ورزش

«بی‌برنامگی» به استقلال لطمه زد/ اتفاقات اهواز زنگ خطر بزرگی بود

«بی‌برنامگی» به استقلال لطمه زد/ اتفاقات اهواز زنگ خطر بزرگی بود

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص شکست استقلال در هفته سوم لیگ گفت: استقلال برابر همنام اهوازی خود سراسیمه و عجول بازی کرد و همین دوعامل باعث شکست آبی پوشان شد . چندین موقعیت در ۹۰ دقیقه به راحتی از دست رفت تا استقلال دست خالی به تهران بازگردد. بازیکنان برای گل زدن تلاش می کردند اما چون برنامه ریزی خاصی نداشتند به گل نرسیدند و این یک مشکل بزرگ برای استقلال است که باید توسط کادر فنی هرچه زودتر حل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر در یک بازی چند موقعیت به دست می آید که بازیکن به راحتی آن را از دست بدهد. استقلال همیشه و از گذشته تا به امروز یک تیم هجومی بوده و بارها بازی عقب افتاده را با برد به پایان برده ولی بی دقتی و عجله زیاد اجازه نداد تا استقلال بتواند یک تساوی در اهواز کسب کند.

حاشیه های قبل از بازی تمرکز استقلال را گرفت

وی با انتقاد از مسئولان برگزاری این دیدار گفت: هر بلایی خواستند شب قبل از بازی بر سر استقلال آوردند و تلاش خود را کردند تا تیم را وارد حاشیه کنند که موفق هم شدند. مگر می شود مکان بازی تا چند ساعت قبل از بازی مشخص نباشد. این مسائل را کشورهای دیگر بفهمند آبرویی برای فوتبال ما باقی نمی ماند، تماشاگران نمی‌دانند می‌توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند یا خیر. بلیط فروشی چند ساعت قبل از شروع بازی انجام می شود و اینها همه نشان از بی برنامگی لیگ به اصطلاح حرفه ایی ایران است و جای تأسف است که مسئولین هم سکوت کرده و پاسخگو نیستند.

میزبانانی که میهمان هستند

کارشناس فوتبال در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در خارج از خانه گفت: نمی دانم باید تاسف خورد یا به عملکرد مسئولان پر ادعا خندید . سرخابی ها میزبانان آواره ای هستند که باید در خارج از خانه بازی کنند و نمی توانند از حق میزبانی خود استفاده کنند. ورزشگاه آزادی ظرف ۲ سال ساخته شد اما الان سه سال است که در حال تعمیر است و هنوز عملیات تعمیر و یا بازسازی آن به اتمام نرسیده که این بسیار عجیب است. ورزشگاه تختی هم که گفته می شد آماده است آن هم هنوز نتوانسته میزبان دوتیم استقلال و پرسپولیس باشد. باید بپذیریم فوتبال ما نه تنها حرفه ایی نیست بلکه از آماتور هم پایین تر است و دیگر نباید انتظار داشته باشیم در لیگ نخبگان قهرمان شویم چون هیچ نشانی از یک فوتبال حرفه ای در ایران وجود ندارد.

«بی‌برنامگی» به استقلال لطمه زد/ اتفاقات اهواز زنگ خطر بزرگی بود

اتفاقات اهواز هشداری برای مسئولان است

بیانی با ابراز تأسف از اتفاقاتی که در دیدار استقلال خوزستان و تهران رخ داد گفت: در طول سال‌هایی که بازی می کردم و به اهواز می رفتیم هرگز شاهد چنین صحنه های زشتی نبودم. یک حرکت اشتباه از یک بازیکن باعث شد جنجال عجیبی در ورزشگاه بوجود بیاید. اگر کسی آسیب جدی می دید و یا حتی جان خود را از دست می داد چه کسی جوابگو بود؟ بازیکن خاطی یا مسئولان برگزاری بازی که فقط نظاره گر باران بطری در ورزشگاه بودند. متاسفانه این دیدار از چند روز قبل تا پایان بازی فقط حاشیه بود. شکستن شیشه اتوبوس استقلال می توانست باعث نابینا شدن یک یا چند بازیکن شود. امیدوارم این اتفاقات مسئولان ما را از خواب بیدار کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

تعطیلات فرصتی خوب برای نکونام است

وی در خصوص اعتراض هواداران به بازی ضعیف استقلال در سه هفته اول لیگ گفت: همیشه در هفته های اول تیم ها بازی خوبی از خود نشان نمی دهند و هواداران باید صبور باشند. البته در اینکه استقلال خوب بازی نکرده شکی نیست اما باید به کادر فنی فرصت داد. تعطیلات پیش رو به خاطر دو دیدار تیم ملی در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی می تواند هم آرامش را به اردوی استقلال بیاورد و هم آبی ها با تمرینات خوب به هماهنگی کامل دست پیدا کنند.

ضمن اینکه کادر فنی باید دو بازی تدارکاتی را هم در دستور کار قرار دهد تا بازیکنان بیشتر در زمین همدیگر را پیدا کنند و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند. هواداران هم باید صبورتر باشند. قرار نیست با یک باخت علیه سرمربی شعار داده و خواستار برکناری او شوند. استقلال الان نیاز به حمایت دارد و نباید بین طرفداران استقلال دو دستگی ایجاد شود همه باید از تیم حمایت کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا