مورد عجیب و حاشیه‌ای گزینه پرسپولیس/ بوپندزا به ۵ سال حبس محکوم می‌شود!؟

مورد عجیب و حاشیه‌ای گزینه پرسپولیس/ بوپندزا به ۵ سال حبس محکوم می‌شود!؟

به گزارش خبرورزشی، فضای مجازی در کشور ما به مراتبی رسیده که تنها با دنبال کردن آن می‌توان به اندازه یک سریال نود شبی سوژه یافت! دلال های فعال در این فضا، سعی کردند به بهانه تقویت خط حمله پرسپولیس آرون بوپنداز گابنی را مطرح و بعد او را به تیمی دیگر قالب کنند. این بازیکن که هم اکنون بدون تیم است، از باشگاه قبلی خود یعنی سینسیناتی جدا شده است.

با این حال اخیرا رسانه های خارجی گزارش عجیبی از بوپندزا منتشر کردند که ممکن است به دلیل همین حواشی حضورش در ایران منتفی شود. بر اساس گزارش «سینسیناتی انکوریه»، تلفن همراه بوپندزا در ماه نوامبر ۲۰۲۳ در کشور گابن به سرقت رفت. اکنون، پس از دو ماه، گروهی از افراد به تلفن او دسترسی پیدا کرده‌اند و تهدید کرده‌اند که ویدیوهایی غیر اخلاقی را از او منتشر خواهند کرد مگر اینکه مبلغی از سوی این بازیکن به آن‌ها پرداخت شود. در صورتی که این ویدیو منتشر شود، بوپندزا ممکن است با عواقب شدید از سوی دولت گابن مواجه شود.

به گزارش دیلی میل وینگر سابق سینسیناتی اکنون با احتمال حبس و جریمه در کشورش گابن روبروست. این گزارش به ماده ۴۳۰ قانون کیفری گابن اشاره می‌کند که بیان می‌کند: هر کسی که تصویر یا نمایشی از یک بزرگسال را توزیع، ضبط یا منتقل کند که این تصویر یا نمایش دارای ماهیت پورنوگرافیک باشد، به حداکثر پنج سال حبس و جریمه‌ای تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ فرانک سی‌اف‌ای محکوم خواهد شد.

هرچند بعضی از رسانه ها مدعی شدند که آرون در این ماجرا قربانی شده و تقصیری برعهده او نیست اما اصل داستان مطرح کردن اسامی در فضای مجازی و سپس فروش آنها به تیمی در ایران است!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل