خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: می‌خواهند من را مقابل هواداران تراکتور بگذارند/ دست تراکتوری‌ها را می‌بوسم!

خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: می‌خواهند من را مقابل هواداران تراکتور بگذارند/ دست تراکتوری‌ها را می‌بوسم!

علیرضا بیرانوند در اوایل نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با هواداران تراکتور دچار سوء‌تفاهم شد. در آن مقطع فیلمی از او پیرامون رفتارش با تماشاگران تراکتور هنگام برگزاری جدال پرسپولیس با این تیم بیرون آمد که سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

بیرانوند ۱۲ شهریور سال ۹۸ پیرامون این مساله به خبرورزشی گفت: یک عده هجوم آورده‌اند که بیرانوند را به خاطر این فیلم محروم کنید ولی به نظر من نباید شخصیت یک نفر را خرد کنیم. طرز فکر برخی افراد این است که با محروم کردن بیرانوند در بازی‌های بزرگ، تیمشان نتیجه بگیرد ولی با خنده به شما می‌گویم نیازی نیست برای محروم کردن من هجوم بیاورند چون اگر لازم باشد، خودم می‌گویم مقابل فلان تیم بازی نمی‌کنم.

بیرانوند ادامه داد: عده‌ای دنبال این هستند تا من را مقابل هواداران تراکتور قرار بدهند در حالی که این عزیزان فصل گذشته در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور من را تشویق کردند. در آن صحنه‌ای که مورد توجه قرار گرفته و فیلمش بیرون آمده است، دستم را برای هواداران پرسپولیس مشت کردم یعنی این‌که کارم را با قدرت ادامه می‌دهم ولی با این تفاسیر اگر طرفداران تراکتور فکر می‌کنند بی‌احترامی کردم، از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل