گولسیانی در عربستان به پرسپولیس ملحق می‌شود

گولسیانی در عربستان به پرسپولیس ملحق می‌شود

به گزارش خبرورزشی، گئورگی گولسیانی یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس است که طی یک سال اخیر در تمام اردوهای تیم ملی گرجستان حضور داشته و یکی از بازیکنان قابل اتکای این تیم ویلی سانیول سرمربی تیم ملی گرجستان در خط دفاعی محسوب می شود.

تیم ملی فوتبال گرجستان در لیگ ملت‌های اروپا باید در روزهای ۱۷ و ۲۰ شهریور به ترتیب با تیم‌های جمهوری چک و آلبانی بازی کند و  طبیعی است که با توجه به درخشش گیورگی در بازی های یورو ۲۰۲۴ و اعتقاد زیادی که ویلی سانیول به او دارد، گولسیانی از شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش برخوردار است.

به همین دلیل گولسیانی نیز مثل بقیه ملی پوشان داخلی و خارجی پرسپولیس در تعطیلات فیفادی همراه با پرسپولیس نخواهد بود. او شب گذشته ایران را ترک کرد تا خودش را به کادرفنی تیم ملی پرجستان در اردوی تیم ملی معرفی کند.  

نکته قابل توجه در مورد گولسیانی این است که طبق هماهنگی های انجام شده، گیورگی خلاف بقیه بازیکنان با توجه به بعد مسافت و خستگی احتمالی دیگر قرار نیست به ایران بیاید، بلکه در گفتگویی که با گاریدو داشت سرمربی پرسپولیس به او اجازه داد تا پس از بازی آخر گرجستان مقابل آلبانی که روز ۲۰ شهریور برگزار می شود، به عربستان آمده و به اردوی تیم در ریاض ملحق شود.

با این شرایط گولسیانی با حداقل تمرین با پرسپولیس وارد بازی های لیگ نخبگان خواهد شد.
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل