مشکل بزرگ گاریدو و جدایی موقت ۵ بازیکن پرسپولیس

مشکل بزرگ گاریدو و جدایی موقت ۵ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که امیدواری های زیادی وجود دارد تا کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در تعطیلات دو هفته ای فیفادی بازیکنانش را به درجه بالایی از هماهنگی های فردی و تیمی برساند، غیبت ۵ بازیکن تاثیر گذار و حضورشان در اردوهای تیم ملی کار او را سخت خواهد کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و الکسی گندوز، گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف نیز باید به اردوهای تیم های ملی کشورشان ملحق شوند. همین موضوع باعث می شود تا کار برای این مربی تازه وارد سخت تر شود. این طور که از شواهد و قرائن پیداست به جز تیم ملی ایران که روز ۲۰ شهریور مقابل امارات بازی می کند، بقیه ملی پوشان پرسپولیس نیز در قالب تیم های ملی کشورشان در همان روز در ترکیب تیم های ملی بازی می کنند.

از این رو اگر ملی پوشان در سریع ترین زمان یک روز بعد یعنی روز ۲۱  شهریور خودشان را به ایران برسانند و بدون هیچ استراحتی از روز ۲۲ شهریور در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند، با توجه به این که پرسپولیس باید روز ۲۶ شهریور اولین بازی خود را در لیگ نخبگان مقابل تیم الاهلی عربستان برگزار کند، می توانند در بهترین حالت تنها ۳ یا ۴ جسله تمرینی را با تیم انجام دهند و بی شک همین موضوع یکی از دلمشغولی های گاریدو خواهد بود.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل