ورزش

برخورد خشن با انتخاب لیگ عربستان؛ تو دیگر در تیم ملی جایی نداری!

برخورد خشن با انتخاب لیگ عربستان؛ تو دیگر در تیم ملی جایی نداری!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، اعلام کرد که دوران بین‌المللی استیون برخواین به پایان رسیده است. این تصمیم پس از انتقال برخواین به لیگ حرفه‌ای عربستان اتخاذ شد.

هلند، که پس از صعود غیرمنتظره به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ برای شروع رقابت‌های لیگ ملت‌ها آماده می‌شود، در اولین بازی خود روز شنبه در ایندهوون به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت و روز سه‌شنبه در آمستردام با آلمان روبرو خواهد شد. کومان بسیاری از بازیکنانی که در یورو حضور داشتند را برای این مسابقات انتخاب کرده اما نام استیون برخواین در فهرست نهایی نیست. دلیل این تصمیم، پیوستن مهاجم ۲۶ ساله به لیگ حرفه‌ای عربستان عنوان شده است.

آژاکس روز دوشنبه انتقال برخواین به تیم الاتحاد را تأیید کرد و مبلغی در حدود ۲۱ میلیون یورو (۱۷.۶ میلیون پوند) از این انتقال به دست آورد.

در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه، کومان با صراحت اعلام کرد که دوران بین‌المللی برخواین پایان یافته است و گفت: «استیون برخواین در سن ۲۶ سالگی به عربستان سعودی می‌رود! واضح است که این تصمیم ارتباطی با جاه‌طلبی ورزشی ندارد. کتاب او با تیم ملی هلند بسته شده است. من او را از لیست تیم ملی حذف می‌کنم و خودش هم این را می‌داند.»

برخواین در ۸۰ بازی برای آژاکس ۲۹ گل زد و ۱۲ پاس گل داد و اکنون در جده با بازیکنانی چون کریم بنزما، انگولو کانته، موسی دیابی و فابینیو هم‌تیمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ستاره هلندی هم راهی عربستان شد/ هم‌تیمی جدید بنزما؛ وینگر پیشین تاتنهام و آژاکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا