پرسپولیس دومین تیم پر تساوی در لیگ برتر

پرسپولیس دومین تیم پر تساوی در لیگ برتر

به گزارش خبرورزشی، شاید کمتر کسی بود که تنها دقایقی بعد از پایان قرعه کشی لیگ ۲۴ به قرعه سخت پرسپولیس اشاره ای نکرده باشد.

سرخ پوشان تهرانی در ۶ هفته ابتدایی با قرعه بسیار سختی مواجه شدند تا با توجه به تغییرات زیاد این تیم روی نیمکت مربیان و همین طور در اسکواد تیمی پیش بینی قالب کارشناسان این باشد که تیم گاریدو در همان هفته های ابتدایی با چند شکست مواجه خواهد شد. اما پرسپولیس تا به این جای کار نتایج بدی نگرفته و با وجودی که در لیگ جاری هرگز طعم میزبانی را نچشیده اما باز هم شکستی را تجربه نکرده است. هرچند که در جدول لیگ بعد از ذوب آهن بیشترین تعداد تساوی را مقابل نام خود درج کرده است.

مرور جدول لیگ تا پایان هفته سوم نشان می دهد که ذوب آهن با کسب ۳ تساوی از ۳ بازی انجام شده و کسب سه امتیاز بیشترین تساوی را در لیگ ۱۶ تیمی کسب کرده است. پس از ذوب آهن، تیم های آلومینیوم و پرسپولیس هستند که از سه بازی انجام شده؛ دو بازی را به تساوی کشانده اند. البته تفاوت دو تیم در بازی سوم است که پرسپولیس پس از کسب دو تساوی مقابل فولاد به پیروزی رسید و در جدول رتبه پنجم را مال خود کرد و تیم آلومینوم اراک با شکست ۳ بر یک مقابل مس رفسنجان در رتیه دوازدهم جدول جا خوش کرده است.

البته که بی تردید این جدول در هفته های آینده با تغییرات فراوان روبرو خواهد شد و جایگاه ۱۶ تیم حاضر در رقابت ها بارها تغییر خواهد کرد. اما همین که پرسپولیس از ۳ بازی انجام داده خود دو تساوی کسب کرده در نوع خود جالب به نظر می رسد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل