ورزش

اتفاقی امیدوارکننده برای قوی سفید انزلی/ بهترین شروع ملوان در لیگ

اتفاقی امیدوارکننده برای قوی سفید انزلی/ بهترین شروع ملوان در لیگ

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تاکنون و در پایان هفته سوم از ۹ امتیاز ممکن ۷ امتیاز کسب کرده و پس از سپاهان و تراکتور این تیم در رده سوم جدول قرار دارد.

ملوان در حالی توانسته چنین شروع خوبی را در لیگ برتر آغاز کند که در تاریخ حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر سابقه نداشته که در ۳ هفته ابتدایی این تیم به ۷ امتیاز دست یابد و مازیار زارع و شاگردانش تاریخ سازی کرده اند.

این شرایط برای ملوان در حالی رقم خورده که زارع در حدود یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و در پایان هفته دوم نیز مدیریت این باشگاه با تغییراتی مواجه شد و با جدایی رامبد رشیدی راد، ناخدا امینی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

رضا غندی پور نیز در این ۳ بازی توانسته ۳ بار دروازه حریفان را باز کند و همراه با امیرحسین حسین زاده در صدر جدول آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

ملوانی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر باید به مصاف سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بروند و باید دید زارع و شاگردانش از این بازی حساس سربلند از زمین خارج خواهند شد یا خیر. این دیدار روز جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا