شیطنت علیه خبرورزشی ممنوع؛ نکونام با حضور در تمرین استقلال، خبر رسانه نزدیک به خود را تکذیب کرد!

شیطنت علیه خبرورزشی ممنوع؛ نکونام با حضور در تمرین استقلال، خبر رسانه نزدیک به خود را تکذیب کرد!

به گزارش خبرورزشی، ساعاتی پیش یک سایت نزدیک به جواد نکونام خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه سرمربی آبی ها قصد دارد تا ساعاتی بعد، با انتشار پستی از هدایت تیم استقلال استعفا کند. اما جواد نکونام با حضور خود در تمرین تیم استقلال این خبر را تکذیب کرد. 

حوالی ساعت ۱۴:۳۰ یک پایگاه خبری با سرتیتر؛ «فوری: فرهاد مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کرد»، از مذاکره دو مقام ارشد باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی در امارات خبر داد و مدعی شد مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کرده است. همین پایگاه خبری ساعتی بعد ادعا کرد جواد نکونام از مذاکره نمایندگان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی به شدت ناراحت شده و قصد دارد مصاحبه ای طوفانی علیه فرشید سمیعی انجام دهد و حتی استعفا کند.

رسانه خبرورزشی نیز این گزارش و ادعای پایگاه خبری حامی جواد نکونام که همه آن را رسانه نزدیک به سرمربی استقلال می نامند را با تیتر «توفان در استقلال؛ نکونام استعفا می‌کند؟/ رسانه نزدیک به سرمربی استقلال تهدید کرد؛ مصاحبه جنجالی علیه فرشید سمیعی» بازنشر داد و همچنین در خبری جداگانه که منبع اش یکی از افراد نزدیک به کادرفنی استقلال بود نوشت؛ تنها راه سکوت جواد نکونام، اقدام فوری باشگاه در تکذیب مذاکره با مجیدی و حمایت از سرمربی استقلال در رسانه رسمی باشگاه است.

اما در کمال تعجب وقتی جواد نکونام در تمرین استقلال شرکت کرد تا ثابت شود خبر یا گمانه زنی آن پایگاه خبری اشتباه بوده، عده ای علیه خبرورزشی شیطنت کرده و شایعه استعفای او را به رسانه خبرورزشی منتسب کردند در حالی که یک مرور ساده نشان می دهد خبر استعفای قریب الوقوع نکونام و مصاحبه جنجالی او ساعت ۱۴:۵۶ در آن پایگاه خبری حامی نکونام منتشر شده و سپس خبرورزشی خبر دلخوری نکونام را ساعت ۱۵:۴۲ و خبر استعفای احتمالی او به نقل از همان پایگاه خبری حامی نکونام را ساعت ۱۵:۵۱ منتشر کرده است اما متاسفانه عده ای طبق معمول ابتدا خودشان شایعه را در مجازی می سازند و وایرال می کنند و بعد که به نتیجه دلخواه رسیدند خبر را گردن سایر رسانه ها می اندازند!

خبر استعفای نکونام به هیچ وجه خبر تولیدی خبرورزشی نبوده و ما تنها این خبر را به نقل از یک پایگاه خبری دیگر منعکس کردیم. حتی جالب اینجاست که ساعت ۱۵:۰۰ یعنی چهار دقیقه بعد از آن که آن پایگاه خبری حامی نکونام نوشت؛ «سفر به دبی، خشم نکونام و احتمال مربی خارجی» و از افشاگری و استعفای سرمربی استقلال خبر داد، خبرورزشی نوشت؛ برنامه ویژه نکونام قبل از بازی استقلال – الغرافه  و با انتشار این خبر، از برگزاری دو بازی دوستانه استقلال تا قبل از حضور در اولین بازی لیگ نخبگان آسیا خبر داد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل