت نمی‌دهد و بعد از شنیدن نقدهای رسانه‌ها… هرگز تصور نمی‌کردم که به عنوان یکی از کاپیتان‌های بارسلونا انتخاب شوم. بسیار هیجان‌زده‌ام. در رختکن به من اعتماد دارند. این احساس به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود احساس کنم مهم‌تر هستم.»

با این حال، رافینیا اعتراف کرده که در گذشته به ترک باشگاه فکر می‌کرد به ویژه با توجه به شایعاتی که در دو سال اخیر مبنی بر تمایل بارسلونا به جدایی او وجود داشت. او توضیح داد که با مشکلات روحی زیادی در فوتبال مواجه بوده است: «اگر سخت کار کنید و بخواهید یک حرفه موفق در فوتبال داشته باشید، نباید تسلیم شوید. من دلایل زیادی برای ترک فوتبال و رفتن داشتم. این حرفه شما را ویران می‌کند. گاهی به خانه برمی‌گشتم و نمی‌دانستم آیا صبح از خواب بیدار می‌شوم تا دوباره تمرین کنم یا نه.»

رافینیا افزود: «خیلی گریه کردم، حتی همین‌جا. به سراغ روانشناس رفتم چون متوجهم که چقدر برای همه مفید است و کمک زیادی می‌کند. فوتبال نابودت می‌کند. افسرده شدن و رها کردنِ همه چیز بسیار آسان است.»

به نظر می‌رسد که رافینیا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و از صحبت‌های او مشخص است که از نظر روحی در وضعیت مناسبی برای پذیرش چالش‌های بازی در بارسلونا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: باز هم بی‌مهری به لواندوفسکی/ بارسلونا ۵ کاپیتان فصل جدیدش را معرفی کرد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل