این VAR فقط به درد پرسپولیس می‌خورد/ نزدیک بود ریگی بلای چشم یامگا را تکرار کند

این VAR فقط به درد پرسپولیس می‌خورد/ نزدیک بود ریگی بلای چشم یامگا را تکرار کند

افشین حاجی پور مربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شکست تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در شرایطی که امیدوار بودیم کمک داور ویدیویی به ما کمک کند تا فوتبالمان پیشرفت کند متاسفانه از قبل هم بدتر شده است. من فکر می‌کنم خود داور اگر می‌خواست تصمیم بگیرد در صحنه برخورد ریگی با بازیکنان او را اخراج می‌کرد اما کمک داور ویدیویی همه چیز را برعکس کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن در دقیقه ۴ هم ما یک پنالتی از دست دادیم. کاملا مشخص بود که باید داور پنالتی می‌گرفت اما تصاویر کمک داور ویدیویی آنقدر ناقص و کم بود که مانع از این کار شد. با همان پنالتی و اخراج دقیقه ۱۷ ریگی کاملا ورق برمی‌گشت و ما نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. با حساب وقتهای تلف شده اگر ریگی اوایل بازی اخراج می شد پرسپولیس باید ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی می کرد و آن وقت حق به حقدار می رسید. خدا رحم کرد ضربه استوک ریگی حادثه یامگا را تکرار نکرد و چشم بازیکن ما آسیب جدی ندید.

دستیار گل محمدی خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بودیم و پرسپولیس تحت تاثیر فوتبال ما بود. اما آن اتفاقات و توقف های طولانی در نیمه اول باعث شد که تیم ما به لحاظ روحی افت کند و در نیمه دوم شرایط به سود حریف برگشت وگرنه اگر ما در همان نیمه اول که سوار بازی بودیم یک پنالتی می‌زدیم و پرسپولیس ۱۰ نفره می‌شد ورق برمی گشت و آن وقت اسم برنده در پایان بازی فولاد بود نه پرسپولیس.

حاجی پور تاکید کرد: این VAR به درد پرسپولیس خورد تا فولاد! با اینکه لحظات داوری برای بررسی اتفاقاتی بود که ما باید در آن سود می‌بردیم پرسپولیس استفاده کرد و ما ضرر کردیم. نمی‌دانم این دیگر چه کمک داور ویدیویی است که در لیگ ما به کار برده می‌شود. فلسفه استفاده از کمک داور ویدیویی کمک به داور است اما این مدل VAR نه تنها کمکی به داور نمی‌کند بلکه بدتر باعث خوابیدن بازی و گمراه کردن داور می‌شود. این وسیله ای که در لیگ حرفه ای ما استفاده می شود در حد محلات هم نیست. ظاهرا در یک صحنه داور رفته فیلم را بازبینی کند ولی تصویری نداشته تا ببیند! این‌ها واقعاً خنده‌دار و خجالت آور است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل