ماجرای بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل و انتقالات/ سکوت عجیبی که ابهامات را بیشتر می‌کند!

ماجرای بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل و انتقالات/ سکوت عجیبی که ابهامات را بیشتر می‌کند!

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس بعد از جذب میلاد محمدی به دنبال یک بازیکن هجومی است. علی  قلی‌زاده بازیکنی بود که در آستانه توافق با پرسپولیس قرار داشت اما باشگاه لخ‌پوزنان لهستان راضی به جدایی وینگر خود نشد تا همچنان وضعیت پرسپولیس در این پست نامشخص باشد.  

پرسپولیس قصد دارد تنها سهمیه خارجی باقی مانده خود را به جذب یک مهاجم نوک اختصاص دهد و یا بازیکنی را جذب کند که بتواند هم در پست وینگر و هم مهاجم هدف بازی کند. هنوز وضعیت قرار گرفتن نام اوستون اورونوف در لیست زیر ۲۵ ساله‌های پرسپولیس و همچنین سهمیه ششم خارجی این باشگاه مشخص نیست.

نه سازمان لیگ و مدیران فدراسیون اطلاع رسانی دقیقی می‌کنند و نه باشگاه پرسپولیس حرفی در این زمینه می‌زند. سکوت عجیبی در این خصوص وجود دارد که اوضاع را کمی پیچیده می‌کند. ابتدا مدیران سازمان لیگ با وارد کردن اسم اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها موافقت کردند ولی مشخص نشد چرا چند روز بعد مخالف این موضوع شدند و توضیحی هم در این زمینه داده نمی‌شد.

در مورد نبیل باهویی، مصدومیتش و سوختن ششمین سهمیه خارجی هم اطلاع رسانی نمی‌شود. مدت‌هاست که کمیته پزشکی فدراسیون این ماجرا را در دست بررسی دارد ولی خبری از اعلام نهایی نیست. مگر اینکه مدیران سازمان لیگ، فدراسیون و کمیته پزشکی رای نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس داده باشند ولی مدیران این باشگاه علاقه ای به انتشار خبر قطعی را ندارد.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل