رونالدو: از کریستیانو انتقاد می‌کنید؟ مثل این است که من در مورد فرمول یک نظر بدهم!

رونالدو: از کریستیانو انتقاد می‌کنید؟ مثل این است که من در مورد فرمول یک نظر بدهم!

سوالات زیادی درباره ادامه حضور کریستیانو رونالدو در تیم ملی مطرح شده است. رونالدوی ۳۹ ساله با رسیدن به رکورد ۲۱۲ بازی ملی در یورو ۲۰۲۴، نتوانست به تعداد ۱۳۰ گل ملی خود در این تورنمنت اضافه کند.

وقتی از این فوق‌ستاره پرتغالی پرسیده شد که آیا پس از این مسابقات به بازنشستگی فکر کرده یا نه، پاسخ داد: «این فقط صحبت‌های رسانه‌هاست. هرگز به ذهنم نرسید که دوران من به پایان رسیده است. برعکس، این موضوع به من انگیزه بیشتری برای ادامه دادن داد.»

رونالدو زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارد و هر حرکت او به دقت بررسی می‌شود. او درباره نحوه برخورد با منتقدان گفت: «انتقاد مفید است زیرا بدون آن پیشرفتی نخواهیم داشت و این طبیعی است. همیشه همین‌طور بوده و تغییر نخواهد کرد. بنابراین سعی می‌کنم مسیر خود را دنبال کنم، حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن را داشته باشم و به باشگاه کمک کنم، نه فقط با گل‌ها و پاس گل‌ها، بلکه با انضباط و الگو بودن، چون فوتبال فراتر از خوب بازی کردن یا گل زدن است.»

او افزود: «افرادی که نظر می‌دهند هرگز در رختکن نبوده‌اند. به نظرم طبیعی است و من اغلب می‌خندم چون مثل این است که من درباره فرمول یک صحبت کنم. چگونه می‌توانم درباره فرمول یک نظر بدهم اگر از لاستیک‌ها، رینگ‌ها یا وزن خودرو چیزی ندانم؟ این طبیعی است و به همین دلیل برای من انتقاد خوب است و بخشی از کارم است. هیچ مشکلی با انتقادها ندارم.»

رونالدو که قصد دارد قبل از خداحافظی از فوتبال به ۱۰۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود برسد، با تیم ملی پرتغال همراه شده تا روز پنج‌شنبه در رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی به میدان برود.

متن کامل این نشست خبری را بخوانید: کریستیانو رونالدو: این هدف جدیدم در فوتبال است/ یک بازیکن خجالت زده مقابلم ایستاد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل