ورزش

وضعیت مبهم پورعلی گنجی و عالیشاه برای بازی با الاهلی 

وضعیت مبهم پورعلی گنجی و عالیشاه برای بازی با الاهلی 

به گزارش خبرورزشی، امید عالیشاه به دلیل مصدومیت هنوز در رقابت های لیگ جاری به میدان نرفته و نتوانسته برای پرسپولیس بازی کند. آسیب دیدگی او در برخورد با یکی از بازیکنان در تمرین باعث شد تا هفته ها دور از میدان بوده و شرایطش برای حضور در بازی های ابتدایی لیگ نخبگان نیز با اما و اگر همراه باشد.

مرتضی پورعلی گنجی نیز همین شرایط را دارد. مدافع سابقا ملی پوش پرسپولیس در دو بازی ابتدایی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و تراکتور به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد، اما او نیز مثل عالیشاه در برخورد با یکی از بازیکنان در تمرین دچار آسیب دیدگی شد. مصدومیت پورعلی گنجی اگرچه خفیف تر از عالیشاه است اما همچنان تردیدهایی در مورد حضور او در بازی اول پرسپولیس در لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان وجود دارد.

اگرچه هنوز کادر پزشکی پرسپولیس در مورد شرایط این دو بازیکن اظهار نظر صریحی نداشته اما بعید است پورعلی‌گنجی و عالیشاه بتوانند پرسپولیس را در بازی بعدی همراهی کنند و حتی اگر تمرینات گروهی پرفشار را زودتر شروع کنند بختی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته و احتمالا در بهترین شرایط بتوانند با صلاحدید گاریدو چند دقیقه ای در زمین حضور داشته باشد. به همین دلیل گاریدو نمی تواند روی بازی کردن این دو بازیکن با تجربه حساب خاصی باز کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا