نکونام در ورزشگاه فولاد بی‌تجربگی کرد/ باخت استقلال را گردن بگیرید تا مردم باورتان کنند +ویدیو

نکونام در ورزشگاه فولاد بی‌تجربگی کرد/ باخت استقلال را گردن بگیرید تا مردم باورتان کنند +ویدیو

رضا حسن‌زاده بازیکن سالهای گذشته تیم استقلال در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، در رابطه با اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده در ورزشگاه فولاد آرنا اظهار داشت: «جواد نکونام در آن شهر(اهواز) و تیم(فولاد) سال‌ها سرمربیگری کرده بود و کاملا با جو آن استادیوم آشنایی داشت. وقتی جواد می‌دانست که قرار است در آن استادیوم او را به حاشیه ببرند بنابراین نباید در این شرایط غافلگیر می‌شد. به نظرم جواد بی‌تجربگی کرد. او می‌دانست در فولاد چه وضعیتی انتظارش را می‌کشد».

وی همچنین درباره نشست‌های خبری جواد نکونام و صحبت‌هایی که در این قبیل کنفرانس‌ها مطرح می‌کند گفت: « قطعاً من هم مثل همه استقلالی‌ها دوست دارم تیم‌مان بهترین نتیجه را بگیرد. به یاد دارم افشین قطبی که سرمربی پرسپولیس بود در یک بازی تیمش چهار گل خورد اما وقتی به نشست خبری رفت واقعیت‌ها را گفت ایراد کارش را بیان کرد و مشکلات را گردن این و آن یا چمن خراب و داوری بد و زمین کج نینداخت. اتفاقاً همه هم پسندیدند و چون واقعیت را گفت با باخت پرسپولیس با گل زیاد کنار آمدند. اما حالا شما حساب کنید با این همه نفرات و امکانات که برای استقلال مهیا شده نباید این همه ایرادات را پنهان کرد و همه چیز را گردن این و آن انداخت. نکته دیگری که می‌خواهم بگویم کاملاً به موضوع اول مرتبط است».

حسن زاده ادامه داد: «اینکه هوادار استقلال دوست دارد تیمش خوب بازی کند. حتی اگر می‌بازد دوست دارد سرمربی تیمش ایراد کارش را بپذیرد نه اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. این را به شکل واضح می‌گویم؛ “سر هواداران استقلال کلاه نمی‌رود!”. یعنی اینکه هوادار استقلال از صفر تا ۱۰۰ بحث فنی و غیر فنی فوتبال را می‌فهمد. شانه خالی کردن از مسئولیت باخت یا بد بازی کردن تیم حکایت همان ضرب المثل “جلوی قاضی و معلق بازی” است. خوب نیست که ما به شعور هواداران توهین کنیم. این قشر که حتی از بچه‌های ۱۴ ساله به بالا هم می‌توانند ترکیب استقلال را بچینند، سرشان کلاه نمی‌رود».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل