ورزش

واکنش هیجانی بلینگام به اولین گل امباپه در لالیگا! +ویدیو

واکنش هیجانی بلینگام به اولین گل امباپه در لالیگا! +ویدیو

جود بلینگام در واکنش به گل اول کیلیان امباپه برای رئال مادرید، لحظه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را به تصویر کشید. ستاره فرانسوی، که به تازگی به تیم کهکشانی‌ها پیوسته، سرانجام موفق شد در لالیگا گلزنی کند و فشار زیادی که از هر طرف بر او تحمیل می‌شد را کاهش دهد.

امباپه در آغاز دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو با گلزنی در سوپرجام اروپا در برابر آتالانتا، شروعی رویایی داشت. پیش‌بینی می‌شد که او در این فصل به جمع گلزنان برتر رئال بپیوندد و به ۵۰ گل برسد، اما در سه بازی ابتدایی خود در لالیگا مقابل مایورکا، وایادولید و لاس پالماس ناکام ماند و نتوانست راهی برای باز کردن دروازه حریفان باز کند. این ستاره فرانسوی در بازی مقابل رئال بتیس دو بار گل زد و تیمش را به پیروزی ۲-۰ رساند و به همه نشان داد که به دوران اوج خود برگشته است. جود بلینگام، که به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار به میدان برود و در جایگاه تماشاگران نشسته بود، به شدت از گلزنی هم‌تیمی‌اش خوشحال شد و او را تشویق کرد.

رئال مادرید در گذشته به خاطر جمع‌آوری ستاره‌های بزرگ و عدم عملکرد هماهنگ آنها به عنوان یک تیم، انتقادهایی را متحمل شده بود. اما به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ با تیمی خوشحال و متحد روبروست و فداکاری وینیسیوس در واگذاری پنالتی به امباپه و واکنش شادمانه بلینگام به گل ستاره فرانسوی نیز پیام روشنی به شکاکان ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش امباپه به مقایسه شدن با رونالدو؛ نمی‌خواهم کریستیانو باشم، من کیلیان هستم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا