بیرانوند فعلاً در پست خودش بهترین است/ آمار برتر خبرسازترین پرسپولیسی ۱۴۰۳

بیرانوند فعلاً در پست خودش بهترین است/ آمار برتر خبرسازترین پرسپولیسی ۱۴۰۳

دروازه‌بان فعلی تیم تراکتور که در اردیبهشت ماه امسال به دلیل بروز برخی مشکلات قراردادی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مشکل برخورد حالا آمار خیلی خوبی از خود بر جای گذاشته است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس که در اردیبهشت ماه و با مطرح شدن موضوع فسخ قرارداد یک طرفه اش با باشگاه پرسپولیس دچار چالش شدیدی با هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شد بعد از پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و به تبریز و جمع قرمزهای تراکتور پیوست.

بیرانوند که فصل گذشته نتوانست در رقابت با سید حسین حسینی – دروازه‌بان استقلال – دستکش‌های طلایی را از آن خود کند حالا و پس از گذشت سه هفته از شروع مسابقات لیگ برتر تنها با دریافت یک گل کمترین آمار گل خورده را بین دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر به خود اختصاص داده است. این در حالی است که بسیاری بر این باور بودند بیرانوند تحت تأثیر حواشی این مدت نمی تواند آن بیرانوند سابق باشد و در تراکتور ضعیف خواهد شد.

علیرضا بیرانوند در هفته دوم و در دیدار مقابل پرسپولیس که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید یک گل از بازیکنان تبریزی دریافت کرد ولی پیش از آن در دیدار با مس رفسنجان(۰-۱) و سپس هوادار(۰-۴) در هفته سوم لیگ برتر موفق به کلین‌شیت شد.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر محمدرضا اخباری نیز همراه با بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول تیم گل گهر سیرجان تنها یک گل خورده در این فصل داشته و از این نظر علیرضا بیرانوند در جمع بهترین دروازه‌بانان یک شریک دارد.

اخباری در دیدار گل گهر سیرجان مقابل ملوان (که با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان مازیار زارع شدند) یک گل از حریف گیلانی اش خورد و فعلاً با یه گل خورده همراه با بیرانوند بهترین عملکرد را بین دروازه‌بانان لیگ برتری داشته‌اند.

یادآور می‌شود؛ سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال و بهترین گلر فصل قبل با دریافت ۴ گل از شمس آذر، ملوان و استقلال خوزستان عملکرد نسبتا ضعیفی نسبت به دیگر همتایان خود درون قفس توری ۱۵ تیم لیگ برتری داشته است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل