ورزش

تلاش پرسپولیس برای کاهش رقم قرارداد امبایه نیانگ؛ درخواست نجومی مهاجم خارجی

تلاش پرسپولیس برای کاهش رقم قرارداد امبایه نیانگ؛ درخواست نجومی مهاجم خارجی

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر با چند مهاجم خارجی مذاکرات جدی داشته و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در همین تعطیلات فیفادی زمینه حضور یک مهاجم شناخته شده و گلزن را فراهم آورد.

در همین ارتباط روز گذشته در خبرورزشی مطلبی با عنوان وضعیت مهاجم موردنظر پرسپولیس امشب مشخص می‌شود منتشر شد که در آن به مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم شناخته شده پرداختیم. مهاجمی با نام امبایه نیانگ که سابقه بازی در تیم های اروپایی را داشته و حالا به عنوان بازیکن آزاد مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

طی روزهای گذشته مذاکرات با این بازیکن روند جدی تری به خود گرفت. اما قیمت بالای این بازیکن و درخواست رقمی حدود ۲.۵ میلیون دلار از یک سو و همین طور تردیدهای او برای حضور در فوتبال ایران از بزرگترین موانع برای توافق نهایی طرفین بوده است.

باشگاه پرسپولیس شب گذشته و امشب منتظر پاسخ نهایی امبایه نیانگ خواهد بود و اگر نیانگ پاسخ نهایی خود را اعلام نکند و یا پاسخ منفی بدهد، وارد مذاکره با گزینه های دیگر خواهد شد. هرچند سرخ پوشان به موازات امبایه نیانگ در حال مذاکره با یک گزینه دیگر هم بودند.

باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند رضایت این بازیکن را جلب کرده و با مبلغ موردنظر خود زمینه حضور این مهاجم شناخته شده را در پرسپولیس فراهم کند یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا