ورزش

کری‌خوانی به سبک اشلوت؛ برد در اولدترافورد؟ لیورپول عادت دارد!/ مغرور نخواهیم شد

کری‌خوانی به سبک اشلوت؛ برد در اولدترافورد؟ لیورپول عادت دارد!/ مغرور نخواهیم شد

آرنه اشلوت، سرمربی جدید لیورپول، پس از پیروزی قاطع ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، اظهار داشت که این برد بزرگ در واقع اتفاقی عادی برای لیورپول است. اشلوت که حالا محبوبیت زیادی بین هواداران لیورپول پیدا کرده، توانسته در سه هفته ابتدایی فصل، هر سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

او پس از بازی با خوشحالی کنترل شده‌ای اظهار کرد که این شروع عالی مسئولیت تیمش را بیشتر می‌کند: «این برد بزرگی است. ما لیگ را خیلی خاص شروع کردیم. و البته تیمی ‏که فصل را به شکلی خاص و ویژه شروع می‌کند مسئولیت مهمی به ‏گردنش می‌افتد و ما این را می‌دانیم.»

اشلوت همچنین درباره نقش آلیسون بکر گفت که در تیم ایده‌آل او، دروازه‌بان نیازی به انجام سیو ندارد و باید بیشتر در نقش بازی‌ساز عمل کند: «اینکه گل نخوردیم خوشحال‌کننده است هر چند در نیمه دوم برای گل ‏نخوردن به آلیسون نیاز داشتیم که عالی بود. در شرایط ایده‌آل ‏دروازه‌بان ما نباید اصلا سیو داشته باشد بلکه کارش باید این باشد ‏که از عقب بازی‌سازی کند. از اینکه کنترل بازی دست‌مان بود خیلی ‏خوشحالم.»

او همچنین توضیح داد که چگونه تیمش توانست بر تاکتیک‌های یونایتد غلبه کند و با تحلیل دقیق اشتباهات نیمه اول، در نیمه دوم کنترل بازی را به دست بگیرد: «ما سعی کردیم بفهمیم که یونایتد می‌خواهد در مقابل ما چه کند. ‏بین دو نیمه به بچه‌ها در مورد موقعیت یونایتد و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوند توضیح دادم. ما ‏می‌دانستیم که اگر آنها در اولدترافورد گل بزنند ممکن است شرایط ‏عوض شود.»

اشلوت در پایان گفت که پیروزی و کسب ۹ امتیاز از سه بازی برای لیورپول اتفاقی عادی است: «اینکه ما در اولدترافورد یک بازی بزرگ را ببریم و در سه هفته ۹ امتیاز ‏داشته باشیم برای لیورپول طبیعی است. اما مغرور نمی‌شویم و می‌دانیم که خیلی جا برای پیشرفت و بهتر شدن داریم.»

بیشتر بخوانید: شوک غیرمنتظره صلاح به لیورپولی‌ها: این آخرین سال من در این تیم است!‏

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا